Bij mij doen ze 't gewoonquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:22 schreef Crutch het volgende:
Plaatjes zijn kapoet, maar ik ben er.![]()
Zin in.
Bij mij nu ook. Eerder deden ze het wel.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
De site waar ik de foto's vandaan heb is op het moment overbelast.. kan het daar aan liggen?
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Paniohitus het volgende:
Voor degene die het leuk vinden. Ik heb een site gemaakt wiemol.nl dat eigenlijk alleen bedoeld was voor 2 organisaties, maar gezien ik een groepsoptie erbij het gemaakt is het ook mogelijk om fokkers toe te laten (is wel zo leuk lijkt me)
Om mee te spelen ga je naar http://www.wiemol.nl en kan je je aanmelden. Hiervoor heb je een groepsnaam en groepswachtwoord voor nodig. Deze is:
Groepsnaam: fokforum
Groepswachtwoord: fokkie66
Zitten een paar regels aan voor de controle:
*Registreer met je gebruikersnaam van fok! (je voornaam, en achternaam wel gewoon je eigen naam)
*Reageer even in dit topic als je geregistreerd hebt
Have fun!!
Lees de spelregels even door. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag (of stel ze via de site). Voor fokkers is de optie 'Familie inschrijven' (als je eenmaal ingelogd bent) trouwens niet echt van belang, puur bedoeld binnen bedrijven dat ze elkaar allemaal kennen, en als ze iemand niet kennen en (fm) zien staan, weten ze dat het familie is van een collega.
Let op: De site is grafisch geen hoogstandje, maar technisch qua scripting is het in orde.
Als je eventueel binnen je eigen bedrijf ook een aparte groep zou willen is dat ook mogelijk. Uiteraard is alles kosteloos, dit doe ik puur voor de plezier.
Ja, kom even de concurrent spammen van een andere websitequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef svann het volgende:
Nu nog even een link van deze site in de OP.
Tof toch dat hij dat gemaakt heeft?
[..]
De maker is gewoon een Fokker hoor en de website niet meer dan een frame voor het raadgebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:56 schreef Tegan het volgende:
Ja, kom even de concurrent spammen van een andere website.
Ik weet precies wat het is. Dan nog is het raar gezien dit de officiele Fok prono isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:18 schreef svann het volgende:
[..]
De maker is gewoon een Fokker hoor en de website niet meer dan een frame voor het raadgebeuren.
Beetje vreemd om dat compleet te negeren.
Heb je wel even gekeken of roep je zomaar iets?
Vooruit, omdat het nog niet was begonnenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
De Mol: Marit
De Winnaar: Hadewych
De Verliezer: Frits
De Afvaller: Diorno
Telt zeker niet meer mee?![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vooruit, omdat het nog niet was begonnen
Jij deed het vorig jaar perfectquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hier niets te zeggen dus dit is enkel mijn mening.
Is dit voor aflevering 2 of wat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:47 schreef Mestras het volgende:
De Mol: Anne-Marie
De Winnaar: Marion
De Verliezer: Frits
De Afvaller: Dio
Hmm, eigenlijk zou je te laat zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef miieejj het volgende:
De Mol liesbeth
De Winnaar dio
De Verliezer Maarten van der Weijden
De Afvaller william spaay
( b'tje laat.. maarrr ik was te laat met kijken)
( ben ik te laat ?)
Oh nicequote:Op donderdag 5 januari 2012 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij deed het vorig jaar perfect
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Want vorig jaar heb ik de prono niet gedaan.
Huh, jaar er voor dan ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh nice. Want vorig jaar heb ik de prono niet gedaan.
Vorig jaar deed Mikkie oid het. Daarvoor heb ik het twee jaar gedaan. En daarvoor RaymanNL ofzo? Denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh, jaar er voor dan ?
zeikstraal
Dat was toch met dat overzicht? Of was dat ook vorig jaar?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Mikkie oid het. Daarvoor heb ik het twee jaar gedaan. En daarvoor RaymanNL ofzo? Denk ik.
Minder drinkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was toch met dat overzicht? Of was dat ook vorig jaar?
Inloggen op site en keuze door geven
Pff heb dit altijd in het begin van het jaar
Nee voor de eerste sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dit voor aflevering 2 of wat?
[..]
Hmm, eigenlijk zou je te laat zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |