quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Spelregels
-Je kunt stemmen tot 20:25 op de dag van de uitzending. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee.
het komt toch pas donderdag?quote:
??quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Er kunnen geen prono's voor aflevering 2 ingeleverd worden.
[ afbeelding ]
Daarom dus. Een pm naar iedereen die vorige week de prono heeft ingevuld had wel aardig geweest dan, aangezien een prono altijd in te vullen was tot het tijdstip van uitzending (donderdag dus) en niet iedereen weet dat het nu kennelijk eerder op internet te bekijken valt. Ik wist het iig niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:00 schreef PatriQue89 het volgende:
MEDEDELING
Vanaf nu is het nog maar tot woensdag 20.25 uur mogelijk om je prono door te geven! Gezien het feit dat de aflevering op woensdag al om 20.30 uur online te zien is, is dit de beste manier om iedereen een gelijke kans te geven.
bullshit, het programma is op donderdag op TV, ik heb godver wel wat andere dingen te doen dan maar te gokken dat er eenzijdig iets besloten wordtquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Er kunnen geen prono's voor aflevering 2 ingeleverd worden.
[ afbeelding ]
Ik ben het wel met Tegan eens dat het niet heel eerlijk is dat mensen nog mogen stemmen:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat kunnen mensen hysterisch doen om een spelletje..
Maar goed.. voor 1 x kom ik jullie dan tegemoet..
Maar dat is alleen deze aflevering... volgende afleveringen moeten echt VOOR woensdag 20.25 uur ingeleverd.
Dit had ik een eerlijkere oplossing gevonden:quote:Op donderdag 12 januari 2012 02:18 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar het is imo niet eerlijk als mensen nog wel mogen stemmen vandaag.
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond:quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Misschien is het een idee om de "inzet" van aflevering 1 door te laten lopen naar aflevering 2 voor degenen die nog niet gestemd hadden.
Dan heeft men iig kans op punten.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, mag ik hem nog aanpassen? Tim kan helemaal niet afvallen, die heeft een vrijstelling![]()
De Mol: Dio
De winnaar: Marit
De verliezer: Frits
Afvaller: Maarten
Ik had me er al bij neergelegd, het was tenslotte mijn eigen domme fout, maar het is net zo goed (deels) de fout van die mensen dat ze hun stem te laat hebben doorgegeven...quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, je kan je prono maar 1x invullen. Helaas.
Toch kun je voordeel hebben (als je al hebt gekeken) als je nu pas stemt ten opzichte van de mensen die hun stem al wel op tijd hadden doorgegeven...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:37 schreef Steve het volgende:
Zoveel is nou ook weer niet uit de aflevering te halen, dus een week uitzondering moet wel kunnen. En dan in de TT 'Stemmen vóór woensdagavond' zetten. Ofzo.
Waarom zou je in hemelsnaam je prono niet kunnen wijzigen indien dat op tijd is?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Tegan eens dat het niet heel eerlijk is dat mensen nog mogen stemmen:
[..]
Dit had ik een eerlijkere oplossing gevonden:
[..]
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond:
[..]
[..]
Ik had me er al bij neergelegd, het was tenslotte mijn eigen domme fout, maar het is net zo goed (deels) de fout van die mensen dat ze hun stem te laat hebben doorgegeven...
Sja maar het is pas deze week besloten om die aflevering online te zetten. Plus de uitslag an sich is niet bekend. Dus voor 1 keer een uitzondering lijkt me persoonlijk nog wel acceptabel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:38 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Toch kun je voordeel hebben (als je al hebt gekeken) als je nu pas stemt ten opzichte van de mensen die hun stem al wel op tijd hadden doorgegeven...
Maar waarom hier wel een uitzondering voor maken? Op zich vind ik dat prima hoor, heb ik niet zo veel moeite mee. Waar ik echter wel moeite mee heb is dat er met twee maten wordt gemeten:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Sja maar het is pas deze week besloten om die aflevering online te zetten. Plus de uitslag an sich is niet bekend. Dus voor 1 keer een uitzondering lijkt me persoonlijk nog wel acceptabel.
Maar goed, ik organiseer dit niet..
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef Rockfire het volgende:
...
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat deze mensen nog wel hun stemmen mogen doorgeven nádat de aflevering al online staat en ik mijn overduidelijk foute stem niet mocht wijzigen vóórdat de aflevering online stond
...
Dat is niet met 2 maten meten, dat is een spelregel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar waarom hier wel een uitzondering voor maken? Op zich vind ik dat prima hoor, heb ik niet zo veel moeite mee. Waar ik echter wel moeite mee heb is dat er met twee maten wordt gemeten:
[..]
Het klopt dat het een spelregel is dat je je stem niet mag wijzigen (daar had ik me aanvankelijk dus ook bij neergelegd), maar dit is ook een spelregel:quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is niet met 2 maten meten, dat is een spelregel.
De dag van uitzending is door het eerder online zetten vervroegd naar de woensdag... In de spelregel staat niet dat je tot donderdag mocht stemmen...quote:Je kunt stemmen tot 20:25 op de dag van de uitzending. Stemmen die later binnenkomen tellen niet mee
Wat als ik mijn post wijzig? Dan weet je niet wat er stond.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is niet met 2 maten meten, dat is een spelregel.
Ja, dat had ik dus blijkbaar ook gewoon moeten doen, in plaats van het netjes vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat als ik mijn post wijzig? Dan weet je niet wat er stond.
Kan je proberen.. ik probeer zo snel mogelijk alles te verwerken als iets gepost is.. daar wacht ik niet mee tot eind van de uitzending.. tevens komt er wel eens zo'n berichtje onder aan een post.. dan tel ik je niet meer mee..quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat als ik mijn post wijzig? Dan weet je niet wat er stond.
Begrijpelijk. Ik twijfel nog, want hoewel PatriQue89 zegt niet met twee maten te meten, doet hij dat naar mijn mening wel. Op de ene regel wil hij wel een uitzondering maken, op de andere niet...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:14 schreef Tegan het volgende:
Ja eh. Ik vind het dan weer niet kunnen dat mensen vandaag nog mogen stemmen. Dus dan doe ik ook niet meer mee hoor.
Dat snap ik ook niet, ik snap dat het lastiger te verwerken is op die manier, maar het voordeel is dat een deel van de deelnemers zijn inzet al doorgegeven heeft, dat je bij een paar van dat deel dan nog een wijziging moet doorvoeren valt waarschijnlijk in het niet bij wat je moet doen als iedereen tot woensdag 20.15 uur wacht met posten...quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam je prono niet kunnen wijzigen indien dat op tijd is?
Oke, ik heb gewacht... Maar je zegt niks nieuws in je PM...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Mensen, ik ben bezig met een PM naar iedereen.. wacht die nou maar af
Eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, ik snap dat het lastiger te verwerken is op die manier, maar het voordeel is dat een deel van de deelnemers zijn inzet al doorgegeven heeft, dat je bij een paar van dat deel dan nog een wijziging moet doorvoeren valt waarschijnlijk in het niet bij wat je moet doen als iedereen tot woensdag 20.15 uur wacht met posten...
Maar goed, als ik op vrijdag m'n inzet voor de volgende aflevering al doorgeef en mijn vroege deelname houdt in dat ik niet meer kan wijzigen, dan weerhoudt niets me er van mijn inzet pas op woensdag om 20.15 door te geven.
Overigens vind ik dat een vergissing met Tim als afvaller voor aflevering 2, gewoon binnen de tijd gewijzigd moet kunnen worden, en ik snap ook niet waarom een inzet zonder afvaller niet mee zou tellen... iemand die wekenlang op dezelfde Mol, winnaar en verliezer zit en het goed heeft kan zelfs zonder afvaller in te vullen winnen.
Primaquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:53 schreef Tegan het volgende:
Ik snap dat niet iedereen tevreden gehouden kan worden (ik heb dit namelijk ook zelf meegemaakt toen ik de prono deed). De oplossing in de pm vind ik geen goede oplossing. Dus dan stop ik bij deze.
Waarom zou je stem vervallen als je twee keer stemt? Gewoon alleen de eerste laten tellen als wijzigen niet mag dan.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Paxcon het volgende:
De Mol: Marit
De Winnaar: Hadewych
De Verliezer: Frits
De Afvaller: Diorno
Telt zeker niet meer mee?![]()
Hier week je ook af van je eigen regel (overigens naar mijn mening geheel terecht), dus beweer nu nog eens dat je niet met twee maten meet. De ene regel hanteer je heel strikt en de andere regel pas je geheel naar eigen interpretatie flexibel toe.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vooruit, omdat het nog niet was begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |