Bij mij doen ze 't gewoonquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:22 schreef Crutch het volgende:
Plaatjes zijn kapoet, maar ik ben er.![]()
Zin in.
Bij mij nu ook. Eerder deden ze het wel.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
De site waar ik de foto's vandaan heb is op het moment overbelast.. kan het daar aan liggen?
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt
Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.
Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
Ja, kom even de concurrent spammen van een andere websitequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef svann het volgende:
Nu nog even een link van deze site in de OP.
Tof toch dat hij dat gemaakt heeft?
[..]
De maker is gewoon een Fokker hoor en de website niet meer dan een frame voor het raadgebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Tegan het volgende:
Ja, kom even de concurrent spammen van een andere website.
Ik weet precies wat het is. Dan nog is het raar gezien dit de officiele Fok prono isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef svann het volgende:
[..]
De maker is gewoon een Fokker hoor en de website niet meer dan een frame voor het raadgebeuren.
Beetje vreemd om dat compleet te negeren.
Heb je wel even gekeken of roep je zomaar iets?
Vooruit, omdat het nog niet was begonnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
De Mol: Marit
De Winnaar: Hadewych
De Verliezer: Frits
De Afvaller: Diorno
Telt zeker niet meer mee?![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vooruit, omdat het nog niet was begonnen
Jij deed het vorig jaar perfectquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hier niets te zeggen dus dit is enkel mijn mening.
Is dit voor aflevering 2 of wat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef Mestras het volgende:
De Mol: Anne-Marie
De Winnaar: Marion
De Afvaller: Dio
Hmm, eigenlijk zou je te laat zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef miieejj het volgende:
De Mol liesbeth
De Winnaar dio
De Verliezer Maarten van der Weijden
De Afvaller william spaay
( b'tje laat.. maarrr ik was te laat met kijken)
( ben ik te laat ?)
Oh nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij deed het vorig jaar perfect
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Want vorig jaar heb ik de prono niet gedaan.
Huh, jaar er voor dan ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Want vorig jaar heb ik de prono niet gedaan.
Vorig jaar deed Mikkie oid het. Daarvoor heb ik het twee jaar gedaan. En daarvoor RaymanNL ofzo? Denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh, jaar er voor dan ?
zeikstraal
Dat was toch met dat overzicht? Of was dat ook vorig jaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Mikkie oid het. Daarvoor heb ik het twee jaar gedaan. En daarvoor RaymanNL ofzo? Denk ik.
Minder drinkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was toch met dat overzicht? Of was dat ook vorig jaar?
Inloggen op site en keuze door geven
Pff heb dit altijd in het begin van het jaar
Nee voor de eerste sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dit voor aflevering 2 of wat?
[..]
Hmm, eigenlijk zou je te laat zijn
En de afvaller? Anders telt je prono niet mee!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:33 schreef telefeun2 het volgende:
Mol: Frits Huffnagel
Winnaar: Maarten van der Weijden
Verliezer: Anne-Marie Jung
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:58 schreef Haaibaaike het volgende:
@PatriQue89 kan ik nog meedoen? Heb namelijk de eerste afl niet meegedaan
Oeps, mag ik hem nog aanpassen? Tim kan helemaal niet afvallen, die heeft een vrijstellingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef Rockfire het volgende:
De Mol: Dio
De winnaar: Marit
De verliezer: Frits
Afvaller: Tim
Nee, je kan je prono maar 1x invullen. Helaas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, mag ik hem nog aanpassen? Tim kan helemaal niet afvallen, die heeft een vrijstelling![]()
Afvaller: Maarten
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Spelregels
-Je kunt stemmen tot 20:25 op de dag van de uitzending. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
het komt toch pas donderdag?quote:
??quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Er kunnen geen prono's voor aflevering 2 ingeleverd worden.
[ afbeelding ]
Daarom dus. Een pm naar iedereen die vorige week de prono heeft ingevuld had wel aardig geweest dan, aangezien een prono altijd in te vullen was tot het tijdstip van uitzending (donderdag dus) en niet iedereen weet dat het nu kennelijk eerder op internet te bekijken valt. Ik wist het iig niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:00 schreef PatriQue89 het volgende:
MEDEDELING
Vanaf nu is het nog maar tot woensdag 20.25 uur mogelijk om je prono door te geven! Gezien het feit dat de aflevering op woensdag al om 20.30 uur online te zien is, is dit de beste manier om iedereen een gelijke kans te geven.
bullshit, het programma is op donderdag op TV, ik heb godver wel wat andere dingen te doen dan maar te gokken dat er eenzijdig iets besloten wordtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Er kunnen geen prono's voor aflevering 2 ingeleverd worden.
[ afbeelding ]
Ik ben het wel met Tegan eens dat het niet heel eerlijk is dat mensen nog mogen stemmen:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat kunnen mensen hysterisch doen om een spelletje..
Maar goed.. voor 1 x kom ik jullie dan tegemoet..
Maar dat is alleen deze aflevering... volgende afleveringen moeten echt VOOR woensdag 20.25 uur ingeleverd.
Dit had ik een eerlijkere oplossing gevonden:quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:18 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar het is imo niet eerlijk als mensen nog wel mogen stemmen vandaag.
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond:quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het een idee om de "inzet" van aflevering 1 door te laten lopen naar aflevering 2 voor degenen die nog niet gestemd hadden.
Dan heeft men iig kans op punten.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, mag ik hem nog aanpassen? Tim kan helemaal niet afvallen, die heeft een vrijstelling![]()
Afvaller: Maarten
Ik had me er al bij neergelegd, het was tenslotte mijn eigen domme fout, maar het is net zo goed (deels) de fout van die mensen dat ze hun stem te laat hebben doorgegeven...quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je kan je prono maar 1x invullen. Helaas.
Toch kun je voordeel hebben (als je al hebt gekeken) als je nu pas stemt ten opzichte van de mensen die hun stem al wel op tijd hadden doorgegeven...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:37 schreef Steve het volgende:
Zoveel is nou ook weer niet uit de aflevering te halen, dus een week uitzondering moet wel kunnen. En dan in de TT 'Stemmen vóór woensdagavond' zetten. Ofzo.
Waarom zou je in hemelsnaam je prono niet kunnen wijzigen indien dat op tijd is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Tegan eens dat het niet heel eerlijk is dat mensen nog mogen stemmen:
[..]
Dit had ik een eerlijkere oplossing gevonden:
[..]
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond:
[..]
[..]
Ik had me er al bij neergelegd, het was tenslotte mijn eigen domme fout, maar het is net zo goed (deels) de fout van die mensen dat ze hun stem te laat hebben doorgegeven...
Sja maar het is pas deze week besloten om die aflevering online te zetten. Plus de uitslag an sich is niet bekend. Dus voor 1 keer een uitzondering lijkt me persoonlijk nog wel acceptabel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:38 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Toch kun je voordeel hebben (als je al hebt gekeken) als je nu pas stemt ten opzichte van de mensen die hun stem al wel op tijd hadden doorgegeven...
Maar waarom hier wel een uitzondering voor maken? Op zich vind ik dat prima hoor, heb ik niet zo veel moeite mee. Waar ik echter wel moeite mee heb is dat er met twee maten wordt gemeten:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Sja maar het is pas deze week besloten om die aflevering online te zetten. Plus de uitslag an sich is niet bekend. Dus voor 1 keer een uitzondering lijkt me persoonlijk nog wel acceptabel.
Maar goed, ik organiseer dit niet..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef Rockfire het volgende:
...
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond
...
Dat is niet met 2 maten meten, dat is een spelregel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar waarom hier wel een uitzondering voor maken? Op zich vind ik dat prima hoor, heb ik niet zo veel moeite mee. Waar ik echter wel moeite mee heb is dat er met twee maten wordt gemeten:
[..]
Het klopt dat het een spelregel is dat je je stem niet mag wijzigen (daar had ik me aanvankelijk dus ook bij neergelegd), maar dit is ook een spelregel:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is niet met 2 maten meten, dat is een spelregel.
De dag van uitzending is door het eerder online zetten vervroegd naar de woensdag... In de spelregel staat niet dat je tot donderdag mocht stemmen...quote:Je kunt stemmen tot 20:25 op de dag van de uitzending. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee
Wat als ik mijn post wijzig? Dan weet je niet wat er stond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is niet met 2 maten meten, dat is een spelregel.
Ja, dat had ik dus blijkbaar ook gewoon moeten doen, in plaats van het netjes vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat als ik mijn post wijzig? Dan weet je niet wat er stond.
Kan je proberen.. ik probeer zo snel mogelijk alles te verwerken als iets gepost is.. daar wacht ik niet mee tot eind van de uitzending.. tevens komt er wel eens zo'n berichtje onder aan een post.. dan tel ik je niet meer mee..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat als ik mijn post wijzig? Dan weet je niet wat er stond.
Begrijpelijk. Ik twijfel nog, want hoewel PatriQue89 zegt niet met twee maten te meten, doet hij dat naar mijn mening wel. Op de ene regel wil hij wel een uitzondering maken, op de andere niet...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:14 schreef Tegan het volgende:
Ja eh. Ik vind het dan weer niet kunnen dat mensen vandaag nog mogen stemmen. Dus dan doe ik ook niet meer mee hoor.
Dat snap ik ook niet, ik snap dat het lastiger te verwerken is op die manier, maar het voordeel is dat een deel van de deelnemers zijn inzet al doorgegeven heeft, dat je bij een paar van dat deel dan nog een wijziging moet doorvoeren valt waarschijnlijk in het niet bij wat je moet doen als iedereen tot woensdag 20.15 uur wacht met posten...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam je prono niet kunnen wijzigen indien dat op tijd is?
Oke, ik heb gewacht... Maar je zegt niks nieuws in je PM...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, ik ben bezig met een PM naar iedereen.. wacht die nou maar af
Eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik snap dat het lastiger te verwerken is op die manier, maar het voordeel is dat een deel van de deelnemers zijn inzet al doorgegeven heeft, dat je bij een paar van dat deel dan nog een wijziging moet doorvoeren valt waarschijnlijk in het niet bij wat je moet doen als iedereen tot woensdag 20.15 uur wacht met posten...
Maar goed, als ik op vrijdag m'n inzet voor de volgende aflevering al doorgeef en mijn vroege deelname houdt in dat ik niet meer kan wijzigen, dan weerhoudt niets me er van mijn inzet pas op woensdag om 20.15 door te geven.
Overigens vind ik dat een vergissing met Tim als afvaller voor aflevering 2, gewoon binnen de tijd gewijzigd moet kunnen worden, en ik snap ook niet waarom een inzet zonder afvaller niet mee zou tellen... iemand die wekenlang op dezelfde Mol, winnaar en verliezer zit en het goed heeft kan zelfs zonder afvaller in te vullen winnen.
Primaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:53 schreef Tegan het volgende:
Ik snap dat niet iedereen tevreden gehouden kan worden (ik heb dit namelijk ook zelf meegemaakt toen ik de prono deed). De oplossing in de pm vind ik geen goede oplossing. Dus dan stop ik bij deze.
Waarom zou je stem vervallen als je twee keer stemt? Gewoon alleen de eerste laten tellen als wijzigen niet mag dan.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
De Mol: Marit
De Winnaar: Hadewych
De Afvaller: Diorno
Telt zeker niet meer mee?![]()
Hier week je ook af van je eigen regel (overigens naar mijn mening geheel terecht), dus beweer nu nog eens dat je niet met twee maten meet. De ene regel hanteer je heel strikt en de andere regel pas je geheel naar eigen interpretatie flexibel toe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vooruit, omdat het nog niet was begonnen
In welk topic stel je voor dat we dan gaan "zeuren"?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Echt jongens, hoe oud zijn jullie...
tevens in PM gevraagd op te houden met het "gezeur" in topic
Je hoeft niet te zeuren in een topic... er bestaat ook zoiets als DM/PM. Commentaar is welkom, tuurlijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
In welk topic stel je voor dat we dan gaan "zeuren"?
Ik weet dat FOK! geen democratie is, maar het lijkt me dat we wel commentaar mogen hebben op regels die we als oneerlijk beschouwen.
Maar goed, ik stem wel gewoon niet lekker vroeg, ik wacht wel toe woensdag 20.15, jij tevreden ik tevreden.
Leuk dat je dit voor ons organiseert en tijd en moeite hier insteekt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zeuren in een topic... er bestaat ook zoiets als DM/PM. Commentaar is welkom, tuurlijk!Maar het hoeft niet de hele tijd negatief te zijn.
En wanneer je stemt moet je zelf weten, als het maar voor woensdag 20.25 is, na deze aflevering.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Leuk dat je dit voor ons organiseert en tijd en moeite hier insteekt.![]()
+ 1quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook heel tof dat Patrque dit allemaal doet, best veel werk me dunkt!
Maar ik vind ook dat als er uitzonderingen gemaakt worden Rockfire best éénmalig zijn prono mag aanpassen, en dan vanaf vanavond alles gewoon weer streng.
tot en met woensdagavond ja. 20.25. Dit om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus vanaf vanavond nadat WIDM is afgelopen kun je maar tot woensdag stemmen voor volgende week.
Dat is onzin. Ik houd verschillende prono's bij en het kost je nauwelijks meer tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Paniohitus het volgende:
Dat je je stem niet kan wijzigen is een spelregel, omdat het anders niet bij te houden is (heb voorgaande jaren ook altijd meegedaan, welliswaar onder ander account...)
oké dan weet ik voldoendequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
tot en met woensdagavond ja. 20.25. Dit om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen
foto's staan in de OP.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan er een namen lijstje bij elke prono ik weet nog niet goed wie wie is.
Dat negatief effect op de foto van Marion is een beetje eng. wtf momentje toen ik omlaag scrollde en het zagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door jcdragon op 12-01-2012 18:20:45 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat negatief effect op de foto van Marion is een beetje eng. wtf momentje toen ik omlaag scrollde en het zag
Dat is dus geen onzin, je moet toch de persoon opzoeken en wijzigen? Tuurlijk, kost je nauwelijks meer tijd, maar je doet een handeling 2x ipv 1x, als iedereen dat doet kost het wel degelijk meer tijd... of heb jij een excelprogramma die automatisch het forum scant?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Steven184 het volgende:
Op de manier hoe nu de regels gehanteerd worden, waarbij de ene regel wel overtreden mag worden en de andere niet, werkt spelvervalsing in de hand. De mensen die na gister 20.25 de prono invullen hebben namelijk tweemaal zoveel beeldmateriaal ter beschikking om tot hun prono te komen. Ongeacht of de mensen die daarvoor gestemd hebben de uitzending vanavond om 20.25 hebben bekeken, zou je deze de kans moeten geven om hun prono te wijzigen om het spel eerlijk te houden.
[..]
Dat is onzin. Ik houd verschillende prono's bij en het kost je nauwelijks meer tijd.
Dat is lief!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. Rockfire mag dan voor deze keer zijn prono aanpassen, dus als iemand anders dat ook nog wil, voor deze keer kan het..
Door alle onduidelijkheden. Na deze aflevering ga ik het niet meer toelaten.
dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef Homdeck het volgende:
Wat een gezeik om niks allemaal zeg![]()
Goed opgelost zo TS
Sorry, er is vandaag echt teveel gezeur om zulke dingen geweest.. kan hem echt niet meer meerekenen! (Denk je er wel aan dat 'ie vanaf nu voor woensdag 20.25 uur binnen moet zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah crap, te laat waarschijnlijk.
Al is de aflevering nog niet eens begonnen
Never mind manquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry, er is vandaag echt teveel gezeur om zulke dingen geweest.. kan hem echt niet meer meerekenen! (Denk je er wel aan dat 'ie vanaf nu voor woensdag 20.25 uur binnen moet zijn?)
+1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand na aflevering 2
Plaats Punten Naam
1. 425 Chatgirl
1. 425 Nostalgist
1. 425 sporttv
2. 225 PatriQue89
2. 225 Athlon_2o0o
2. 225 tochweerhenk
2. 225 Quispi
2. 225 vuvuzela
2. 225 Steve
3. 200 themole
3. 200 Damart
3. 200 Guanabana
3. 200 Olieeee
3. 200 Woelli
3. 200 Premium_Quality
3. 200 Tegan
3. 200 bobW
3. 200 MissBliss
3. 200 Baszh
3. 200 TheVulture
3. 200 em-dee-em-aa
3. 200 N00dles
0 Homdeck
0 Leandra
0 franklop
0 Vaduz
0 Outofthisworld
0 rucebo
0 automatic_
0 Re
0 baggerbaas
0 tompsv18
0 Ajacied422
0 feeling_sinister
0 Steven184
0 Nick-GizMo
0 koei
0 MrManiak
0 Ralfseltje
0 iBenny
0 Johannes_vermeer
0 roos85
0 Lookbehind
0 Ranja
0 Freezor
0 Bastiefcg
0 Bundesrepublik
0 remcoP
0 Cee
0 Tim.
0 Svann
0 liesje1979
0 Gomi
0 June.
0 Paxcon
0 Grumpey
0 Mestras
0 Aangenaam
0 Grunge.
0 Dr.Mikey
0 Koenitjuh
0 Haaibaaike
0 Steve
0 Rockfire
0 jcdragon
0 ach3r0n
[ Bericht 0% gewijzigd door PatriQue89 op 13-01-2012 09:10:15 ]
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Onee dom Marit heeft een vrijstelling toch? Mag ik nog veranderen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Tussenstand na aflevering 2
Plaats Punten Naam
3. 200 themole
Als het nu had geninja-edit naar een reactie over de prono had het wel gekund.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Onee dom Marit heeft een vrijstelling toch? Mag ik nog veranderen?
Ach ja maakt met niet zoveel uit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:18 schreef themole het volgende:
[..]
Als het nu had geninja-edit naar een reactie over de prono had het wel gekund.
Dan ben ik de enige met punten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
En je weet het maar nooit bij de mol.. Het kan altijd gebeuren dat ze opeens d'r vrijstelling kwijt is
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Tussenstand na aflevering 2
Plaats Punten Naam
1. 425 Chatgirl
Ik heb echt nog nooit iets uit de muzikale hint kunnen halen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:44 schreef themole het volgende:
[..]
Ik wacht ook tot de muzikale hint.
Ach ja misschien is ie nu een keer wat helderder.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iets uit de muzikale hint kunnen halen.
Ik heb puntenquote:Tussenstand na aflevering 2
Plaats Punten Naam
1. 425 Chatgirl
-lijst-
0 Re
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb punten
(Re staat 2 keer in de lijst)
quote:Op zondag 15 januari 2012 15:46 schreef Woelli het volgende:
De Mol: Liesbeth
De Winnaar: William
De Verliezer: Maarten
De Afvaller: Maarten
Volgens mij kan de deadline weer naar de donderdagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Vergeten jullie niet dat de deadline Woensdag 20.25 uur is?
twitter:MolNieuws twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 14:52:51Het uitzenden van #WIDM op woensdag was een eenmalig experiment. Dus #Wieisdemol is vanaf komende donderdag om 20:30 te zien op Nederland1. reageer retweet
Ja crisis, kut-avro! Alle drama!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:54 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens mij kan de deadline weer naar de donderdag
twitter:MolNieuws twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 14:52:51Het uitzenden van #WIDM op woensdag was een eenmalig experiment. Dus #Wieisdemol is vanaf komende donderdag om 20:30 te zien op Nederland1. reageer retweet
Ach, gelukkig zien ze in dat donderdag WIDM-dag isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja crisis, kut-avro! Alle drama!
dat wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:30 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ach, gelukkig zien ze in dat donderdag WIDM-dag is
Misschien handig als je alle mensen weer even PM't dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja crisis, kut-avro! Alle drama!
Waarom? Als de deadline naar voren zou schuiven is een PM wel netjes inderdaad, maar nu zou hij (theoretisch, ik weet niet wat PatriQue89 besluit) naar achteren verschuiven. Met andere woorden men zou hier vóór vanavond al in het topic moeten kijken en dus kunnen zien dat de deadline eventueel opschuift.quote:Op woensdag 18 januari 2012 06:44 schreef June. het volgende:
[..]
Misschien handig als je alle mensen weer even PM't dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |