nee dat mag denk ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dus je wil een lief schattig mannetje worden
Dat mag best wel hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dat mag denk ik niet.
maar schattige meisjes zijn wel een groot voorbeeld voor me.
Een groot voorbeeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik zie jou mij nog wel in een houdgreep leggen ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:40 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn nies is schattig zeggen mensen
Maar ik ben niet zwakjes. Jammer joh!
Een groot voorbeeld....van hoe jij ook wil zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een groot voorbeeld....van hoe jij ook wil zijn?
Houdgrepen weet ik niks van.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie jou mij nog wel in een houdgreep leggen ook.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie jou mij nog wel in een houdgreep leggen ook.
Is de bedreiging zo serieus dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ik dat advies van jou moet krijgen![]()
Ik vroeg het hier zodat ik even kan ventileren, en ik heb al bedacht wat ik ga doen. En de eerste de beste bedreiging gaat inderdaad naar de politie
Stoere sportquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Houdgrepen weet ik niks van.
Tackelen wel. Doe aan rugbyHeb je zo omver
Pff, mensen die geen tackles kunnen brekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee, Ik nies gewoon zachtjes met Tieee achteraanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe doe jij het dan?
ga jij dan verkeerd niesen?
zo vet hard schreeuwen enzo erbij?
Hoe lang en hoe zwaar ben je dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk, zorg je wel voor een zachte ondergrond als je me tackled?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn zielig en schattig.quote:
Waarom rekening houden met hoe je niest enzo? Gewoon lekker voluit blaffen. Is goed voor je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe doe jij het dan?
ga jij dan verkeerd niesen?
zo vet hard schreeuwen enzo erbij?
Gast als ik je knieen tegen elkaar druk ga je echt wel om, hoe groot je ook bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pff, mensen die geen tackles kunnen breken
Alleen de qb mag datquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gast als ik je knieen tegen elkaar druk ga je echt wel om, hoe groot je ook bent.
Mag je ook hand-offs doen bij American Football?
Misschien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk, zorg je wel voor een zachte ondergrond als je me tackled?
nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom rekening houden met hoe je niest enzo? Gewoon lekker voluit blaffen. Is goed voor je.
oke ik ga dit even oefenen met nepniezen, om te kijken of ik dat al doe, en als ik dat al doe misschien wat meer nadruk op de tieee moet ik proberen te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee, Ik nies gewoon zachtjes met Tieee achteraan
Alsof ik je zomaar aan mijn knieen laat zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gast als ik je knieen tegen elkaar druk ga je echt wel om, hoe groot je ook bent.
Je bedoeld gewoon een lage tackle? gewoon wegspinnen en naarbeneden drukkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Loser sport. In rugby mag iedereen datquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
[..]
oke ik ga dit even oefenen met nepniezen, om te kijken of ik dat al doe, en als ik dat al doe misschien wat meer nadruk op de tieee moet ik proberen te doen.
k weet niet.
Of een schop in het gezicht geven natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon een lage tackle? gewoon wegspinnen en naarbeneden drukken
Ja doe maar wel een keertje laten horen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke ik ga dit even oefenen met nepniezen, om te kijken of ik dat al doe, en om meer nadruk op de tieee te leggen.
Volgend jaar linebacker of thight end, ik was nog te dun dit jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Loser sport. In rugby mag iedereen dat![]()
Watvoor positie sta jij eigenlijk?
Alsof ik aan jou knieen zou willen zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Alsof ik je zomaar aan mijn knieen laat zitten
Ja, naast dat ze bij american football helmen ophebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:46 schreef palawan het volgende:
[..]
Of een schop in het gezicht geven natuurlijk
Ja doh, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ik aan jou knieen zou willen zitten
Oh... ik doe aan jiu jitsu he, daar doen we niet aan beschermingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, naast dat ze bij american football helmen ophebben
Dat is toch dat soort van verkapt worstelen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef palawan het volgende:
[..]
Oh... ik doe aan jiu jitsu he, daar doen we niet aan bescherming
whehe jij snap hetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik pak je gelijk bij je kruis hoor.. Knieën... bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |