YOUVE GOT IT LIKE THATquote:
Niks, ik herinnerde het me opeens weer.quote:
Wel vertellen! Waarom zou je dat andere meisje kwetsen omdat jij een relatie met Anja hebt? Daar staat zij toch buiten en als jij haar als een goede vriendin ziet is er niks aan de hand. Wanneer zij een goede vriendin is acepteert ze het en zal ze blij voor je zijn ipv gekwetstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
Heen en weer ge-sms van ik wil je weer zien etc dat soort dingen.
Sidenote: kreeg een sms van die andere meid hoe het met Anja ging....
(zij wist dus al die verhalen en had me gewaarschuwd het contact te verbreken met Anja)
Fucking probleem, kweet nog niet hoe ik dit op ga lossen, die ene meid wil me steunen (gaat weer over andere dingen) en dat waardeer ik heel erg en zie haar graag als gewone vriendin.
Heb maar gezegd dat ik Anja weer een paar keer had gezien,maar Anja wil dat ik vertel aan haar dat we nu een stelletje zijn.
Maar weet nog niet echt hoe ik dat nu moet gaan brengen zonder haar (die andere dus) te kwetsen.
Probeer het maar rustig op te bouwen naar die andere meid dat ik wel meer voor Anja voel als alleen elkaar een paar keer zien.
tips altijd welkom
PS, Anja zie ik morgenavond weer![]()
Ik las onverstaanbaren.quote:
Je hebt weer gefapt?quote:
Nee mijn studentenmaaltje weggewerkt.quote:
Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
En ik loop me weer eens flink te irriteren
Dat sowieso. Maar dinsdag is geen fapdag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan, je moet immers wat in deze barre crisistijd
Iedere dag is fapdag sterker nog...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dinsdag is geen fapdag.
Ja oké.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Iedere dag is fapdag sterker nog...
Meisje tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Aan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat er niets fatsoenlijk te vinden is
Een vent.quote:
Sterkte.quote:
Ja, alleen ik ben geen homo.quote:
quote:
Daar gaat je egoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn beste vriendin is een pot...Nee ze heeft mij nooit proberen te zoenen.
Hetzelfde!quote:
Je weet wat ze zeggen, op ieder dekseltje ehm... past nog een dekseltje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:15 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik begin er langzaam ene hard hoofd in te krijgen helaas
Op ieder potje past in ieder geval wel een ander potjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, op ieder dekseltje ehm... past nog een dekseltje.
Zeer realistisch.quote:
Gracias.quote:
quote:
Eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Degene die dat gemaakt heeft, heeft een echt talent.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Degene die dat gemaakt heeft, heeft een echt talent.
Kree heeft geneukt, dat was het wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias.
Is er nog wat versierd hier?
En in elk potje kan je roeren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op ieder potje past in ieder geval wel een ander potje
Er speelt wel meer dan alleen het vinden helaas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen, op ieder dekseltje ehm... past nog een dekseltje.
Wel leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |