Hangt er vanaf, hoeveel ga je fietsen, wat voor tochten ga je fietsen, wil je tweedehands kopen of nieuw? En het belangrijkste, wat heb je te besteden?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:49 schreef IronTaksi het volgende:
Sinds mijn enkels verwaarloosd zijn door het voetbal, wil ik graag een fiets kopen om te trainen.
Maar aan wat voor bedrag moet ik ongeveer denken, voor een leuke racefiets.
quote:
Bedankt, die twee probeer ik volgende keer.quote:
2x gedaan, moet je eigenlijk wel op je erelijst hebben als recreatieve wielrenner.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel wat.
Ik ben van plan deze zomer La Marmotte te gaan rijden.
La Marmotte informatie
La Marmotte wordt op de 1e zaterdag van juli verreden - 174 km met ongeveer 5000 meter hoogteverschil - Starttijd 07.00 uur
De route: Bourg d'Oisans-Col du Glandon-St Jean de Maurienne-Col du Telegraphe-Col du Galibier-Col du Lautaret-Alpe d'Huez.
[ afbeelding ]
inderdaad heb zelf een nieuwe jan jansen vuelta gekocht 2 jaar geleden voor 1000 euro. alleen ik denk er nu toch echt sterk over na om er een andere groep op te monteren. Frame voldoet prima, wielen ook tot nu toe maar de groep laat wat te wensen over (tiagra). alleen nu kom ik bij het verhaal dat een nieuwe groep ultegra ? al weer 600 euro kost.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef Oksel het volgende:
Beter koop je een dure 2e hands. Heb je de meeste fiets aan. Hier vind je wel wat leuks..
Met Strava kun je over de snelheidsgrafiek scrollen en dan zie je op het kaartje waar je was.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, die twee probeer ik volgende keer.
Heb er vandaag 4 getest: Cycle Watch, SportTracker, RunKeeper en TrackPath. Allemaal voldoen ze wel redelijk, behalve dan het feit dat ik niet echt kan zien hoe hard ik dus op een bepaalde weg reed. Ik kan wel zien hoe snel een bepaalde kilometer is gegaan of hoe hard ik gemiddeld een bepaalde minuut heb afgelegd. Maar dan weet ik nog niet meteen waar dat was. Of ik mis iets.
Met runkeeper kan je sowieso kijken waar je hoe snel gefietst hebt, tenminste, op de website.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, die twee probeer ik volgende keer.
Heb er vandaag 4 getest: Cycle Watch, SportTracker, RunKeeper en TrackPath. Allemaal voldoen ze wel redelijk, behalve dan het feit dat ik niet echt kan zien hoe hard ik dus op een bepaalde weg reed. Ik kan wel zien hoe snel een bepaalde kilometer is gegaan of hoe hard ik gemiddeld een bepaalde minuut heb afgelegd. Maar dan weet ik nog niet meteen waar dat was. Of ik mis iets.
Een 105 groep kost iets van 450. Je kan ook dingen die je niet goed vind upgraden. Dan hoef je niet alles in 1 keer te doen.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef mytec het volgende:
[..]
inderdaad heb zelf een nieuwe jan jansen vuelta gekocht 2 jaar geleden voor 1000 euro. alleen ik denk er nu toch echt sterk over na om er een andere groep op te monteren. Frame voldoet prima, wielen ook tot nu toe maar de groep laat wat te wensen over (tiagra). alleen nu kom ik bij het verhaal dat een nieuwe groep ultegra ? al weer 600 euro kost.
Hoezo heb je carbon aangevinkt?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:01 schreef Oksel het volgende:
Beter koop je een dure 2e hands. Heb je de meeste fiets aan. Hier vind je wel wat leuks..
Er zit een triple opquote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef Oksel het volgende:
@Kaas, check dit:
http://link.marktplaats.nl/515279159
Och. Zolang je er maar plezier aan hebt.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef No-P het volgende:
Ik ben dit jaar waarschijnlijk aan nieuwe wielen toe. In ieder geval al een beetje rondkijken. Maar man wat zijn die Aero dingen duur.
Hoeveel mm velg zoek je? Enne Campa of Shimanko?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef No-P het volgende:
Ik ben dit jaar waarschijnlijk aan nieuwe wielen toe. In ieder geval al een beetje rondkijken. Maar man wat zijn die Aero dingen duur.
Destijds voldeed het prima, en helaas kon ik toen geen mooie tweede-hands vinden. Ook was ik nog niet zo thuis in de verschillen van groepen/frames etc.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een 105 groep kost iets van 450. Je kan ook dingen die je niet goed vind upgraden. Dan hoef je niet alles in 1 keer te doen.
Sowieso een beetje een miskoop, 1000 euro voor een fiets met tiagra.
[..]
Ah, heb het nu geüpload naar de website, maar krijg geen snelheden op de kaart te zienquote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met runkeeper kan je sowieso kijken waar je hoe snel gefietst hebt, tenminste, op de website.
Je kan ook inzoomen op de grafiek. Klikken en slepen zodat je het gedeelte selecteert wat je wilt zien.
Tuurlijk wel. Zie je de grafiek onder je kaartje zien? Hou je muis daar eens op (extragratis tip, klik elevation en pace, eventueel hartslag eventjes uit. Wel zo makkelijkquote:Op zondag 8 januari 2012 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ah, heb het nu geüpload naar de website, maar krijg geen snelheden op de kaart te zien.
Hoge velg iig, campa. Voor tijdrit vooral.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoeveel mm velg zoek je? Enne Campa of Shimanko?
Bullet?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef No-P het volgende:
[..]
Hoge velg iig, campa. Voor tijdrit vooral.
Dan zou ik een tweedehands kopen. Voor 600 heb je wel een tweedehands met 105.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:06 schreef mytec het volgende:
[..]
inderdaad heb zelf een nieuwe jan jansen vuelta gekocht 2 jaar geleden voor 1000 euro. alleen ik denk er nu toch echt sterk over na om er een andere groep op te monteren. Frame voldoet prima, wielen ook tot nu toe maar de groep laat wat te wensen over (tiagra). alleen nu kom ik bij het verhaal dat een nieuwe groep ultegra ? al weer 600 euro kost.
Koop via ebay een setje Hplussons, laat ze spaken door Zoran en klaar ben je. Zal niet veel kosten.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:14 schreef No-P het volgende:
Ja dat zijn toch van die dieplood fixie velgen ofwa?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan zou ik een tweedehands kopen. Voor 600 heb je wel een tweedehands met 105.
[..]
Koop via ebay een setje Hplussons, laat ze spaken door Zoran en klaar ben je. Zal niet veel kosten.
Zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen grafiek onder het kaartje staan. Moet je daar een Elite abonnement voor hebben ofzo?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zie je de grafiek onder je kaartje zien? Hou je muis daar eens op (extragratis tip, klik elevation en pace, eventueel hartslag eventjes uit. Wel zo makkelijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |