maar dan heb ik 2 fietsen? ik heb al een vuelta met cheap ass tiagra.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan zou ik een tweedehands kopen. Voor 600 heb je wel een tweedehands met 105.
[..]
Koop via ebay een setje Hplussons, laat ze spaken door Zoran en klaar ben je. Zal niet veel kosten.
Nee? Momentje!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen grafiek onder het kaartje staan. Moet je daar een Elite abonnement voor hebben ofzo?
Tja, hoog profiel wielsets ga je niet vinden onder 600.- nieuw, of je moet tyfuswielen nemen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef No-P het volgende:
Mijn fiets is alu en niet veel waard. 700 zal te veel zijn voor een wielset voor mij. Trainingswielen heb ik wel dus het is vooral voor triathlon en mooiweer ritjes.
Kan ook hopen dat mijn wielen het nog een jaar doorkomen, en door sparen voor een tijdritfiets en daar later een keer de wielen van upgraden.
Die bullets onthoud ik maar zijn wel wat te prijzig.
Wat is er mis met goede wielen onder een "slechte" fiets?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:42 schreef No-P het volgende:
Mijn fiets is alu en niet veel waard. 700 zal te veel zijn voor een wielset voor mij. Trainingswielen heb ik wel dus het is vooral voor triathlon en mooiweer ritjes.
Kan ook hopen dat mijn wielen het nog een jaar doorkomen, en door sparen voor een tijdritfiets en daar later een keer de wielen van upgraden.
Die bullets onthoud ik maar zijn wel wat te prijzig.
Ik merk het inderdaad, pas eerste keer wat aan het rondkijken ben. Fiets is niet oud, maar wel budget.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, hoog profiel wielsets ga je niet vinden onder 600.- nieuw, of je moet tyfuswielen nemen.![]()
Als je fiets al oud is kan je wellicht beter doorsparen.
Het vlag op strontschuit effect.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er mis met goede wielen onder een "slechte" fiets?
Ja jong, zwaar maar wel lekker sterk!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat zijn toch van die dieplood fixie velgen ofwa?
Dan verkoop je diequote:Op zondag 8 januari 2012 21:38 schreef mytec het volgende:
[..]
maar dan heb ik 2 fietsen? ik heb al een vuelta met cheap ass tiagra.
Letterlijk. Veltec Typhus is redelijk betaalbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, hoog profiel wielsets ga je niet vinden onder 600.- nieuw, of je moet tyfuswielen nemen.![]()
Als je fiets al oud is kan je wellicht beter doorsparen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Je gaat toch ook geen blingbling lichtmetalen wielen onder een opel astra uit 1990 zetten?
Vreemd, dat tabelletje met 'splits' is bij mij niet gevuld. Terwijl ik op m'n telefoon wel per minuut kan zien wat daarin het gemiddelde was.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan eventueel nog inzoomen met het plus/minnetje linksboven in en de kaart slepen.
Klik op de grafiek en sleep naar links/rechts (je ziet een selectie) en zo kan je het gedeelte van je grafiek dat je wilt "uitvergroten" bepalen.
Klopt, alleen mijn achterwiel is niet zo best meer. In maart voor dat ik de weg weer op ga maar eens goed schoonmaken en uit elkaar halen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Letterlijk. Veltec Typhus is redelijk betaalbaar.
Ik zou voor tijdritten dan voor een tijdritframe gaan. Daar haal je veel meer snelheidswinst uit.
hmm misschien maar even kijken op internet of langs een dealer met mooie 2 de hands? hoop dat ik ongeveer 600 euro heb om bij te leggen in maart.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja jong, zwaar maar wel lekker sterk!
[..]
Dan verkoop je die
Ik trap met mijn 67kg mijn remblokken al bijna tegen de velg aan op mijn huidige fiets, zonde van de wielen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is er mis met goede wielen onder een "slechte" fiets?
Ja, wel mooi maar lekker rijden is het niet vrees ik. Keihard en zijwindgevoelig bovendien.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:55 schreef No-P het volgende:
[..]
Klopt, alleen mijn achterwiel is niet zo best meer. In maart voor dat ik de weg weer op ga maar eens goed schoonmaken en uit elkaar halen.
Ik kan eventueel ook mijn kahmsins nog gebruiken, die heb ik nu als reserve en als tacx wielen dus zonder zal ik niet zitten.
Dit is verder wel mooi spul:
[ afbeelding ]
Vaag. Misschien opnieuw proberen te uploaden? Vrienden van me (ihpone 3, 3g, 4 en 4s) en een nokia+samsungtelefoon hebben nergens last van (deze komt zelfs van de 3g af volgens mij)quote:Op zondag 8 januari 2012 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemd, dat tabelletje met 'splits' is bij mij niet gevuld. Terwijl ik op m'n telefoon wel per minuut kan zien wat daarin het gemiddelde was.
Zo sta ik na die 300 kilometer.quote:
Wtf waarom valt die gast niet neer?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef Oksel het volgende:
Fietsen is niet gezond zoals je hier ziet. Voor je 't weet wordt je hoofdhuid er door een gekke kat afgerukt. En nee, dat is geen toupetje.
[ afbeelding ]
Lijkt trouwens een typisch Nederlandse fiets..
Ik heb dat al vaker voorgesteld he.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Oksel het volgende:
Kaas en Gripper?Weekje kamperen? Overdag fietsen, 's avonds BBQ'en.
Dus je zal er al niet aan ontkomen dat je de Marmotte op een willekeurige mooie zomerdag moet gaan rijden. Dan maar geen bevoorrading, bidons onderweg, afgezette wegen, en materiaalposten. Daarentegen krijg je een stuk meer rust, glij je niet uit over de bananenschillen, en hoef je alleen maar iets vaker in een dorpje een blikje fris te kopen. Of je regelt iemand met een volgauto, da's helemaal luxe!quote:UPDATE: Sportcommunication heeft de inschrijving (al dan niet tijdelijk) gestopt, aangezien men in 1 dag méér dan 6000 internetregistraties had ontvangen.
Aan de andere kant kan je goede wielen gewoon weer meenemen naar een nieuwe fiets. Als ik iets aan m'n fiets zou upgraden zouden het eerder de wielen zijn dan een betere groep.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
Je gaat toch ook geen blingbling lichtmetalen wielen onder een opel astra uit 1990 zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |