quote:Ik kom zo snel niet in het aanbiedingen topic via mobiel; maar bij Limango.nl pampers maat 3 (4-9 kilo) (60 luiers) voor 7,95! (ipv 16,95)
Ik zat al helemaal klaar maar ik krijg mijn dikkont echt niet meer in maat 3.... Helaas!
Top!!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:07 schreef Poppejans het volgende:
5 maanden een abonnement op de Efteling (juli t/m november) voor maar 60 euro p.p!
(kinderen t/m 3 jaar nog gratis)
www.efteling.com/NL/abonn(...)Proefabonnement.html
En besteld. Thanks voor de tip! Hoef ik er zelf ook niet meer mee te sjouwen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Wehkamp heeft Pampers in de aanbieding! 2 mega boxen voor ¤ 45,- (en gratis verzending)..
Da's met (bijna) alles. Onethisch om daar misbruik van te maken, imho.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je een pak simply dry pamers gekocht hebt en je bent niet tevreden kun je het aankoop bedrag terug krijgen.
Zie www.gratiz. nl
Ik vind het spuuglelijk...quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef Esthermom het volgende:
ik kwam laatst op e- bay het nieuwe thema van Fisher price tegen: Jake and the Neverland pirates.
Gezocht op internet en gevonden.
-stomme link-
Erg leuk.
Te wattuh?quote:Op zondag 5 augustus 2012 01:06 schreef Leandra het volgende:
Wat zijn we nog netjes eigenlijk, het is immers zo eenvoudig om die webshop te googlebaiten...
quote:
Ooww zo! Ik snapquote:Op zondag 5 augustus 2012 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij zei dat je het spuuglelijk vond zonder de naam erbij te zetten, als je de naam er wel bijzet en je zegt dan dat ze onbetrouwbaar zijn dan is dat google bait, en wel het soort dat je niet wilt hebben voor je webshop...
Maar dat mag ook niet meer op FOK!, na de Liekendiektopics enzo
Ik had 4 dozen gekocht, ging prima met 2 kinderen in de zelfde maat en heb gister net nieuwe gehaald bij de C1000; 4 pakken voor 30 euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:27 schreef Juud79 het volgende:
Oeh, die Pampers actie, vorige keer niet gedaan, toen had ik daarna spijt, dus nu wel besteld.
Ze zullen het wel iedere paar maanden doen, als de luiers dan zo'n beetje op zijn bestellen ouders weer een nieuwe voorraad.
Oeh, dan ga ik daar ook nog even langs! Ik ben enorme fan van die Huggies doekjes, je gebruikt er gewoon veel minder van. Ik heb nu die met geur, maar die vind ik vies, dus voortaan weer de geurloze. En idd zijn ze normaal al zo lekker goedkoop, ik zie wel eens dat ze van Zwitsal 2,30 per pak kosten, bizar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Huggies billendoekjes, nu 0,79 ct bij de Action! Normaal maar 0,99 ct maar dit is helemaal goedkoop! (flink ingeslagen hier omdat ze nu met 2 gegeten lijken te worden![]()
)
Dat zijn parabenen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja, er staat iets van Methylparaben op, dus ik denk wel dat er parabenen inzitten...
Daarom hebben wij ook maat 2. Omdat het te strak zat bij zijn benenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
/offtopic
Grappig hoe dat scheelt! Mijn mini-me is 3,5 week, kilo of 4,5 schat ik en maat 1 zit echt strak bij de beentjes. Maat 2 zit daar beter maar die is bij dr buikje weer echt aan de grote kant. Toch lijkt mij maat 2 voor E. fijner zitten. Wij hebben dan ook maar bij de Ah aanbieding 3 pakken maat 2 ingeslagen!
Goeie tip! Pff, vind het nog steeds moeilijk of het nou handig is om van deze aanbieding gebruik te maken... Beeb wordt verwacht in november, maar weet natuurlijk nog niet welk gewicht hij zal hebben. En heb hier gelezen dat sommigen na een paar weekjes al uit de eerste maat groeiden. Hebben jullie een advies voor mij? Slim om te doen of toch niet? En zo ja: welke maat dan het beste?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef becky27 het volgende:
Voor wie nog pampers wil bestellen bij de wehkamp: ze hadden 6 pakken voor 45 euro, en als je de code: ikkannietwachten
intikt, krijg je 10 euro extra korting. 6 pakken voor 35 euro!
Volgens mij kun je niet combineren, is het sowieso een doos van 6 pakken per maat...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:58 schreef becky27 het volgende:
is ook lastig, gewoon twee verschillende maten nemen, een 2 en een 3. Ik heb hier nu 3 pakken 1tjes liggen en daar hou ik het ook bij voorlopig. Dochter is 28 maanden en die zit net in 4+ maar geen idee meer wanneer ze nou naar welke maat is gegaan.
Thanx, als dat sowieso wel opkomt ga ik dat denk ik in ieder geval doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:58 schreef DJMomo het volgende:
neem dan 1 doos maat 3 van de gewone luiers (baby dry, niet meer new baby). die komt zeker wel op.
Nou ik pas ook even, ik heb ook Makro luiers liggen, komt vast nog wel een keer....quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef DJMomo het volgende:
cker! Al ga ik hem niet gebruiken... Heb nog genoeg van laatste Makro aanbieding liggen, en wil Sjaak hierna zindelijk proberen te krijgen. Voor jouw mini 2.0 wel interessant!
Geen idee of je kan combineren, volgens mij is 3 altijd goed, 2 ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet combineren, is het sowieso een doos van 6 pakken per maat...
[..]
Thanx, als dat sowieso wel opkomt ga ik dat denk ik in ieder geval doen.
Ja, ik zag het na iets beter kijken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef DJMomo het volgende:
overigens heeft Marko vanaf as dinsdag ook weer Pampers in de aanbieding, ca 7,74 inc per pak. Maar vermoed dat Wehkamp minus de 10 euro goedkoper is (moet je even rekenen. Ik weet alleen dat makro maat 5 2 meer in het pak heeft dan in de winkel). En een plastic bak met Pampers billendoekjes (15 pakken ofzow?) voor 21eurozoveel.
Oh, en bij Wehkamp kun je combineren hoor! 2 gewone (niet de standaard aanbieding voor 45 euro kiezen) megadozen voor 32euro nogwat selecteren, en de prijs past ie dan vanzelf aan naar 45 totaal.
Die code is geldig bij een bestelbedrag vanaf ¤50,-quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:40 schreef becky27 het volgende:
Voor wie nog pampers wil bestellen bij de wehkamp: ze hadden 6 pakken voor 45 euro, en als je de code: ikkannietwachten
intikt, krijg je 10 euro extra korting. 6 pakken voor 35 euro!
Nee hoor ik kreeg die korting net bij een bestelling van 45 euro, die werd 35.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die code is geldig bij een bestelbedrag vanaf ¤50,-
Oh, prima! (Bij de voorwaarden van de actie staat minimaal ¤50 ex. verzendkosten, vandaar)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor ik kreeg die korting net bij een bestelling van 45 euro, die werd 35.
even contacten met klantenservice. of gewoon niets bestellen, krijg je de couponcode uitbetaaldquote:Op zondag 2 september 2012 21:32 schreef Cathmar het volgende:
Vanmiddag de code ingevoerd, maar mijn bestelling niet afgerond. En nu wil ik dat dus wel doen, en zegt-ie dat ik de code al een keer gebruikt heb. Niet dus. Iemand nog een trucje?
quote:Allereerst hoeft u zich geen zorgen te maken omtrent het verzilveren van de kortingscode.
Uiteraard is deze reeds verzilverd en is het bedrag, ter waarde van 10 euro, reeds verwerkt op de rekening. U kunt dit op de website terugzien onder Mijn administratie.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |