Thanx voor de tip!!! Heb meteen ook maar een mega order besteld voor Draakjes verjaardag en Sinterklaas!quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hier ook nog maar even:
Peuter/kleutermama's; ff een enorme TIP voor verjaardag/Sinterklaas!!! Nu bij intertoys Duplo 32 % afgeprijst; ook van de aanbiedingsprijs!
Aangezien ik al twijfelde over het ziekenhuis en de trein van Duplo heb ik beide maar besteld ♥
(ziekenhuis voor Evie haar verjaardag en trein voor de meiden samen voor Sinterklaas).
Ik wil ook bestellen maar wat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:48 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Thanx voor de tip!!! Heb meteen ook maar een mega order besteld voor Draakjes verjaardag en Sinterklaas!
Ja das een varkentje met dat poppetje erbij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik wil ook bestellen maar wat?
ik ben er niet mee bekend :s
ik zie dit:
http://www.intertoys.nl/s(...)biggetje-564569.html
krijgt je dus 1 varken?
En een poppetjequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik zie dit:
krijgt je dus 1 varken?
Je krijgt dan 1 biggetje, een poppetje, een hark en een duploblokje. Precies wat op het plaatje staat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik zie dit:
krijgt je dus 1 varken?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef bitterend het volgende:
Ow okee maar ik moet een boerderie dan kopen? want een varken en een poppetje alleen is ook zo zielig
koop je er 2. Heb je 2 poppetjes en 2 varkens!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef bitterend het volgende:
Ow okee maar ik moet een boerderie dan kopen? want een varken en een poppetje alleen is ook zo zielig
ooh das mooi want dan kan ik mooi voor de verjaardag van m'n nichtje alvast wat leuks kopenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Roosje84 het volgende:
Bart Smit heeft vanaf vandaag een week 15% korting. (max 2 artikelen per order)
Echter krijg je tot en met morgen (28e) ook al 32% korting op duplo.
Deze acties zijn tegelijk te gebruiken.![]()
Van de prijs -32% gaat nog eens 15% af. Dus dat is effectief bijna 40% korting op duplo t.o.v normale verkoopprijs.
Heb zelf dus maar even flink ingeslagen al kan mijn jochie er nu nog wat te klein voor.
De 28ste is al geweest hè?quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:13 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ooh das mooi want dan kan ik mooi voor de verjaardag van m'n nichtje alvast wat leuks kopen
of je doet je ogen even verder openquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De 28ste is al geweest hè?
ook bij de 4+1 actie?quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef bitterend het volgende:
www.bol.com
Alleen nog vandaag! 10% korting op je Sinterklaas-inkopen. Gebruik bij afrekenen code AH-12BOL20-AFHP. Geldig op Koken & Tafelen, Speelgoed, DVD, Games, Muziek, Engelstalige boeken, Digitale boeken en Baby-artikelen!
BEdankt, zag m al ff op fb voorbij komen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef mrien het volgende:
De Efteling shop heeft 50% korting op Efteling verkleedpakjes Draak en Roodkapje.
Van ¤ 9,99 voor ¤ 4,99 met de code SCAB012
En nu ook gratis verzenden!
Pakjes zijn in 1 maat, 3-6 jaar
www.eftelingshop.nl
ja dat wel, maar niet de 'oude' roodkapje, dat vond ik veel mooierquote:Op maandag 3 december 2012 09:36 schreef Pvoesss het volgende:
Het is precies zoals roodkapje van de sprookjesboom is..
Dank u,krantje krijgen we vaak laat,deze week ff naar toe dusquote:Op zondag 16 december 2012 22:07 schreef PureEvil het volgende:
Vanaf maandag 17.12.12 tot zaterdag
Pampers jumbo pak 108 stuks 19,99
pampers billendoekjes 4pak 4,99
bij de penny in duitsland
http://www.penny.de/angebote/aktuell/region//montag
yay! heb billendoekjes nodig en die van etos zijn het beste voor ons!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:47 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik Huggies niks vind, maar anders....
Bij de Etos zijn de huismerk billendoekjes ook in de aanbieding trouwens; 6 pakken voor ¤ 6,=
Dat is volgende week pas. Toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:23 schreef Sam1993 het volgende:
De huismerk luiers van Etos zijn ook in de aanbieding 5 euro per pak
Maat 5 zitten 33 luiers in . normaal 7,62 nu voor 5 euro.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef PureEvil het volgende:
En hoeveel luiers zitten daar dan in, in die etos pakken? Nr 5 (?)
Huggies is nu niet écht veel goedkoper per stuk als bijv. jumbo of kruidvat...jammer
Voor de New Baby is dit echt een super goede aanbieding, toch??quote:Op maandag 4 februari 2013 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Bij bol.com zijn de pampers in de aanbieding.
25% korting op een maandbox
het nieuwe krantje gaat op dinsdag lopen maar de aanbiedingen daaruit doen het op maandag al.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Kruidvat is nu al de tweede week met de aanbieding. Zal dus volgende week ws niet meer zijn. Hun aanbiedingen lopen tot dinsdag. Ik wil maandag nog even 3 pakken halen. Luuk heeft nu ook kruidvat luiers aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |