Hoe wil je dat ik het ga nuanceren?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan niet, dan hecht ik toch simpel geen waarde aan jouw mening? Vind ik prima.
Kill 'm all, let god sort them out who are his?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:24 schreef hoogvlieger het volgende:
Caedite eos! Novit enim Dominus qui sunt eius
Correct en tevens juistquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kill 'm all, let god sort them out who are his?
Omdat Harry Potter een baas isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarom heb ik een vermoeden waar dit over gaat..
Ik heb gisteren zitten kijken maar Hermelien was toch echt nog te jong...quote:
Is die klassieke opvoeding toch nog ergens goed voor geweest..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze daar vast wel wat drankjes voor.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:28 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zitten kijken maar Hermelien was toch echt nog te jong...
Zal best. Van 14 naar +/- 19 door een slokje. Goeie zaak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hebben ze daar vast wel wat drankjes voor.
Fucking hell, wat een een meelijwekkende zelfhulpgroep is dat.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
@sam, misschien staan hier wat antwoorden voor je tussen http://www.goeievraag.nl/vraag/kijken-mensen-neer-anderen.27547
Er staan inderdaad "aparte" antwoorden tussen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Fucking hell, wat een een meelijwekkende zelfhulpgroep is dat.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staan inderdaad "aparte" antwoorden tussen.
quote:Als mensen denken dat ze meer zijn, dan zijn ze zielig in mijn ogen. Mij is altijd verteld dat je uniek bent,dus ben jezelf beter dan wie dan ook
In welk land zijn ze dit keer?quote:
Ik mis het antwoord "omdat sommige mensen gewoon beter zijn dan anderen"quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
@sam, misschien staan hier wat antwoorden voor je tussen http://www.goeievraag.nl/vraag/kijken-mensen-neer-anderen.27547
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
"Zolang u dat blijft afvragen, zult u het nooit te weten komen."quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik mis het antwoord "omdat sommige mensen gewoon beter zijn dan anderen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |