Piemels zijn helemaal in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Buh, dan kan iedereen m'n piemel zien
Daar denkt de pliesie anders overquote:
Jezus dat is heftig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Veel gebeurd in me leven dat is stap 1, Dan mijn eerste verkering die is dood gereden voor me ogen en begin dit jaar de jongen waar ik wel toch echt een crush op had heeft zichzelf om het leven gebracht....
Yees man, kut hey.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Veel gebeurd in me leven dat is stap 1, Dan mijn eerste verkering die is dood gereden voor me ogen en begin dit jaar de jongen waar ik wel toch echt een crush op had heeft zichzelf om het leven gebracht....
nu kan ik een hoop hele harde lullige "grapjes" maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En lekker vroeg uit gegaan vanmorgen?quote:
ja en heb n afspraak voor donderdag 10 voor of 10 over half 10quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En lekker vroeg uit gegaan vanmorgen?
Mooiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja en heb n afspraak voor donderdag 10 voor of 10 over half 10
Daar zit het probleem, Dat verwerk je niet, Zelfde geld voor de rest wat er gebeurd is en dat is eigenlijk een hele bak shit, Op een punt wil je gewoon een maatje alleen die ga je echt niet vinden en dat weet ik, Daarom heb ik altijd een happy pokerface op mijn gezicht om het zomaar even te noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kan ik een hoop hele harde lullige "grapjes" maken.
Maar serieus, dit is echt kut man! Hoe heb je dat verwerkt?
Waarom denk je überhaupt aan het maken van grapjes op zo'n post?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu kan ik een hoop hele harde lullige "grapjes" maken.
Maar serieus, dit is echt kut man! Hoe heb je dat verwerkt?
Lachen is beter dan huilen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denk je überhaupt aan het maken van grapjes op zo'n post?
Gaat van zelf, en tevens kan humor ook een verwerking zijn van een bepaalde situatie. Waarom worden er grappen gemaakt over een ramp met 20.000 doden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denk je überhaupt aan het maken van grapjes op zo'n post?
Ben je niet bang dat je uit eindelijk helemaal vast raakt door dat je het niet verwerkt en je anders doet voor komen dan je eigelijk voelt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem, Dat verwerk je niet, Zelfde geld voor de rest wat er gebeurd is en dat is eigenlijk een hele bak shit, Op een punt wil je gewoon een maatje alleen die ga je echt niet vinden en dat weet ik, Daarom heb ik altijd een happy pokerface op mijn gezicht om het zomaar even te noemen
Hoe lang is het allemaal geleden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar zit het probleem, Dat verwerk je niet, Zelfde geld voor de rest wat er gebeurd is en dat is eigenlijk een hele bak shit, Op een punt wil je gewoon een maatje alleen die ga je echt niet vinden en dat weet ik, Daarom heb ik altijd een happy pokerface op mijn gezicht om het zomaar even te noemen
Zoek hulp, echt. Door met zoiets rond te blijven lopen pleeg je een mindfuck op jezelf. En een forum gaat je er niet bij helpen vrees ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat de ratio lachen voor Ook_gek/huilen voor Ayumu niet helemaal goed is in deze zaak...quote:
Ja maar je gaat toch niet denken om ook maar een grap te maken over dat iemand zijn soulmate voor zijn ogen dood ziet gaan en vervolgens zijn nieuwe crush zelfmoord pleegt?quote:
Als er iemand beter is dan toneel spelen ben ik het wel, Dat zei een meester op de basisschool alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaat van zelf, en tevens kan humor ook een verwerking zijn van een bepaalde situatie. Waarom worden er grappen gemaakt over een ramp met 20.000 doden?
[..]
Ben je niet bang dat je uit eindelijk helemaal vast raakt door dat je het niet verwerkt en je anders doet voor komen dan je eigelijk voelt?
dat kan een mooie eigenschap zijn. Maar in dit geval nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als er iemand beter is dan toneel spelen ben ik het wel, Dat zei een meester op de basisschool al
Dat lijkt me aan Ayumu en niemand anders om te bepalen, denk je niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
Ergo: grapjes zijn zeer ongepast in deze.
Mijn eerste verkering is al 10 jaar dood, Zijn neef pas sinds dit jaar en zijn neef was ook homoseksueelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe lang is het allemaal geleden?
Gracias, igualmente!quote:
Jij leeft nog.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mijn eerste verkering is al 10 jaar dood, Zijn neef pas sinds dit jaar en zijn neef was ook homoseksueel
Iedereen weet meestal wel wat past of wat net niet past.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me aan Ayumu en niemand anders om te bepalen, denk je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |