Volgend jaar linebacker of thight end, ik was nog te dun dit jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Loser sport. In rugby mag iedereen dat![]()
Watvoor positie sta jij eigenlijk?
Alsof ik aan jou knieen zou willen zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Alsof ik je zomaar aan mijn knieen laat zitten
Ja, naast dat ze bij american football helmen ophebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Of een schop in het gezicht geven natuurlijk
Ja doh, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik aan jou knieen zou willen zitten
Oh... ik doe aan jiu jitsu he, daar doen we niet aan beschermingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, naast dat ze bij american football helmen ophebben
Dat is toch dat soort van verkapt worstelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Oh... ik doe aan jiu jitsu he, daar doen we niet aan bescherming
whehe jij snap hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pak je gelijk bij je kruis hoor.. Knieën... bah
Mag ik kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pak je gelijk bij je kruis hoor.. Knieën... bah
Tegen betaling welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is brazilian jiu jitsu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is toch dat soort van verkapt worstelen?
Ik heb alleen full contact karate gedaan, dat was met scheenbeschermers en tok
Ah arme jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet pijn en ik ben draaierig en ik kan mijn tabletpen niet vinden.
/Myraela's klaag5minuutjes.
Agossie, kusje erop?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
Aandachtshoerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, nu is alles al weer beter.
Wow, skills.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgend jaar linebacker of thight end, ik was nog te dun dit jaar
Trouwens:
Dat is dan 75 euroquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ok, nu is alles al weer beter.
Ik heb geen idee wat je bedoelt met de packquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wow, skills.
En je wil in de pack staan uiteindelijk?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Tegen betaling welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je aan pala vragen.
Misschien mag je wel meedoen ook.
Heaven is a place on earth with you
Forwards? Hm ik heb geen idee hoe die shit heet bij AF. Zo heet het bij rugby.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt met de pack
Maar ik ben wel van plan om hard te beesten volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |