+ 1quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ook heel tof dat Patrque dit allemaal doet, best veel werk me dunkt!
Maar ik vind ook dat als er uitzonderingen gemaakt worden Rockfire best éénmalig zijn prono mag aanpassen, en dan vanaf vanavond alles gewoon weer streng.
tot en met woensdagavond ja. 20.25. Dit om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopenquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus vanaf vanavond nadat WIDM is afgelopen kun je maar tot woensdag stemmen voor volgende week.
Dat is onzin. Ik houd verschillende prono's bij en het kost je nauwelijks meer tijd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:26 schreef Paniohitus het volgende:
Dat je je stem niet kan wijzigen is een spelregel, omdat het anders niet bij te houden is (heb voorgaande jaren ook altijd meegedaan, welliswaar onder ander account...)
oké dan weet ik voldoendequote:Op donderdag 12 januari 2012 15:41 schreef PatriQue89 het volgende:
tot en met woensdagavond ja. 20.25. Dit om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen
foto's staan in de OP.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan er een namen lijstje bij elke prono ik weet nog niet goed wie wie is.
Dat negatief effect op de foto van Marion is een beetje eng. wtf momentje toen ik omlaag scrollde en het zagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door jcdragon op 12-01-2012 18:20:45 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dat negatief effect op de foto van Marion is een beetje eng. wtf momentje toen ik omlaag scrollde en het zag
Dat is dus geen onzin, je moet toch de persoon opzoeken en wijzigen? Tuurlijk, kost je nauwelijks meer tijd, maar je doet een handeling 2x ipv 1x, als iedereen dat doet kost het wel degelijk meer tijd... of heb jij een excelprogramma die automatisch het forum scant?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:43 schreef Steven184 het volgende:
Op de manier hoe nu de regels gehanteerd worden, waarbij de ene regel wel overtreden mag worden en de andere niet, werkt spelvervalsing in de hand. De mensen die na gister 20.25 de prono invullen hebben namelijk tweemaal zoveel beeldmateriaal ter beschikking om tot hun prono te komen. Ongeacht of de mensen die daarvoor gestemd hebben de uitzending vanavond om 20.25 hebben bekeken, zou je deze de kans moeten geven om hun prono te wijzigen om het spel eerlijk te houden.
[..]
Dat is onzin. Ik houd verschillende prono's bij en het kost je nauwelijks meer tijd.
Dat is lief!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja.. Rockfire mag dan voor deze keer zijn prono aanpassen, dus als iemand anders dat ook nog wil, voor deze keer kan het..
Door alle onduidelijkheden. Na deze aflevering ga ik het niet meer toelaten.
dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:49 schreef Homdeck het volgende:
Wat een gezeik om niks allemaal zeg![]()
Goed opgelost zo TS
Sorry, er is vandaag echt teveel gezeur om zulke dingen geweest.. kan hem echt niet meer meerekenen! (Denk je er wel aan dat 'ie vanaf nu voor woensdag 20.25 uur binnen moet zijn?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah crap, te laat waarschijnlijk.
Al is de aflevering nog niet eens begonnen
Never mind manquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry, er is vandaag echt teveel gezeur om zulke dingen geweest.. kan hem echt niet meer meerekenen! (Denk je er wel aan dat 'ie vanaf nu voor woensdag 20.25 uur binnen moet zijn?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |