Wat een loser-reactie. Zeg dan gewoon nee geen zin in, ga niet stoer lopen doen. Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, studentje die denkt dat zn fleshlight meetelt
I has to agree so cutequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ken iemand.
maar meeste mensen niesen schattig.
maar jij hebt toch niets te maken met je zusje en je ex haar geroddel over jullie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mijn zusje
[..]
Ja.. Maar dan moet ik maar het contact verbreken? Ik kreeg laatst een mail van mijn ex dat ie mijn vriend op zn bek wilde timmeren omdat die iets gezegd had tegen mijn zusje waar niemand iets van af weet behalve zij
Andersom is het natuurlijk ook wel een erge loser opmerking..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een loser-reactie. Zeg dan gewoon nee geen zin in, ga niet stoer lopen doen. Wat een sukkel.
Denk je nou dat het mij boeit dat zij en hij het goed met elkaar kunnen vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , je zus mag waarschijnlijk die ex gewoon graag en hebben vast meerdere dingen gemeen dan alleen jou. Dat jij een probleem hebt met een ex hoeft nog niet te betekenen dat zij ook niet meer met hem om mag gaan.
Hij is wel lam volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een loser-reactie. Zeg dan gewoon nee geen zin in, ga niet stoer lopen doen. Wat een sukkel.
"Leuke schoenen, neuken"?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Andersom is het natuurlijk ook wel een erge loser opmerking..
Trek je zus eens flink aan de harenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Denk je nou dat het mij boeit dat zij en hij het goed met elkaar kunnen vinden?Ze lult niet alleen tegen mijn ex. Ik wil gewoon niet continu op mijn hoede zijn. Wat ze verder doen zal me een worst wezen, al duiken zij met elkaar het bed in
Als mijn vriend wordt bedreigd hebben we er inderdaad niets mee te makenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar jij hebt toch niets te maken met je zusje en je ex haar geroddel over jullie?
of nee wacht te moeilijk is dit.
Nou nee, contact verbreken gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mijn zusje
[..]
Ja.. Maar dan moet ik maar het contact verbreken? Ik kreeg laatst een mail van mijn ex dat ie mijn vriend op zn bek wilde timmeren omdat die iets gezegd had tegen mijn zusje waar niemand iets van af weet behalve zij
Iets met politie enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als mijn vriend wordt bedreigd hebben we er inderdaad niets mee te makenlastig he
Heb ik even mazzelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:23 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef zou ik eens een geheimpje vertellen een heleboel vrouwen vallen op mannen met humor en vinden dat soms zelfs belangrijker dan uiterlijk
Filmpje gekeken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mannen zouden ook gewoon 80x eerder meegaan in zo'n grap he. Ook belangrijk verschil
"Maak dat de kat wijs"quote:
ja echt schattig als een meisje zo "uncontrollably" moet niezen, en dan dat het toch nog heel zachtjes en lief klinkt omdat ze schattig en zwakjes is.quote:
Ga een downpatient daten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja echt schattig als een meisje zo "uncontrollably" moet niezen, en dan dat het toch nog heel zachtjes en lief klinkt omdat ze schattig en zwakjes is.
Dit dan maar dan een jongen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja echt schattig als een meisje zo "uncontrollably" moet niezen, en dan dat het toch nog heel zachtjes en lief klinkt omdat ze schattig en zwakjes is.
ja ik wil graag zon jongen zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dit dan maar dan een jongen natuurlijk
Geen aandacht aan besteden. Ik zelf zalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, situatie. Mijn zusje is bff met mijn ex. Mijn ex en ik hadden het bijgelegd. Nou kwam ik erachter dat zij een heleboel privédingen, incl. gelul over mijn vriend, had doorverteld. Mijn ex wilde niet dat ik contact zocht met zijn familieleden dus ik heb op mijn beurt gezegd dat hij het contact met mijn zusje moest verbreken.
Nu zijn ze weer bevriend met elkaar?? Lang verhaal kort.
Zeg ik er wat van, laat ik het zo, niet om het een of ander, maar als mijn zusje bij mij op bezoek komt, wordt álles wat mijn vriend zegt of doet, al niest ie verkeerd, doorgebrieft. En ik heb geen zin dat mijn ex van alles weet over mij en mijn vriend.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ben jij hommo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dit dan maar dan een jongen natuurlijk
Dus je wil een lief schattig mannetje wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik wil graag zon jongen zijn!
ik weet niet hoe ik nies, het is moeilijk mezelf te horen, maar ik doe het altijd zo stil mogelijk.
Dat ik dat advies van jou moet krijgenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
als het je niet boeit , waarom vraag je het dan hier ? Je kan er toch ook voor kiezen om ze beiden in het sop gaar te laten koken en het te negeren . Zodra je op beiden niet reageert en zelf gewoon je lekker op je eigen relatie richt gaat voor hun ook snel de lol er van af . Ik denk namelijk meer dat je op je kast laat jagen door beide eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |