quote:Ik kom zo snel niet in het aanbiedingen topic via mobiel; maar bij Limango.nl pampers maat 3 (4-9 kilo) (60 luiers) voor 7,95! (ipv 16,95)
Ik zat al helemaal klaar maar ik krijg mijn dikkont echt niet meer in maat 3.... Helaas!
Top!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Poppejans het volgende:
5 maanden een abonnement op de Efteling (juli t/m november) voor maar 60 euro p.p!
(kinderen t/m 3 jaar nog gratis)
www.efteling.com/NL/abonn(...)Proefabonnement.html
En besteld. Thanks voor de tip! Hoef ik er zelf ook niet meer mee te sjouwen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Wehkamp heeft Pampers in de aanbieding! 2 mega boxen voor ¤ 45,- (en gratis verzending)..
Da's met (bijna) alles. Onethisch om daar misbruik van te maken, imho.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je een pak simply dry pamers gekocht hebt en je bent niet tevreden kun je het aankoop bedrag terug krijgen.
Zie www.gratiz. nl
Ik vind het spuuglelijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef Esthermom het volgende:
ik kwam laatst op e- bay het nieuwe thema van Fisher price tegen: Jake and the Neverland pirates.
Gezocht op internet en gevonden.
-stomme link-
Erg leuk.
Te wattuh?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn we nog netjes eigenlijk, het is immers zo eenvoudig om die webshop te googlebaiten...
quote:
Ooww zo! Ik snapquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zei dat je het spuuglelijk vond zonder de naam erbij te zetten, als je de naam er wel bijzet en je zegt dan dat ze onbetrouwbaar zijn dan is dat google bait, en wel het soort dat je niet wilt hebben voor je webshop...
Maar dat mag ook niet meer op FOK!, na de Liekendiektopics enzo
Ik had 4 dozen gekocht, ging prima met 2 kinderen in de zelfde maat en heb gister net nieuwe gehaald bij de C1000; 4 pakken voor 30 euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:27 schreef Juud79 het volgende:
Oeh, die Pampers actie, vorige keer niet gedaan, toen had ik daarna spijt, dus nu wel besteld.
Ze zullen het wel iedere paar maanden doen, als de luiers dan zo'n beetje op zijn bestellen ouders weer een nieuwe voorraad.
Oeh, dan ga ik daar ook nog even langs! Ik ben enorme fan van die Huggies doekjes, je gebruikt er gewoon veel minder van. Ik heb nu die met geur, maar die vind ik vies, dus voortaan weer de geurloze. En idd zijn ze normaal al zo lekker goedkoop, ik zie wel eens dat ze van Zwitsal 2,30 per pak kosten, bizar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Huggies billendoekjes, nu 0,79 ct bij de Action! Normaal maar 0,99 ct maar dit is helemaal goedkoop! (flink ingeslagen hier omdat ze nu met 2 gegeten lijken te worden![]()
)
Dat zijn parabenen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja, er staat iets van Methylparaben op, dus ik denk wel dat er parabenen inzitten...
Daarom hebben wij ook maat 2. Omdat het te strak zat bij zijn benenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
/offtopic
Grappig hoe dat scheelt! Mijn mini-me is 3,5 week, kilo of 4,5 schat ik en maat 1 zit echt strak bij de beentjes. Maat 2 zit daar beter maar die is bij dr buikje weer echt aan de grote kant. Toch lijkt mij maat 2 voor E. fijner zitten. Wij hebben dan ook maar bij de Ah aanbieding 3 pakken maat 2 ingeslagen!
Goeie tip! Pff, vind het nog steeds moeilijk of het nou handig is om van deze aanbieding gebruik te maken... Beeb wordt verwacht in november, maar weet natuurlijk nog niet welk gewicht hij zal hebben. En heb hier gelezen dat sommigen na een paar weekjes al uit de eerste maat groeiden. Hebben jullie een advies voor mij? Slim om te doen of toch niet? En zo ja: welke maat dan het beste?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef becky27 het volgende:
Voor wie nog pampers wil bestellen bij de wehkamp: ze hadden 6 pakken voor 45 euro, en als je de code: ikkannietwachten
intikt, krijg je 10 euro extra korting. 6 pakken voor 35 euro!
Volgens mij kun je niet combineren, is het sowieso een doos van 6 pakken per maat...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:58 schreef becky27 het volgende:
is ook lastig, gewoon twee verschillende maten nemen, een 2 en een 3. Ik heb hier nu 3 pakken 1tjes liggen en daar hou ik het ook bij voorlopig. Dochter is 28 maanden en die zit net in 4+ maar geen idee meer wanneer ze nou naar welke maat is gegaan.
Thanx, als dat sowieso wel opkomt ga ik dat denk ik in ieder geval doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:58 schreef DJMomo het volgende:
neem dan 1 doos maat 3 van de gewone luiers (baby dry, niet meer new baby). die komt zeker wel op.
Nou ik pas ook even, ik heb ook Makro luiers liggen, komt vast nog wel een keer....quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef DJMomo het volgende:
cker! Al ga ik hem niet gebruiken... Heb nog genoeg van laatste Makro aanbieding liggen, en wil Sjaak hierna zindelijk proberen te krijgen. Voor jouw mini 2.0 wel interessant!
Geen idee of je kan combineren, volgens mij is 3 altijd goed, 2 ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet combineren, is het sowieso een doos van 6 pakken per maat...
[..]
Thanx, als dat sowieso wel opkomt ga ik dat denk ik in ieder geval doen.
Ja, ik zag het na iets beter kijken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef DJMomo het volgende:
overigens heeft Marko vanaf as dinsdag ook weer Pampers in de aanbieding, ca 7,74 inc per pak. Maar vermoed dat Wehkamp minus de 10 euro goedkoper is (moet je even rekenen. Ik weet alleen dat makro maat 5 2 meer in het pak heeft dan in de winkel). En een plastic bak met Pampers billendoekjes (15 pakken ofzow?) voor 21eurozoveel.
Oh, en bij Wehkamp kun je combineren hoor! 2 gewone (niet de standaard aanbieding voor 45 euro kiezen) megadozen voor 32euro nogwat selecteren, en de prijs past ie dan vanzelf aan naar 45 totaal.
Die code is geldig bij een bestelbedrag vanaf ¤50,-quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef becky27 het volgende:
Voor wie nog pampers wil bestellen bij de wehkamp: ze hadden 6 pakken voor 45 euro, en als je de code: ikkannietwachten
intikt, krijg je 10 euro extra korting. 6 pakken voor 35 euro!
Nee hoor ik kreeg die korting net bij een bestelling van 45 euro, die werd 35.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die code is geldig bij een bestelbedrag vanaf ¤50,-
Oh, prima! (Bij de voorwaarden van de actie staat minimaal ¤50 ex. verzendkosten, vandaar)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor ik kreeg die korting net bij een bestelling van 45 euro, die werd 35.
even contacten met klantenservice. of gewoon niets bestellen, krijg je de couponcode uitbetaaldquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Cathmar het volgende:
Vanmiddag de code ingevoerd, maar mijn bestelling niet afgerond. En nu wil ik dat dus wel doen, en zegt-ie dat ik de code al een keer gebruikt heb. Niet dus. Iemand nog een trucje?
quote:Allereerst hoeft u zich geen zorgen te maken omtrent het verzilveren van de kortingscode.
Uiteraard is deze reeds verzilverd en is het bedrag, ter waarde van 10 euro, reeds verwerkt op de rekening. U kunt dit op de website terugzien onder Mijn administratie.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Typisch nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 10:13 schreef Troeta het volgende:
Ik las dat er mensen waren die zo'n 10 accounts hebben aan gemaakt en steeds 1 pak luiers van 11,49 hebben gekocht en die dus gekregen hebben voor 1,49.
Zitten wij netjes te doen dan met zo'n box voor 45 euro.
Dat stond er al, maar wehkamps systeem liet het ook onder de 50 toe. Begrijp ik nu dat dit verholpen is door wehkamp?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Nu staat er een minimaal bedrag van 50 euro voor de korting werkt.
Dit vind ik best sneu...quote:Op woensdag 5 september 2012 10:13 schreef Troeta het volgende:
Ik las dat er mensen waren die zo'n 10 accounts hebben aan gemaakt en steeds 1 pak luiers van 11,49 hebben gekocht en die dus gekregen hebben voor 1,49.
Vind ik ook, voor sommige mensen is het nooit genoegquote:Op woensdag 5 september 2012 14:29 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dit vind ik best sneu...
Zowel ik als meneer hebben zo'n box op ons eigen account besteld. Net onder de 50 euro, in het ergste geval brengen ze ons beide ¤ 5,- in rekening, nou best
ik moet even aan Marie denkenquote:Op woensdag 5 september 2012 10:13 schreef Troeta het volgende:
Haha bij jou ook alquote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef mrien het volgende:
Mmm luiers binnen en op factuur staat nu opeens toch 45 euro, tijdens bestellen 35 euro
En online toch 35 euro, snel betalen online dus
Bij de DA ook, en daar zijn ze 2 euro goedkoper nog.quote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Pampers bij de Kruidvat, deze week 3 + 2 gratis op alle varianten!
quote:Van maandag 3 september tot en met zondag 7 oktober, worden bijna alle spulletjes die je op hema.nl bestelt, gratis thuisbezorgd.
Oh thanks, die heb ik weer nodig. Ga morgen meteen kijken!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:28 schreef bitterend het volgende:
Heeel veel Zwitsal billendoekjes in de aanbieding bij Trekpleister!
Thanx voor de tip!!! Heb meteen ook maar een mega order besteld voor Draakjes verjaardag en Sinterklaas!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hier ook nog maar even:
Peuter/kleutermama's; ff een enorme TIP voor verjaardag/Sinterklaas!!! Nu bij intertoys Duplo 32 % afgeprijst; ook van de aanbiedingsprijs!
Aangezien ik al twijfelde over het ziekenhuis en de trein van Duplo heb ik beide maar besteld ♥
(ziekenhuis voor Evie haar verjaardag en trein voor de meiden samen voor Sinterklaas).
Ik wil ook bestellen maar wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:48 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Thanx voor de tip!!! Heb meteen ook maar een mega order besteld voor Draakjes verjaardag en Sinterklaas!
Ja das een varkentje met dat poppetje erbij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik wil ook bestellen maar wat?
ik ben er niet mee bekend :s
ik zie dit:
http://www.intertoys.nl/s(...)biggetje-564569.html
krijgt je dus 1 varken?
En een poppetjequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik zie dit:
krijgt je dus 1 varken?
Je krijgt dan 1 biggetje, een poppetje, een hark en een duploblokje. Precies wat op het plaatje staat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik zie dit:
krijgt je dus 1 varken?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef bitterend het volgende:
Ow okee maar ik moet een boerderie dan kopen? want een varken en een poppetje alleen is ook zo zielig
koop je er 2. Heb je 2 poppetjes en 2 varkens!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef bitterend het volgende:
Ow okee maar ik moet een boerderie dan kopen? want een varken en een poppetje alleen is ook zo zielig
ooh das mooi want dan kan ik mooi voor de verjaardag van m'n nichtje alvast wat leuks kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Roosje84 het volgende:
Bart Smit heeft vanaf vandaag een week 15% korting. (max 2 artikelen per order)
Echter krijg je tot en met morgen (28e) ook al 32% korting op duplo.
Deze acties zijn tegelijk te gebruiken.![]()
Van de prijs -32% gaat nog eens 15% af. Dus dat is effectief bijna 40% korting op duplo t.o.v normale verkoopprijs.
Heb zelf dus maar even flink ingeslagen al kan mijn jochie er nu nog wat te klein voor.
De 28ste is al geweest hè?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ooh das mooi want dan kan ik mooi voor de verjaardag van m'n nichtje alvast wat leuks kopen
of je doet je ogen even verder openquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De 28ste is al geweest hè?
ook bij de 4+1 actie?quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef bitterend het volgende:
www.bol.com
Alleen nog vandaag! 10% korting op je Sinterklaas-inkopen. Gebruik bij afrekenen code AH-12BOL20-AFHP. Geldig op Koken & Tafelen, Speelgoed, DVD, Games, Muziek, Engelstalige boeken, Digitale boeken en Baby-artikelen!
BEdankt, zag m al ff op fb voorbij komen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef mrien het volgende:
De Efteling shop heeft 50% korting op Efteling verkleedpakjes Draak en Roodkapje.
Van ¤ 9,99 voor ¤ 4,99 met de code SCAB012
En nu ook gratis verzenden!
Pakjes zijn in 1 maat, 3-6 jaar
www.eftelingshop.nl
ja dat wel, maar niet de 'oude' roodkapje, dat vond ik veel mooierquote:Op maandag 3 december 2012 09:36 schreef Pvoesss het volgende:
Het is precies zoals roodkapje van de sprookjesboom is..
Dank u,krantje krijgen we vaak laat,deze week ff naar toe dusquote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef PureEvil het volgende:
Vanaf maandag 17.12.12 tot zaterdag
Pampers jumbo pak 108 stuks 19,99
pampers billendoekjes 4pak 4,99
bij de penny in duitsland
http://www.penny.de/angebote/aktuell/region//montag
yay! heb billendoekjes nodig en die van etos zijn het beste voor ons!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik Huggies niks vind, maar anders....
Bij de Etos zijn de huismerk billendoekjes ook in de aanbieding trouwens; 6 pakken voor ¤ 6,=
Dat is volgende week pas. Toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Sam1993 het volgende:
De huismerk luiers van Etos zijn ook in de aanbieding 5 euro per pak
Maat 5 zitten 33 luiers in . normaal 7,62 nu voor 5 euro.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef PureEvil het volgende:
En hoeveel luiers zitten daar dan in, in die etos pakken? Nr 5 (?)
Huggies is nu niet écht veel goedkoper per stuk als bijv. jumbo of kruidvat...jammer
Voor de New Baby is dit echt een super goede aanbieding, toch??quote:Op maandag 4 februari 2013 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Bij bol.com zijn de pampers in de aanbieding.
25% korting op een maandbox
het nieuwe krantje gaat op dinsdag lopen maar de aanbiedingen daaruit doen het op maandag al.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Kruidvat is nu al de tweede week met de aanbieding. Zal dus volgende week ws niet meer zijn. Hun aanbiedingen lopen tot dinsdag. Ik wil maandag nog even 3 pakken halen. Luuk heeft nu ook kruidvat luiers aan.
Let op! Alleen de gewone luiers. Op de luier broekjes officieel niet! Nu hing daar hier wel een bordje bij, dus kreeg ik ze toch voor vijf euroquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Sam1993 het volgende:
De huismerk luiers van Etos zijn ook in de aanbieding 5 euro per pak
Wij vinden de nieuwe Etos luiers heel goed (maat 3 dan), dus die wordt nu ingeslagen ipv pampers.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Let op! Alleen de gewone luiers. Op de luier broekjes officieel niet! Nu hing daar hier wel een bordje bij, dus kreeg ik ze toch voor vijf euroleuk om eens te proberen. Ik heb eigenlijk altijd pampers gehad.
Als je in de winkel koopt, krijg je apart nog eens losse babyzegels. Helaas niet als je ze laat bezorgen... (kwamen we net achter)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:32 schreef Troeta het volgende:
Ik vind die etosluiers er maar raar uitzien en zo papierachtig, maar ze doen hun werk goed, dus met die aanbiedingen steeds gebruik ik nu alweer 3 maanden Etos. Er zitten ook babyzegels op zo'n pak, dus kan allemaal gratis dingetjes meenemen!
Als je de bon hebt en je komt langs de etos kan je ze daar alsnog ophalen. Want de babyzegels worden normaal ook op de bon verwerkt als die er niet op staan kan je ze dus nog steeds krijgen net als met de airmails.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef athlonkmf het volgende:
Als je in de winkel koopt, krijg je apart nog eens losse babyzegels. Helaas niet als je ze laat bezorgen... (kwamen we net achter)
Oh das een goeie zeg! Wilde voor vrijdag het eea via het PUP bestellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Als je de bon hebt en je komt langs de etos kan je ze daar alsnog ophalen. Want de babyzegels worden normaal ook op de bon verwerkt als die er niet op staan kan je ze dus nog steeds krijgen net als met de airmails.
Ik zocht AH luiers en etosdoekjes. Die kan ik via de ahwebwinkel niet met korting vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef DJMomo het volgende:
luiers zeker wel hoor. de prijs is doorgehaald naar 5 euro, via etos.webwinkel.nl
(en ik vind tot nu toe de etos luiers en broekjes best ok. het wordt wat harder dan een pamper als er wat in zit. maar niet klam. maar de duur test nog niet gehad - nachtje om).
nee, etos luiers zijn deze en volgende week.quote:
Dat zeg ik...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:35 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee, etos luiers zijn deze en volgende week.
ah luiers en doekjes waren idd t.m zondag
ja maar zo direct onder de vorige post kon je dat lezen als dat etos luiers ook vorige week in de folder stonden. En dat is dus niet zo.quote:
Hoeveel pakken luiers is dit dan? 3?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef NotTheSame het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar Wehkamp heeft weer een kortingscode voor 10 euro korting op een bestelling van minimaal 25 euro.
De aanbieding is de claimen via Facebook en verloopt op 16 februari.
En ze hebben de Pampers maandboxen in de aanbieding met 25% korting. Die actie verloopt op 18 februari.
Dus ik heb een maandbox Baby Dry maat 4 besteld (174 luiers) voor 27,50, dit is net geen 16cent per luier.
Ik geloof 3 van 58 maar pin me er niet op vast!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:07 schreef Troeta het volgende:
[..]
Hoeveel pakken luiers is dit dan? 3?
Maar in de gewone pakken van Etos zitten er van maat 4 maar 40 volgens mij... Dat komt dan op 18,7 cent per luier toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:09 schreef Troeta het volgende:
oh bedankt, maar dan hou ik het bij de etosluiers:D
Met de gewone prijs? Of met de aanbieding van 5 euro per pak?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:13 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Maar in de gewone pakken van Etos zitten er van maat 4 maar 40 volgens mij... Dat komt dan op 18,7 cent per luier toch?
Zijn persoonlijk. Even zelf naar fb.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef becky27 het volgende:
Heeft iemand die code of moet je dat zelf doen?
die kon ik gisteren ook niet vinden. heb de active fit maar besteld in maat 5. zal ook wel prima zijn denk ik (hoop ik)quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef DJMomo het volgende:
Alleen is maat 5 baby dry nu op ofzo? Ik kan m niet vinden.
Die vind ik ruk, stinken heel erg.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:12 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
die kon ik gisteren ook niet vinden. heb de active fit maar besteld in maat 5. zal ook wel prima zijn denk ik (hoop ik)
hmm... balen.. ik heb twee van die maandboxen besteld.. mja we zullen wel zien.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:31 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Die vind ik ruk, stinken heel erg.
Ja! Was mij ook opgevallen. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat hij gepoept had!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de babydry ook erg fijn. Vind het alleen vreemd dat ze die tekeningen op de randjes in borstvoedingspoepkleur maken
bedankt voor de tipquote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef NotTheSame het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar Wehkamp heeft weer een kortingscode voor 10 euro korting op een bestelling van minimaal 25 euro.
De aanbieding is de claimen via Facebook en verloopt op 16 februari.
En ze hebben de Pampers maandboxen in de aanbieding met 25% korting. Die actie verloopt op 18 februari.
Dus ik heb een maandbox Baby Dry maat 4 besteld (174 luiers) voor 27,50, dit is net geen 16cent per luier.
#quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:14 schreef nytar het volgende:
[..]
Ja! Was mij ook opgevallen. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat hij gepoept had!
haha, herkenbaar jaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de babydry ook erg fijn. Vind het alleen vreemd dat ze die tekeningen op de randjes in borstvoedingspoepkleur maken
Je kunt daarna gewoon weer de optie vind ik leuk uitvinken en dan krijg je ook geen updates meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef Mineola het volgende:
Als je die code hebt geclaimd, krijg je dan op je eigen pagina teksten/meldingen van Wehkamp? Ik wil niet opeens Wehkamp leuk vinden en zo, eigenlijk.
nou..? kruisje rechtsbovenin... en nooit meer "wehkamp.nl" in kloppenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Kyara het volgende:
Ik begin zwaar geirriteerd te worden van de Wehkamp
"Je hebt drie keer een onjuist waardebonnummer ingevoerd. Daarom kun je nu geen gebruik meer maken van de virtuele waardebon als betaalmiddel. Je kunt je bestelling wel afronden. Na 24 uur kun je je waardebon opnieuw proberen te verzilveren."
Staat die waardebon niet bij je gegevens? Want ik had dit ook. Ik heb gewoon de luiers besteld voor de oude prijs, betalen met acceptgiro. Ik kreeg ze net binnen, en de korting was er wel vanaf gehaald op de factuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Kyara het volgende:
ja, alleen wil ik nu die luiers hebben!
Thanx! ik heb het geprobeerd. En anders dan komen ze het maar weer ophalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Staat die waardebon niet bij je gegevens? Want ik had dit ook. Ik heb gewoon de luiers besteld voor de oude prijs, betalen met acceptgiro. Ik kreeg ze net binnen, en de korting was er wel vanaf gehaald op de factuur.
Ja dat zag ik dus ook. Heb al een bericht naar de klantenservice gestuurd, want dit vind ik een beetje raar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:02 schreef __Isis__ het volgende:
Dit artikel wordt gratis thuisbezorgd*
Wanneer jij het wilt, zonder extra kosten.
*Alleen geldig op de producten van Pampers, Nutricia, Zwitsal, Neutral, Lief, Weleda, Bepanthen, Sudocreme, uit de lijnen babyverzorging en babyvoeding.
Dit staat er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |