Hoe wil je dat ik het ga nuanceren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan niet, dan hecht ik toch simpel geen waarde aan jouw mening? Vind ik prima.
Kill 'm all, let god sort them out who are his?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius
Correct en tevens juistquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kill 'm all, let god sort them out who are his?
Omdat Harry Potter een baas isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom heb ik een vermoeden waar dit over gaat..
Ik heb gisteren zitten kijken maar Hermelien was toch echt nog te jong...quote:
Is die klassieke opvoeding toch nog ergens goed voor geweest..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze daar vast wel wat drankjes voor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zitten kijken maar Hermelien was toch echt nog te jong...
Zal best. Van 14 naar +/- 19 door een slokje. Goeie zaak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hebben ze daar vast wel wat drankjes voor.
Fucking hell, wat een een meelijwekkende zelfhulpgroep is dat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
@sam, misschien staan hier wat antwoorden voor je tussen http://www.goeievraag.nl/vraag/kijken-mensen-neer-anderen.27547
Er staan inderdaad "aparte" antwoorden tussen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Fucking hell, wat een een meelijwekkende zelfhulpgroep is dat.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staan inderdaad "aparte" antwoorden tussen.
quote:Als mensen denken dat ze meer zijn, dan zijn ze zielig in mijn ogen. Mij is altijd verteld dat je uniek bent,dus ben jezelf beter dan wie dan ook
In welk land zijn ze dit keer?quote:
Ik mis het antwoord "omdat sommige mensen gewoon beter zijn dan anderen"quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
@sam, misschien staan hier wat antwoorden voor je tussen http://www.goeievraag.nl/vraag/kijken-mensen-neer-anderen.27547
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
"Zolang u dat blijft afvragen, zult u het nooit te weten komen."quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik mis het antwoord "omdat sommige mensen gewoon beter zijn dan anderen"
Neu van 19 naar 14 door een slokje en de volgende dag weten ze niet meer wat er gebeurd isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Vortix het volgende:
[..]
Zal best. Van 14 naar +/- 19 door een slokje. Goeie zaak.
Mondje Rave_NLquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"Zolang u dat blijft afvragen, zult u het nooit te weten komen."
Hahaha die bestaan wel in de echte wereld.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Neu van 19 naar 14 door een slokje en de volgende dag weten ze niet meer wat er gebeurd is
Ja, dat zat ik al te denken. Zal het wel zijn dan, hoef ik ook niet meer door te vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Dan ga ik misschien wel kijken. Geluid uit en genieten van de beelden.quote:
Zag wel in de vooraankondiging dat ze bij die Dakota in die vulkaanwoestijn bezig waren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik misschien wel kijken. Geluid uit en genieten van de beelden.
Statistiek en kansberekening enzo denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pumatje het volgende:
Aan wat voor wiskunde moet ik denken bij Havo A niveau.
Het berekenen van een inzetbehoefte in een polder.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pumatje het volgende:
http://www.havovwo.nl/havo/hwa/bestanden/hwa11iiex.pdfquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:26 schreef Pumatje het volgende:
Yep.quote:
antwoorden zwerven ook op internet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
http://www.havovwo.nl/havo/hwa/bestanden/hwa11iiex.pdf
Dat blijkbaar
reageerde er niet op omdat ik geen energie hebquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het berekenen van een inzetbehoefte in een polder.
Volgens mij worden de examens van elk jaar samen met de antwoorden gepubliceerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
antwoorden zwerven ook op internet?
Het gaat dan ook niet om meerdere plekken. Het gaat om één poldertje van 30 hectare met 30 huizen en 20 boerderijen waarvan de bewoners al het advies hebben gekregen om te evacueren voor de inzet van Def bekend was. En die inzet is op verzoek van de desbetreffende provincie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:48 schreef Pumatje het volgende:
[..]
reageerde er niet op omdat ik geen energie heb
maar als je perse mijn motivatie achter mijn opmerking wilt
Als het fout gaat, is het gelijk weer een domper voor het leger.
En de kans dat het met iets als een overstroming fout gaat, is ongeacht het inwoneraantal groter hoe minder mensen inzetbaar zijn.
Dus een compietje voor een dijkdoorbraak op meerdere plekken vind ik wat weinig :p
mkay
gevonden, thx.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mij worden de examens van elk jaar samen met de antwoorden gepubliceerd.
Help mij!quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Thaboel het volgende:
Godver de godver.... Waarom kan ik niet gewoon een headset op die kut ps3 aansluiten?
De producent heeft vast nog bergen eigen headsets liggen.quote:
Whahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef Sloggi het volgende:
Wiskunde A op de HAVO is bedacht om ook volslagen debielen in staat te stellen een HAVO-vodje te behalen en zo door te kunnen naar een InHolland-kennisvernietigingskamp.
Ja maar kan niet niet naar de winkel rennen omdat dat klote sony geen aansluitingen om dat kutding heeft gemaakt en alleen usb/bleutooth shizzle erop 'compatible' isquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De producent heeft vast nog bergen eigen headsets liggen.
Poepzooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja maar kan niet niet naar de winkel rennen omdat dat klote sony geen aansluitingen om dat kutding heeft gemaakt en alleen usb/bleutooth shizzle erop 'compatible' is
En dat merk je nu pas?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja maar kan niet niet naar de winkel rennen omdat dat klote sony geen aansluitingen om dat kutding heeft gemaakt en alleen usb/bleutooth shizzle erop 'compatible' is
Oja Puma, ik weet niet wat jij voor wiskunde op de middelbare school hebt gehad.quote:
Ervaring.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha.
Wat een vertrouwen in het Nederlandse onderwijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ervaring.Nee, weet ik. Ik heb je een keer over DM gesproken over je Geschiedenisstudie (was jij toch?).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt dus de lange weg genomen?
Enorm bedankt! Helaas zoveel tijd heb ik niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja Puma, ik weet niet wat jij voor wiskunde op de middelbare school hebt gehad.
Maar ik denk dat je wel baat zult hebben bij een boekje uit een serie genaamd ''Samengevat''. Hier staat alle stof die je moet weten aan het eind van HAVO 5 in.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005378105/index.html
Is ook vast nog een shitload aan die boekjes te vinden op 2e hands sites. Een serie die parallel loopt (zijn beide voor examenvoorbereidingen in het laatste jaar) is ''Examenbundel''. Daar staan ook opgaven in.
http://www.bol.com/nl/p/n(...)010998759/index.html
Niet mijn ps3quote:
Jammergenoeg kan ik je ook niet helpen met statistiek. Heb zelf wiskunde B op het VWO gehad en daar zat geen kansberekening in. Alleen maar algebra, differentiëren, meetkunde, etc.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enorm bedankt! Helaas zoveel tijd heb ik niet.
Ik heb de Mavo gedaan met Wiskunde op D.
Enkel heb ik nooit kansberekeningen hoeven maken naar mijn weten. Mavo D was vergelijkbaar met Havo A. Daar had ik weliswaar een voldoende voor, maar ik ga er vanuit dat op de Havo A toch weer wat anders is gegeven dan op Mavo D.
Nu ben ik niet op mijn achterhoofd gevallen en best auto didactisch, maar ik moet dus kansberekeningen en statistiek een beetje onder de knie krijgen.
De test is eind deze maand.
haha wat de fuck is dat nouweerquote:
Dat is hoe sommigen hier de Natres zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
haha wat de fuck is dat nouweer
Yey?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:46 schreef Thaboel het volgende:
Yey, vriendin jankend aan de telefoon.. Tante met longkanker is opgegeven.... anderhalve maand nog ongeveer...
Nee natuurlijk niet... Maja dat is weer een avondje niet kunnen slapen omdat ze om de 20minuten jankend opbelt. Zo die ps3 aanslingeren en MW3 online spelen...quote:
Succes ermee. Ik ga pitten, ltr.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet... Maja dat is weer een avondje niet kunnen slapen omdat ze om de 20minuten jankend opbelt. Zo die ps3 aanslingeren en MW3 online spelen...
Misschien kan ik je helpen. Stuur maar waar het een beetje over gaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enorm bedankt! Helaas zoveel tijd heb ik niet.
Ik heb de Mavo gedaan met Wiskunde op D.
Enkel heb ik nooit kansberekeningen hoeven maken naar mijn weten. Mavo D was vergelijkbaar met Havo A. Daar had ik weliswaar een voldoende voor, maar ik ga er vanuit dat op de Havo A toch weer wat anders is gegeven dan op Mavo D.
Nu ben ik niet op mijn achterhoofd gevallen en best auto didactisch, maar ik moet dus kansberekeningen en statistiek een beetje onder de knie krijgen.
De test is eind deze maand.
Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is hoe sommigen hier de Natres zien.
Dat was de Home Guard? Die waren nog slechter af dan de Britse T.A.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
haha wat de fuck is dat nouweer
het is maar een gedachte he, maar in plaats van als een klein kind met calimero complex gaan zeuren dat iedereen zo onaardig is over de natres zou je mischien eens kunnen gaan nadenken waarom iedereen negatief is over de natres.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is hoe sommigen hier de Natres zien.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Kijk, zoals ik eerder als zij, is er naar mijn mening een groot verschil in de 'mentaliteit' van de verschillende bats. en soms zelfs om cie niveau. Er zijn natres eenheden die zich nog heel groen aan het trainen zijn. Iig onze cie is heel blauw bezig. Zal geen namen noemen maar er zijn groepen die nog zolang mogelijk met de minimi rondliepen. Gewoon om dat het kon. Terwijl er al minstens een jaar niet meer mee gewerkt kan worden binnen de natres. Zelfde geld voor de diemaco's: met een elcan erop dus, terwijl dat totaal niet nodig is voor het optreden waarvoor de natres bedoelt is. Nu kan je zeggen dat het alleen maar om het gebruik van de wapensystemen gaat, maar neem van mij aan dat er wel degelijk een stukje werkapproach en mentaliteit achter zit. En dat zal vast naar de beroeps toe ook wel te merken zijn.
Zo werkt het niet. Degene die een statement formuleert moet komen met de argumenten en onderbouwingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
het is maar een gedachte he, maar in plaats van als een klein kind met calimero complex gaan zeuren dat iedereen zo onaardig is over de natres zou je mischien eens kunnen gaan nadenken waarom iedereen negatief is over de natres.
Zou dat mischien kunnen komen door onze ervaringen met de natres? maar goed, nu zal ik ongetwijfeld iedereen weer over me heen krijgen
Mooi geformuleerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:27 schreef hoogvlieger het volgende:
Kijk, zoals ik eerder als zij, is er naar mijn mening een groot verschil in de 'mentaliteit' van de verschillende bats. en soms zelfs om cie niveau. Er zijn natres eenheden die zich nog heel groen aan het trainen zijn. Iig onze cie is heel blauw bezig. Zal geen namen noemen maar er zijn groepen die nog zolang mogelijk met de minimi rondliepen. Gewoon om dat het kon. Terwijl er al minstens een jaar niet meer mee gewerkt kan worden binnen de natres. Zelfde geld voor de diemaco's: met een elcan erop dus, terwijl dat totaal niet nodig is voor het optreden waarvoor de natres bedoelt is. Nu kan je zeggen dat het alleen maar om het gebruik van de wapensystemen gaat, maar neem van mij aan dat er wel degelijk een stukje werkapproach en mentaliteit achter zit. En dat zal vast naar de beroeps toe ook wel te merken zijn.
Hey, ik ben niet degene die kinderachtig bezig is. Ik zeg helemaal niks positiefs over de Natres, ik sta hier neutraal in dus ik kan toch niks zeggen. Maar ik vraag alleen naar de achterliggende argumenten voor die zeikstormen op de Natres altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef Bouke-p het volgende:
haha omfg, echt waar. ik geef t op, das toch zinloos.
Volgens mij bedoelt hij dat zijn eenheid juist wel professioneel bezig is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik snap de reactie van hoogvlieger niet zo goed. Is zijn eenheid nu wel goed bezig of gedragen zijn collegae zich als een stel kleuters die soldaatje aan het spelen zijn?
Op die fiets.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat zijn eenheid juist wel professioneel bezig is.
Ik ga mijn eigen eenheid niet beoordelen natuurlijk. Lekker objectief zou dat zijn. Ik kan uiteraard wel mijn mening geven over hoe ik soms andere eenheden zie. Niet dat dat per definitie slecht is, maar zoals Bouke zei kan het een bepaald effect hebben naar beroeps. Ik denk alleen dat in het huidige takenpakket dat de natres heeft een eenheid niet primair groen hoeft te zijn. En ik denk dat iig mijn cie goed het blauwe takenpakket oppakt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik snap de reactie van hoogvlieger niet zo goed. Is zijn eenheid nu wel goed bezig of gedragen zijn collegae zich als een stel kleuters die soldaatje aan het spelen zijn?
Alles is al gewassen, gestreken en zo veel mogelijk ingepakt. Kan ik nog zoveel mogelijk van het weekend genieten.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:36 schreef Erasmo het volgende:
Idem hier. Toch maar even m'n barang weer bij elkaar zoeken
Dat is best wel gay ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, mijn mening van de natres zijn op mijn eigen persoonlijke ervaringen gebaseerd. Van een stelletje ongemotiveerde nozems die alleen maar binnen willen zitten tot een stel overijverige droeftoeters die militairen de dupe laten worden van hun enthousiasme.
Ik noem lui die door 7.62 kruisvuur perse tripflares wil aflopen vanwege de knal (hihi), lui die zichzelf duizend levens toedelen omdat ze geen zin hebben om op het koude dek te liggen, een ambush die niet springt omdat die lui niet eens fatsoenlijk kaart kunnen lezen, en misschien nog wel het mooiste voorbeeld, onze wapens leenden als oefenvijand voor onze nachtaanval, en dan na afloop niet alleen een moddervet wapen vol zand inleveren, maar ook nog eens compleet vol met lijmresten aangezien ze zo fokking ahooha waren om de zwarte wapens mrt ducttape te camoufleren..
En zo kan ik nog wel een dozijn voorbeelden noemen, terwijl ik niet eens zo vaak met die piemeltjes gewerkt heb..
Niet meer dan terecht dat er tegenwoordig bijna nooit meer gebruik van gemaakt wordt.
Meer woorden wil ik er niet meer aan vuilmaken.
Strijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alles is al gewassen, gestreken en zo veel mogelijk ingepakt. Kan ik nog zoveel mogelijk van het weekend genieten.
Ik hang m'n natte was uit op een rek en het droogt kreukvrij. Om vervolgens in een tas heen en weer geslingerd te worden. Ik zorg dat ik er altijd wel repra bij loop maar al zou ik het strijken, na een uurtje werken zie je daar niks meer van terug.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik loop nog steeds met een 45 graden vouw in m'n kraag.
Nou snap ik eindelijk waarom al die negativiteit. Al die voorbeelden die jij noemt zijn echt te debiel voor woorden en ik schaam me zelfs al zit ik er nog niet bij..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:59 schreef Rave_NL het volgende:
Ach, mijn mening van de natres zijn op mijn eigen persoonlijke ervaringen gebaseerd. Van een stelletje ongemotiveerde nozems die alleen maar binnen willen zitten tot een stel overijverige droeftoeters die militairen de dupe laten worden van hun enthousiasme.
Ik noem lui die door 7.62 kruisvuur perse tripflares wil aflopen vanwege de knal (hihi), lui die zichzelf duizend levens toedelen omdat ze geen zin hebben om op het koude dek te liggen, een ambush die niet springt omdat die lui niet eens fatsoenlijk kaart kunnen lezen, en misschien nog wel het mooiste voorbeeld, onze wapens leenden als oefenvijand voor onze nachtaanval, en dan na afloop niet alleen een moddervet wapen vol zand inleveren, maar ook nog eens compleet vol met lijmresten aangezien ze zo fokking ahooha waren om de zwarte wapens mrt ducttape te camoufleren..
En zo kan ik nog wel een dozijn voorbeelden noemen, terwijl ik niet eens zo vaak met die piemeltjes gewerkt heb..
Niet meer dan terecht dat er tegenwoordig bijna nooit meer gebruik van gemaakt wordt.
Meer woorden wil ik er niet meer aan vuilmaken.
Muah, ik red me ook met 1 jack per week, het is niet zo dat ik elke dag een nieuw gestreken pak aantrek. Maar zo blijft de vouw wel mooi strak zitten, en ziet het er gewoon beter uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hang m'n natte was uit op een rek en het droogt kreukvrij. Om vervolgens in een tas heen en weer geslingerd te worden. Ik zorg dat ik er altijd wel repra bij loop maar al zou ik het strijken, na een uurtje werken zie je daar niks meer van terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |