Wat dan? Of wil je dat niet zeggen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:19 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er speelt wel meer dan alleen het vinden helaas.
Vervormd zelfbeeld.quote:
Voor dit topic is dat nog best een goede score.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt? Wat mager. Jammer. Hopelijk de rest van het jaar meer dan.
Ok. Ik had een live exemplaar gisteren. Heb hem nog geholpen, maar het lukte hem niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor dit topic is dat nog best een goede score.
Laat maar geen geslachtsdelen aan dates zien dan.quote:
Nouja... niet over de webcam hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Laat maar geen geslachtsdelen aan dates zien dan.
Veel gebeurd in me leven dat is stap 1, Dan mijn eerste verkering die is dood gereden voor me ogen en begin dit jaar de jongen waar ik wel toch echt een crush op had heeft zichzelf om het leven gebracht....quote:
WTF. Sterkte.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Veel gebeurd in me leven dat is stap 1, Dan mijn eerste verkering die is dood gereden voor me ogen en begin dit jaar de jongen waar ik wel toch echt een crush op had heeft zichzelf om het leven gebracht....
Auchquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Veel gebeurd in me leven dat is stap 1, Dan mijn eerste verkering die is dood gereden voor me ogen en begin dit jaar de jongen waar ik wel toch echt een crush op had heeft zichzelf om het leven gebracht....
Ai. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Same dope, same chicks, different music, different hairquote:
Juistem. Zelfde denkbeelden, meer geld en meer hygiene.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same dope, same chicks, different music, different hair
Buh, dan kan iedereen m'n piemel zienquote:
Piemels zijn helemaal in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Buh, dan kan iedereen m'n piemel zien
Daar denkt de pliesie anders overquote:
Jezus dat is heftig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Yees man, kut hey.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
nu kan ik een hoop hele harde lullige "grapjes" maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En lekker vroeg uit gegaan vanmorgen?quote:
ja en heb n afspraak voor donderdag 10 voor of 10 over half 10quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En lekker vroeg uit gegaan vanmorgen?
Mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja en heb n afspraak voor donderdag 10 voor of 10 over half 10
Daar zit het probleem, Dat verwerk je niet, Zelfde geld voor de rest wat er gebeurd is en dat is eigenlijk een hele bak shit, Op een punt wil je gewoon een maatje alleen die ga je echt niet vinden en dat weet ik, Daarom heb ik altijd een happy pokerface op mijn gezicht om het zomaar even te noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kan ik een hoop hele harde lullige "grapjes" maken.
Maar serieus, dit is echt kut man! Hoe heb je dat verwerkt?
Waarom denk je überhaupt aan het maken van grapjes op zo'n post?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kan ik een hoop hele harde lullige "grapjes" maken.
Maar serieus, dit is echt kut man! Hoe heb je dat verwerkt?
Lachen is beter dan huilen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denk je überhaupt aan het maken van grapjes op zo'n post?
Gaat van zelf, en tevens kan humor ook een verwerking zijn van een bepaalde situatie. Waarom worden er grappen gemaakt over een ramp met 20.000 doden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denk je überhaupt aan het maken van grapjes op zo'n post?
Ben je niet bang dat je uit eindelijk helemaal vast raakt door dat je het niet verwerkt en je anders doet voor komen dan je eigelijk voelt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem, Dat verwerk je niet, Zelfde geld voor de rest wat er gebeurd is en dat is eigenlijk een hele bak shit, Op een punt wil je gewoon een maatje alleen die ga je echt niet vinden en dat weet ik, Daarom heb ik altijd een happy pokerface op mijn gezicht om het zomaar even te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |