Ja, wat een geweldige toevoeging he???quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef dabadbass het volgende:
Nog steeds werkt live.avro.nl niet. Wat een goed idee
hihi gaylord bedoel je.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
[..]
De lord heeft ze daar neergelegd....
Als mol weet je ze ook te liggen hèquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:03 schreef DaMart het volgende:
Frits vindt die vrijstellingen wel heel makkelijk... de mol wil die natuurlijk graag hebben.
er zat een briefje bij waar op stond dat hij ze niet zelf mee mocht nemen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik moet hier lezen, tikken en dan ook nog opletten... Pfff.. ik kan niet echt multitasken geloof ik.
Ik blijf erbij dat hij ze gewoon zelf had kunnen pakken hoor....
ik ook, ze mochten de kokers niet pakken, vrijstellingen zijn geen kokersquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik moet hier lezen, tikken en dan ook nog opletten... Pfff.. ik kan niet echt multitasken geloof ik.
Ik blijf erbij dat hij ze gewoon zelf had kunnen pakken hoor....
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus je hebt een -500, een 0 en een 500. En Marit pakt ze alle 3. Dus 0 euro en ze lijkt goed bezig..
je zou sowieso moeten kunnen zien of er iets of niets in zit jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus je hebt een -500, een 0 en een 500. En Marit pakt ze alle 3. Dus 0 euro en ze lijkt goed bezig..
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als mol weet je ze ook te liggen hèmisschien wou ie daarom als laatste
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Puur op gevoel ga ik voor Frits als mol.
Troll....quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef n0ir het volgende:
Marit kan bijna niet inhouden hoe blij ze is, sowieso mijn mol deze aflevering!!
Dat kon je zien omdat die coordinaten super precies warenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
He??
Dus Maarten had gelijk met zijn negatieve kokers.....
Hoe had je nou kunnen weten welke koker ze hadden moeten pakken??
Maarten is de Mol... dus..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |