Hoeveel pakken luiers is dit dan? 3?quote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef NotTheSame het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar Wehkamp heeft weer een kortingscode voor 10 euro korting op een bestelling van minimaal 25 euro.
De aanbieding is de claimen via Facebook en verloopt op 16 februari.
En ze hebben de Pampers maandboxen in de aanbieding met 25% korting. Die actie verloopt op 18 februari.
Dus ik heb een maandbox Baby Dry maat 4 besteld (174 luiers) voor 27,50, dit is net geen 16cent per luier.
Ik geloof 3 van 58 maar pin me er niet op vast!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:07 schreef Troeta het volgende:
[..]
Hoeveel pakken luiers is dit dan? 3?
Maar in de gewone pakken van Etos zitten er van maat 4 maar 40 volgens mij... Dat komt dan op 18,7 cent per luier toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:09 schreef Troeta het volgende:
oh bedankt, maar dan hou ik het bij de etosluiers:D
Met de gewone prijs? Of met de aanbieding van 5 euro per pak?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:13 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Maar in de gewone pakken van Etos zitten er van maat 4 maar 40 volgens mij... Dat komt dan op 18,7 cent per luier toch?
Zijn persoonlijk. Even zelf naar fb.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:18 schreef becky27 het volgende:
Heeft iemand die code of moet je dat zelf doen?
die kon ik gisteren ook niet vinden. heb de active fit maar besteld in maat 5. zal ook wel prima zijn denk ik (hoop ik)quote:Op zondag 10 februari 2013 21:11 schreef DJMomo het volgende:
Alleen is maat 5 baby dry nu op ofzo? Ik kan m niet vinden.
Die vind ik ruk, stinken heel erg.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:12 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
die kon ik gisteren ook niet vinden. heb de active fit maar besteld in maat 5. zal ook wel prima zijn denk ik (hoop ik)
hmm... balen.. ik heb twee van die maandboxen besteld.. mja we zullen wel zien.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:31 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Die vind ik ruk, stinken heel erg.
Ja! Was mij ook opgevallen. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat hij gepoept had!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de babydry ook erg fijn. Vind het alleen vreemd dat ze die tekeningen op de randjes in borstvoedingspoepkleur maken
bedankt voor de tipquote:Op zondag 10 februari 2013 11:29 schreef NotTheSame het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar Wehkamp heeft weer een kortingscode voor 10 euro korting op een bestelling van minimaal 25 euro.
De aanbieding is de claimen via Facebook en verloopt op 16 februari.
En ze hebben de Pampers maandboxen in de aanbieding met 25% korting. Die actie verloopt op 18 februari.
Dus ik heb een maandbox Baby Dry maat 4 besteld (174 luiers) voor 27,50, dit is net geen 16cent per luier.
#quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:14 schreef nytar het volgende:
[..]
Ja! Was mij ook opgevallen. Hoe vaak ik niet gedacht heb dat hij gepoept had!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |