donequote:Op donderdag 5 januari 2012 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vervang http://members.lycos.nl/musos18/fokavatar/sunshine.jpg even voor http://forum.fok.nl/usericons/107951/sunshine.jpg, dan is die waarschuwing weg voor de mensen die Chrome gebruiken.
quote:
Zatox - Winter is wel een heerlijk nummer. Verder valt het mij de laatste tijd wat tegen qua producties van de producers. Misschien komt dat ook omdat ik er mij wat minder mee bezig hou.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
done![]()
Was deze al eens langs gekomen hier?
En deze(ik kom net uit een grot)
Die laatste is wel heel Frontliner stijl trouwens...
quote:
Ok ik vind dit dus heel erg grappig. Ik moet sowieso ook heel vaak lachen om die tweets van Technoboy..wat een figuurquote:
ja, hier op an met dat dingquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Hallon vervend Hardstyle liefhebber meldt zich
hallo wat zijn je favoriete liedjes?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Hallon vervend Hardstyle liefhebber meldt zich
jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ok ik vind dit dus heel erg grappig. Ik moet sowieso ook heel vaak lachen om die tweets van Technoboy..wat een figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
quote:
quote:
Ola neue leutequote:
Ik heb Fabian ook als FB-friend... Zegt dus vrij weinigquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
welke dj's je als facebook-vriendje hebt etc. etc.
Ik heb M.I ook als FB-friend... Zegt dus vrij weinigquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
welke dj's je als facebook-vriendje hebt etc. etc.
in b4 brennan kloonquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:23 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik heb Fabian ook als FB-friend... Zegt dus vrij weinig
quote:
Omomomomomquote:
Ik moet trouwens jullie feestje skippenquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:49 schreef Krulliewullie het volgende:
Whoeiiii! T-Force heeft kaartjes gewonnen voor Tranceclassix en daar heb ik nu erg veel zin in na die classics die hier gepost werden![]()
![]()
Hij heeft bovendien 2 plaatsen in de auto over, als er mensen meewillen die in de buurt van EHV wonen?
4 januari 2012quote:
Mijn orgen voelden exact hetzelfde. Goed Nieuwjaar nog Machiel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:49 schreef haakon het volgende:
Ik vind de TT echt helemaal niks.
De melodie van het 'wel veel te veel gehoorde, maar legendarische' Rage vervangen voor zo'n blije toeters en bellen melodie.. Nee, dan ben je niet goed bezig in mijn orgen(oren en ogen samengevoegd, scheelt weer typewerk)hoewel, nu ik dit allemaal aan het typen ben ik net zo goed oren/ogen had kunnen typen
Ik vind ze allemaal klote, behalve Endure the Moment, Enjoy en Never Fall Asleep. Jammer dit!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://hardstyle.harderst(...)name-here-t9049.html
Hier de tot nu toe bekende machine previews bij elkaar...
en deze track van wavolizer mag er ook best zijn:
Hetzelfde! Goed het nieuwe jaar ingeknald?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn orgen voelden exact hetzelfde. Goed Nieuwjaar nog Machiel.
Ik ben meer een liefhebber van de 'mainstream' hardstyle, zoals het laatste werk van Noisecontrollers en Headhunterz uit Hard With Style 8.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ola neue leute![]()
Welkom in de leukste reeks op FOK! Jullie input/mening/getroll/gebash wordt met open armen ontvangen.
Graag zouden we een beetje info willen over welke feestjes je hebt bezocht, welke liedjens je graag luistert, op welke albums je zit te wachten, welke dj's je als facebook-vriendje hebt etc. etc.
Tja. Zoals verwoord bij deze YT-video:quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:44 schreef Hoolii het volgende:
The Machine is zo'n koning he!
Jammer dat die zo weinig geboekt wordt, helaas.
Wie dan? Kan er zo geen noemen eigenlijk. Maar begrijp wel wat je bedoelt, al was dat 15 jaar geleden nog veel erger geloof ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:46 schreef StM het volgende:
Tja face it, wil je een goed producer worden moet je extreem dedicated zijn en dan kom je toch al gauw in het gebied van de (halve) nerds terecht
Behoorlijk veel producers hebben ook een IT achtergrond
Hij was ook wel de opener, de eerste helft van z'n set stond iedereen nog stil en was de zaal sowieso nog driekwart leeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een gast! Hoe nonchalant kan je er bij staan!
A-Lusion, Thera en Zentiments zijn het die ik sowieso weetquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wie dan? Kan er zo geen noemen eigenlijk. Maar begrijp wel wat je bedoelt, al was dat 15 jaar geleden nog veel erger geloof ik.
Op Defqon was ie trouwens al wat energieker
Behoorlijk veel inderdaad!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef StM het volgende:
[..]
A-Lusion, Thera en Zentiments zijn het die ik sowieso weet
Rocket power zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Het schijnt dat er ook veel zijn met een achtergrond als stemacteur!
Snap ik maar toch, ik kan echt niet stil blijven staan op muziek hoor. Toch altijd wel mee bewegen op de beat ofzo. Ach ieder z'n ding, als hij vet draait en produceert moet ie lekker stil blijven staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hij was ook wel de opener, de eerste helft van z'n set stond iedereen nog stil en was de zaal sowieso nog driekwart leeg.
Dat 'ie tussendoor op z'n telefoontje keek vond ik opvallender.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef -Menn0- het volgende:
Wat een gast! Hoe nonchalant kan je er bij staan! En dan ook echt je cola met een rietje drinken![]()
wat een bagger remixquote:
Ook nog ja!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat 'ie tussendoor op z'n telefoontje keek vond ik opvallender.
Heb The Machine op Wish outdoor gezien en daar was het al een heel stuk losser dan op de eerste loudness, maar samen met crypsis op Qontinent!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja. Zoals verwoord bij deze YT-video:
hij is echt een held maar ziet eruit alsof hij google heeft ontworpen
Op zich geen probleem natuurlijk, maar het is leuker als een DJ los gaat a la Thera, in plaats van zoals deze man doet.
Vind het ook wel weer heel vet! Keiharde set neerzetten en dan zelf gewoon een beetje met je telefoon staan te spelen en cola drinken met een rietjequote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
vorig jaar op Defqon.1 ramde hij ook de Purple-area tot een einde, zonder ook maar 1 danspoging te doen
Godverdomme nou, dat was mooi zeg! Hele dikke afsluiterquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
vorig jaar op Defqon.1 ramde hij ook de Purple-area tot een einde, zonder ook maar 1 danspoging te doen
De purple, zul je bedoelen!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdomme nou, dat was mooi zeg! Hele dikke afsluiterDat geluid ook in de purple
openen met een snoeiende mix van het anthemquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Godverdomme nou, dat was mooi zeg! Hele dikke afsluiterDat geluid ook in de purple
hij zegt toch ook purple?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:51 schreef haakon het volgende:
[..]
De purple, zul je bedoelen!
Vet die containers eromheen!
Ik doelde meer dat behalve het geluid de hele purple lijp wasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
openen met een snoeiende mix van het anthem
[..]
hij zegt toch ook purple?
ah, op die manierquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik doelde meer dat behalve het geluid de hele purple lijp was
DE PURPLE! zul je bedoelen.. zo had ik het meer in m'n hoofd.
wat voor gear heb je eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:59 schreef haakon het volgende:
Zoooo genoeg uitgelegd voor vandaag.
Ik ga verder met what I do best.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon draaien = knappn!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor gear heb je eigenlijk precies?(merk/type)
en gear + pils = knapp'n toch, of had je daar geen plaatje voor?
direct drive of belt drive? en 3kanaals mixerquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Gewoon draaien = knappn!
Draaitafels: JB-Systems Q-30 en DAP T-3000 (zijn identiek alleen ander merkje erop)
Mixer: Numark DM1260
Voor weinig geld
Directquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
direct drive of belt drive? en 3kanaals mixer
zie ik
Even kijken hoe lang z`n set nog duurt? Velen hebben een horloge, hij misschien niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat 'ie tussendoor op z'n telefoontje keek vond ik opvallender.
Schijnbaar is dat tegenwoordig helaas nodig ja. Hoe meer je als een mongool rondspringt hoe populairder je wordt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:06 schreef 16meter het volgende:
Als die gast een makeover krijgt en een beetje uit z'n schulp kruipt, dan kan het best wat worden met hem.
Wat zit je dj Thera te bashen!?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Schijnbaar is dat tegenwoordig helaas nodig ja. Hoe meer je als een mongool rondspringt hoe populairder je wordt.
Mijn nummer 1 muziek smaak is gewoon hardstyle maar het kan ook wel eens voorkomen dat ik eens in de 2 maand een hele dag house luister. Hardstyle is voor mij hardstyle alleen volg ik op dit moment meer de mainstream omdat ik mijn tijd niet zoveel meer in hardstyle steek maar dat komt wel weer. Hardcore ben ik ook niet vies van net als Jump / Tek kan ook best eens leuk wezen. Favoriete DJ's : Wild Motherfuckers - Zatox - Headhunterz - TNT - Coone. Eigenlijk niet echt een nummer 1 maar wanneer bovenstaande lui een preview hebben zal ik hem zeker meteen gaan beluisteren. Feesten is er nog niet echt van gekomen tenminste niet de grote van feesten van B2S & Q-dance bijvoorbeeld. Zomer 2012 zou voor mij wel de eerste keer decibel of defqon worden, verder wil ik hardbass bezoeken (niet de eerst aankomende ) en voor de rest zie ik het wel. Misschien ook wel voor toepassing : Als hobby heb ik op mijn kamer een simpel dj setje staan met een Reloop RMX 40 DSP en een dubbele cd speler.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ola neue leute![]()
Welkom in de leukste reeks op FOK! Jullie input/mening/getroll/gebash wordt met open armen ontvangen.
Graag zouden we een beetje info willen over welke feestjes je hebt bezocht, welke liedjens je graag luistert, op welke albums je zit te wachten, welke dj's je als facebook-vriendje hebt etc. etc.
Mjah doe mij maar een statische DJ met een snoeiharde set en goede mix skilz dan een lauwe zijnde DJ die continu voor de show aan 300 knopjes zitten...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:45 schreef haakon het volgende:
Doet Richie Gee ook altijd.
Snoeiharde hardcore en geen voet van de grond of een armpje de lucht in
Qlubtempo the works is een hele mooie 3-cd verzamelaar, wel gemixt maar geeft een goede impressie van early hardstyle.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Trouwens ik ben niet echt bekend met de early hardstyle maar vindt het wel super tof. Heb thuis nog een paar cd's liggen die echt heerlijk klinken. Maar zou mijn muziek map wel willen uitbreiden met early en me daar wat meer op de richten. Heeft iemand misschien wat cd titels die ik kan downloaden. Wel cd's die niet gemixt zijn.
Bovengenoemde qlubtempo cd is erg fijn inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:34 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Trouwens ik ben niet echt bekend met de early hardstyle maar vindt het wel super tof. Heb thuis nog een paar cd's liggen die echt heerlijk klinken. Maar zou mijn muziek map wel willen uitbreiden met early en me daar wat meer op de richten. Heeft iemand misschien wat cd titels die ik kan downloaden. Wel cd's die niet gemixt zijn.
Mijn eerste aftermovie die ik écht supervet gemaakt vond, was die van Bassleader 2010. Sindsdien zijn er betere/leukere aftermovies, maar dit was de eerste waarvan ik onder de indruk was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb nog steeds geen betere aftermovie gezien dan deze
Je hebt er 1 waar dat blikje pepsi omhoog gaat door het gestamp. Dat filmpje is vetquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah doe mij maar een statische DJ met een snoeiharde set en goede mix skilz dan een lauwe zijnde DJ die continu voor de show aan 300 knopjes zitten...
Thera en Alphaverb zijn dan uitzonderingen want zij zijn gewoon BAAS en kunnen het beide!
Ik heb nog steeds geen betere aftermovie gezien dan deze
eensquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Alphaverb is dan uitzondering want hij is gewoon BAAS en kan het!
Bijna letterlijk wat Bartman en ik zeiden toen daar op Loudness, alleen geen google maar WoWquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja. Zoals verwoord bij deze YT-video:
hij is echt een held maar ziet eruit alsof hij google heeft ontworpen
Haha en ik dacht dat je met knappn, slapen bedoelde .. als in een uiltje knappnquote:
Hij kan redelijk Spaans, doe ik hem niet naquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang z`n set nog duurt? Velen hebben een horloge, hij misschien niet.
Heb niet gekeken of 'ie een horloge om heeft btw
Dios mío.. En todo el mundo se hace el 'sitdown'
Pero, que bien que la genta les gustó la fiesta holandesa =)
Kan ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:41 schreef T-Force het volgende:
Ik dacht dat knapp'n gewoon knallen betekende. Op een feest flink knapp'n!
of: "bartman behoort tot de knapp'n", dat wil zeggen dat bartman tot de knappen behoort.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Bklopt zo kan je bijvoorbeeld zeggen: mijn blaas staat op knapp'n! Dat betekent dat je nodig gebruik moet maken van het toilet.
Of ik ga een uiltje knapp'n: dat wil zeggen dat je een klein dutje gaat doen.
Halloquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef K.A.Bouter het volgende:
Ik prefereer de hardstyle uit de jaargangen 2004 tot 2007/2008 het meest.
Heey! Wat een tracklist!! Ik ben hem nu aan het downloaden, arme buren zoquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hallopm met de 250 mix verstuurd
Als je daar een langere edit van maakt heeft dat nummer wel de perfecte opbouw voor een sitdown jaquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Even kijken hoe lang z`n set nog duurt? Velen hebben een horloge, hij misschien niet.
Heb niet gekeken of 'ie een horloge om heeft btw
Dios mío.. En todo el mundo se hace el 'sitdown'
Pero, que bien que la genta les gustó la fiesta holandesa =)
Samengesteld door ons allen, gemixt door Deeltjesversneller hemzelfquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:54 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Heey! Wat een tracklist!! Ik ben hem nu aan het downloaden, arme buren zo
Bedankt man! Wie heeft deze mix gemaakt?
Heerlijke mix heren! Bedankt voor het warme welkom!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Samengesteld door ons allen, gemixt door Deeltjesversneller hemzelf
en herzlich willkommen, bei der weg
Erg toffe after idd, maar degene die ik poste was als eerste in die stijl afaik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:14 schreef Bab00n het volgende:
[..]
Mijn eerste aftermovie die ik écht supervet gemaakt vond, was die van Bassleader 2010. Sindsdien zijn er betere/leukere aftermovies, maar dit was de eerste waarvan ik onder de indruk was.
Welkom, goede smaak ookquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:46 schreef K.A.Bouter het volgende:
He mede hardstyle liefhebbers, ik meld me ook even in dit topic. Ik luister het sinds 2001 en ga aktief naar feesten sinds 2004. Qlimax '04 was m'n eerste, ik wist niet wat me overkwam! Sindsdien ben ik op ontelbaar veel feestjes geweest waaronder:
Qlimax (meerdere jaargangen)
Qbase (meerdere jaargangen)
Xqlusive (holland vs italy, headhunterz)
Decibel (meerdere keren)
Reverze (2008 en 2010)
Hardbass (meerdere keren)
Inqontrol
Ik prefereer de hardstyle uit de jaargangen 2004 tot 2007/2008 het meest. Net voor de overgang naar "nu-style". Recenter werk van Zatox en sommige Frontliner platen spreken me ook aan. Ouder Da Tweekaz werk vind ik ook gaaf. Noisecontrollers waren goed, ze piekte met de track: CTRL-ALT-DELETE, daarna zijn ze naar mijn mening steeds kaziger nummers gaan maken.
Jammer dat het allemaal zo trancy en over melodieus word, ik vind meestal de intro's/outro's vetter dan het "refrein", geef mij maar stevig beukwerk
mooien nrsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:43 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Heerlijke mix heren! Bedankt voor het warme welkom!
Hier een paar van m'n persoonlijke favorieten, in willekeurige volgorde:
De lijst is nog een stuk langer, zijn veel pareltjes toen uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |