Je zal er wel overheen hebben gelezen, vandaar deze reminderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Patroon het volgende:
Wel jammer dat het bij die Garmin Edge 500 niet mogelijk is om van te voren een interval training te plannen die hij dan afspeelt tijdens de training. Dit kan met de CS400 wel en gebruik ik vrij veel.
Bijvoorbeeld:
Ik druk op de knop en dan begint hij met 5min in zone 170-180 daarna 10min rust hartslag 140 en dat 4x herhalen. Daarna kan ik weer door trainen.
Misschien kan CyclingGirl hier wat meer over zeggen, want zij traint ook vrij gericht en gebruikt een Edge 500.
Cool! Lijkt mij ook wel eens leuk, een Zesdaagse bezoeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een wind weer vandaag, maar gelukkig was het wel droogIk ben gisteren naar de 6daagse van Rotterdam geweest. Had kaarten via een klant. Stonden in de VIP lounge op het midden terrein was erg leuk.
Stuur anders een pmquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je zal er wel overheen hebben gelezen, vandaar deze reminderZou je alsnog hier antwoord op willen geven?
Ik doe het liever via het forum zodat iedereen er van kan profiteren. Zijn namelijk meer mensen die zich dit afvragen.quote:
Ja, klopt. Maar ik moest 2 keer denken wie je eigenlijk bedoelde met die post. En cyclinggirl kijkt hier ook niet dagelijks. Dus dan is de kans dat ze de post niet leest nogal groot. Vandaar dat een pm (Daar krijg je immers een notificatie van) meer opvallend is. En je kan daarna de info gewoon posten.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik doe het liever via het forum zodat iedereen er van kan profiteren. Zijn namelijk meer mensen die zich dit afvragen.
Op je smartphone?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zoek eigenlijk een app waarmee ik m'n gereden route later thuis terug kan kijken en daarbij ook de snelheid op ieder willekeurig punt op deze route. Heb er al verschillende gevonden waarmee ik m'n route kan 'opnemen' en later op een kaartje terug kan zien, maar zou eigenlijk nog meer details willen. Iemand tips?
Smartphone idd, zie nog niet meteen dat ik daar via een kaart kan kijken hoe hard ik waar reed, wel per kilometer zo te zien. Iig bedankt, denk dat ik er gewoon tig installeer en ze allemaal start als ik ga rijdenquote:
Runkeeper werkt nauwkeuriger. Zal ik ff een plaatje uploaden van hoe 't er uit ziet?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Smartphone idd, zie nog niet meteen dat ik daar via een kaart kan kijken hoe hard ik waar reed, wel per kilometer zo te zien. Iig bedankt, denk dat ik er gewoon tig installeer en ze allemaal start als ik ga rijden.
In het "beginnnen met hardlopen topic" wordt een korte opsomming gemaakt van programma's voor smartphones. Heb er nooit naar gekeken maar misschien dat daar nog wat anders tussen staat. Voornamelijk hoor ik dat men op de fiets runkeeper gebruikt.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Smartphone idd, zie nog niet meteen dat ik daar via een kaart kan kijken hoe hard ik waar reed, wel per kilometer zo te zien. Iig bedankt, denk dat ik er gewoon tig installeer en ze allemaal start als ik ga rijden.
Je kan ook Endomondo proberenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het schijnt dat runkeeper preciezer is, las dat laatst ergens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen onderhoud na de ritten, alleen ervoor de ketting schoongewreven en opnieuw gesmeerd. Een heel enkel spoortje van roest, was na de schoonmaakbeurt alweer verdwenen. Met pekel zou het veel sneller gaan natuurlijk. Daar hebben we sinds een paar jaar deze voor:
Eigenlijk ook zonde van de vrijwel smetteloze staat van de lak. Dus dan wil ik 'm nog wel eens extra schoonmaken. Voor de foto ontdaan van lampen en met wielen zonder reflectoren, alleen het belletje vergeten. Spatborden monteren (zie oogjes) heb ik nog geen zin in gehad, zo'n snelsluitding werkt eigenlijk wel fijn als het niet al te nat is.
Wat betaal je hier nou ongeveer voor?quote:Op zondag 8 januari 2012 15:48 schreef foetre het volgende:
Aangezien ik een mooi weer wielrenner ben en toch in het echt de alpe d'huez wil beklimmen heb ik mezelf zojuist de Taxc genius multiplayer cadeau gedaan met deze dvd's
Liege- Bastogne-Liege 2011
Climbs Colecctions III
Climb Colecctions V
San Sebastian Classic 2011
Etape du tour 2010 massif central
Alpine Classic deel 1
Etape du Tourmalet 2010
Amstel gold race 2010
600 euro met een beetje geluk. Kijk anders op marktplaats naar vergelijkbare fietsen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef foetre het volgende:
Wie weet trouwens wat een model 2010 Trek 2.3 105 afgemoteerd waard is van een half jaar oud?
M'n werkgever start opeens met een fietsenplan en aangezien ik nog heel veel dagen over heb zou ik hier wel aan mee willen doen.En een flinke upgrade (carbon/ultegra DI2) willen aanschaffen.
Waar woon je? Wil het graag een keer proberen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:48 schreef foetre het volgende:
Aangezien ik een mooi weer wielrenner ben en toch in het echt de alpe d'huez wil beklimmen heb ik mezelf zojuist de Taxc genius multiplayer cadeau gedaan met deze dvd's
Liege- Bastogne-Liege 2011
Climbs Colecctions III
Climb Colecctions V
San Sebastian Classic 2011
Etape du tour 2010 massif central
Alpine Classic deel 1
Etape du Tourmalet 2010
Amstel gold race 2010
idd, geen letsel. En dan zal de gemeente natuurlijk beweren dat dat fietspad goed is voor de veilighed.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:25 schreef Tommeke het volgende:
Geen letsel ook?
Het overkwam mij woensdag ook bijna. Ik stond bijna stil en toen gleed ik weg over een stok
Is het toch ook?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:48 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
idd, geen letsel. En dan zal de gemeente natuurlijk beweren dat dat fietspad goed is voor de veilighed.
Lijkt mij ook wel wat.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef Oksel het volgende:
Kaas en Gripper?Weekje kamperen? Overdag fietsen, 's avonds BBQ'en.
Wat een prachtige tochtquote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat.
Ik ben van plan deze zomer La Marmotte te gaan rijden.
La Marmotte informatie
La Marmotte wordt op de 1e zaterdag van juli verreden - 174 km met ongeveer 5000 meter hoogteverschil - Starttijd 07.00 uur
De route: Bourg d'Oisans-Col du Glandon-St Jean de Maurienne-Col du Telegraphe-Col du Galibier-Col du Lautaret-Alpe d'Huez.
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf, hoeveel ga je fietsen, wat voor tochten ga je fietsen, wil je tweedehands kopen of nieuw? En het belangrijkste, wat heb je te besteden?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef IronTaksi het volgende:
Sinds mijn enkels verwaarloosd zijn door het voetbal, wil ik graag een fiets kopen om te trainen.
Maar aan wat voor bedrag moet ik ongeveer denken, voor een leuke racefiets.
quote:
Bedankt, die twee probeer ik volgende keer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |