Net als in horror films...niggah's always die first....quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat hij er lang in blijft.. lijkt me wel lachen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef Mestras het volgende:
Ik stond een paar dagen geleden op de fiets naast Anne-Marie. Stoplicht ging op groen, meisje achter haar schreeuwde TRINGG TRINGGG! En die Anne-Marie vervolgens: heee schat geen paniek ik sla hier af hooor!
twitter:Elbrich_ twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:40Zoon had bij 'Wii is de Mol' kijken een heel ander beeld en is nu boos naar bed. LOL reageer retweet
Ja. Erg nep.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:50 schreef Duderinnetje het volgende: Ik vind het een beetje gemaakt en geacteerd overkomen. Jullie ook? Beetjevreemd?
![]()
Hij is juist een geweldige praterquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maarten van der Weijden vind ik echt een ontzettend vervelende stem en manier van praten hebben. Echt ontzettend vervelend.
Maar het is een eindbaas, dus doe maar stilquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maarten van der Weijden vind ik echt een ontzettend vervelende stem en manier van praten hebben. Echt ontzettend vervelend.
Zo praat de Grote Vriendelijke Reusquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
als je daar alleen bent maakt het toch niet uitquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
Waar zou de wc zijn? Als ik drie uur heb gelopen moet ik echt wel even plassen
Niet haten op Maartenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou wat sloofde die zich uit vorig jaar om op de mol te lijken. Hij wist het op een gegeven moment zelf niet meer dacht ik. Maar nu denk ik dat hij zo deed omdat hij of al wist dat hij dit zou gaan presenteren of ambieerde dit te doenquote:
ik vind het een bazenstem!quote:
Niet haten op Maarten aubquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja alleen, alle kandidaten om je heen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je daar alleen bent maakt het toch niet uit
Yupquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
Ijsland was toch ook van de efjafluklulkutfullcum vulkaan ofzo?
Je hebt zojuist je Belle and Sebastian-punten verspeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Eylyessleeeskuttukutquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
Nou, als ik hem vervelend vind doe ik dat gewoon hoor.quote:
zolang er maar geen cameras bij zijn valt het wel mee hoorquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja alleen, alle kandidaten om je heen...
Jup, de mol van de vliegmaatschappijen ergens vorig jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:54 schreef muzas het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Ze moeten met politici doen de volgende serie, Job en Geert een koppel
whehehequote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Sound.Cloud het volgende:
Ze moeten met politici doen de volgende serie, Job en Geert een koppel
Met een onderhandeling? een deelnemer weg? veel geld uit de pot?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus samengevat: binnenkort naar een warm land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |