Let op! Alleen de gewone luiers. Op de luier broekjes officieel niet! Nu hing daar hier wel een bordje bij, dus kreeg ik ze toch voor vijf euroquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Sam1993 het volgende:
De huismerk luiers van Etos zijn ook in de aanbieding 5 euro per pak
Wij vinden de nieuwe Etos luiers heel goed (maat 3 dan), dus die wordt nu ingeslagen ipv pampers.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Let op! Alleen de gewone luiers. Op de luier broekjes officieel niet! Nu hing daar hier wel een bordje bij, dus kreeg ik ze toch voor vijf euroleuk om eens te proberen. Ik heb eigenlijk altijd pampers gehad.
Als je in de winkel koopt, krijg je apart nog eens losse babyzegels. Helaas niet als je ze laat bezorgen... (kwamen we net achter)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:32 schreef Troeta het volgende:
Ik vind die etosluiers er maar raar uitzien en zo papierachtig, maar ze doen hun werk goed, dus met die aanbiedingen steeds gebruik ik nu alweer 3 maanden Etos. Er zitten ook babyzegels op zo'n pak, dus kan allemaal gratis dingetjes meenemen!
Als je de bon hebt en je komt langs de etos kan je ze daar alsnog ophalen. Want de babyzegels worden normaal ook op de bon verwerkt als die er niet op staan kan je ze dus nog steeds krijgen net als met de airmails.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef athlonkmf het volgende:
Als je in de winkel koopt, krijg je apart nog eens losse babyzegels. Helaas niet als je ze laat bezorgen... (kwamen we net achter)
Oh das een goeie zeg! Wilde voor vrijdag het eea via het PUP bestellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:20 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Als je de bon hebt en je komt langs de etos kan je ze daar alsnog ophalen. Want de babyzegels worden normaal ook op de bon verwerkt als die er niet op staan kan je ze dus nog steeds krijgen net als met de airmails.
Ik zocht AH luiers en etosdoekjes. Die kan ik via de ahwebwinkel niet met korting vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef DJMomo het volgende:
luiers zeker wel hoor. de prijs is doorgehaald naar 5 euro, via etos.webwinkel.nl
(en ik vind tot nu toe de etos luiers en broekjes best ok. het wordt wat harder dan een pamper als er wat in zit. maar niet klam. maar de duur test nog niet gehad - nachtje om).
nee, etos luiers zijn deze en volgende week.quote:
Dat zeg ik...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:35 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee, etos luiers zijn deze en volgende week.
ah luiers en doekjes waren idd t.m zondag
ja maar zo direct onder de vorige post kon je dat lezen als dat etos luiers ook vorige week in de folder stonden. En dat is dus niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |