haha, herkenbaar jaquote:Op maandag 11 februari 2013 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind de babydry ook erg fijn. Vind het alleen vreemd dat ze die tekeningen op de randjes in borstvoedingspoepkleur maken
Je kunt daarna gewoon weer de optie vind ik leuk uitvinken en dan krijg je ook geen updates meerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:51 schreef Mineola het volgende:
Als je die code hebt geclaimd, krijg je dan op je eigen pagina teksten/meldingen van Wehkamp? Ik wil niet opeens Wehkamp leuk vinden en zo, eigenlijk.
nou..? kruisje rechtsbovenin... en nooit meer "wehkamp.nl" in kloppenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:46 schreef Kyara het volgende:
Ik begin zwaar geirriteerd te worden van de Wehkamp
"Je hebt drie keer een onjuist waardebonnummer ingevoerd. Daarom kun je nu geen gebruik meer maken van de virtuele waardebon als betaalmiddel. Je kunt je bestelling wel afronden. Na 24 uur kun je je waardebon opnieuw proberen te verzilveren."
Staat die waardebon niet bij je gegevens? Want ik had dit ook. Ik heb gewoon de luiers besteld voor de oude prijs, betalen met acceptgiro. Ik kreeg ze net binnen, en de korting was er wel vanaf gehaald op de factuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:04 schreef Kyara het volgende:
ja, alleen wil ik nu die luiers hebben!
Thanx! ik heb het geprobeerd. En anders dan komen ze het maar weer ophalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:07 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Staat die waardebon niet bij je gegevens? Want ik had dit ook. Ik heb gewoon de luiers besteld voor de oude prijs, betalen met acceptgiro. Ik kreeg ze net binnen, en de korting was er wel vanaf gehaald op de factuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |