Hij hoeft geneens uit te legegn waarom ie lui is?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Dio zou wel een goeie mol zijn... die kan alles afkappen en chagrijnen omdat ie het koud heeft als neger
Nee, hij is mijn molquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik hoop dat Frits er snel uit gaat
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
In films gaat ook altijd de neger als eerste dood...
Nou....de mol die daar niet leeft...Dio die daar niet zou komen... Ik ga hem in de gaten houden. Ook nu met dat lopen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Dio zou wel een goeie mol zijn... die kan alles afkappen en chagrijnen omdat ie het koud heeft als neger
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef Frag_adder het volgende:
al is dio de mol niethij molt uit zichzelf zonder dat ie het door heeft
Nee hoor, mollen zijn ook zwart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:59 schreef marcodej het volgende:
Ben ik erg racistisch als ik denk dat die neger de mol is?
Ik ookquote:
Nee, dat mag nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Heeft die Hadewych nou eerder in een Wie is de mol serie gezeten?
Nee, dat is Dick Jol.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Frag_adder het volgende:
een beetje mol flikkert gewoon wat kokers in zo een richel hoor (A)
En negers zijn ook onnatuurlijk, Dio is de molquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
Op IJsland komen van nature geen mollen voor![]()
![]()
.
Aka negers in de sneeuwquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
Op IJsland komen van nature geen mollen voor![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |