quote:Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer![]()
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
Zeg maar gerust matig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef Ascendancy het volgende:
Het einde was erg mooi. Voor de rest gewoon gemiddeld.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Redelijke aflevering. Geen hoogvlieger, maar zeker ook niet de minste van dit seizoen.
Mee eens.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef DUK het volgende:
Lily en Robin verhaallijntjes wederom tenenkrommend slecht.
Daarnaast zaten er ZULKE SLECHTE grappen in die Marshall verhaallijn bij het graf van zijn vader.
Dit. Verzin iets nieuws wat leuk is, of komen ze straks met een matige EP over hoe die ananas in Ted's room is gekomen in Pineapple Incident EP.quote:Ik hoop alleen dat ze stoppen met het teruggrijpen op oude grappen uit eerdere seizoenen (Slutty pumpkin, Puzzles) want dat begint vervelend te worden. En bovendien stelt het iedere keer weer teleur.
Het gaat bergafwaarts inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef travelman het volgende:
Ik vond hem erg matig, moest geen een keer lachen. Het wordt niets meer ben ik bang...
Neen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Dit. Verzin iets nieuws wat leuk is, of komen ze straks met een matige EP over hoe die ananas in Ted's room is gekomen in Pineapple Incident EP.
Bronquote:Carter Bays later admitted he learned a lesson from this episode to not write themselves into a corner. The line "we never found out where the pineapple came from" was something they never should have said
Hehe, Liberty Bell nu bezig. WE ARE INTERNATIONAL BUSINESSMAN!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:32 schreef franklop het volgende:
RTL5 is van de week weer begonnen met seizoen 1 om 19:30
Ze willen dat de serie 'groeit', dat begrijp ik en dat wil iedereen, maar niet dat het er langzaam geen comedy maar een halve drama van wordt. Lily d'r daddytroubles, kinderwensen, Marshall die lekker op een begraafplaats met z'n dode vader hangt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Zocalo het volgende:
Deze aflevering is een beetje typerend voor het niveau nu. Vroeger zou 90% om de bar draaien, nu leek het maar een detail, terwijl er zoveel meer in zat.
[..]
Inderdaad.quote:Wel typisch dat ze juist op de website wel weer de standaard droge Barneygrappen kunnen neerzetten, maar in de serie het steeds minder wordt.
EXACTLY!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef ROFLOL het volgende:
[..]
Hehe, Liberty Bell nu bezig. WE ARE INTERNATIONAL BUSINESSMAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Dit. Er zat inderdaad zoveel potentie in het hele bar-verhaal. En ook eens over het feit dat al die baby drama en die daddy issues van Marshall. Totaal niet grappig, bah.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Zocalo het volgende:
Deze aflevering is een beetje typerend voor het niveau nu. Vroeger zou 90% om de bar draaien, nu leek het maar een detail, terwijl er zoveel meer in zat.
Wel typisch dat ze juist op de website wel weer de standaard droge Barneygrappen kunnen neerzetten, maar in de serie het steeds minder wordt.
Omdat de serie naar z'n einde toe werkt? Je kan niet een serie eindigen zonder dat de characters zich ontwikkelenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is nu meer een soort drama/romantische comedy geworden in plaats van gewoon comedy
Ik kijk nu omdat ik wil weten hoe het allemaal afloopt, wie de moeder is, hoe Ted haar ontmoet en zo, want voor de humor hoef je het niet te kijken, dat is gewoon compleet verdwenen. Hele seizoen misschien 2x moeten lachen om iets. Maar het schiet maar niet op, laten ze in godsnaam beginnen met de verhaallijn die leidt tot het vinden van de moeder...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon niet kijken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Mirel het volgende:
Altijd als ik jouw naam lees, moet ik aan dit nummer denken:
Ik zeg niet dat ik het niet meer leuk vind, nog steeds, maar je mag wel kritisch zijn over het niveauquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Meest loze argument ooit. Als een serie ooit tof was en nu steeds slechter, mag je daar als (oud) fan natuurlijk best wat van zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon weer zoiets als de bro code of de playbook. Maar de inspiratie daarvoor is een beetje op heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn gewoon te weinig geniale Barney momenten, als ze er daarvan 1 of 2 per aflevering weten te krijgen is het weer prima
Ja, inderdaad, maar ook leuke dingen van Marshall zijn eruit, dat is echt zonde want nu is het gewoon 20 minuten lang gezeik van Lilly en Robin..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gewoon weer zoiets als de bro code of de playbook. Maar de inspiratie daarvoor is een beetje op heb ik het idee.
Wil weer Barney grafiekjes!
Dit dus..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meest loze argument ooit. Als een serie ooit tof was en nu steeds slechter, mag je daar als (oud) fan natuurlijk best wat van zeggen.
Scooter is de vriend van NPHquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef DohanJerksen het volgende:
Matige aflevering.
Kom er trouwens net pas achter dat "Sandy Rivers" en "Lily" in het echt getrouwd zijn met elkaar
vriend van Coby is toch Taran Killam (oid) van SNL? grappige kerel welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Scooter is de vriend van NPH
De vriend van Coby werkt bij GNB
Dat van Scooter en NPH wist ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Scooter is de vriend van NPH
De vriend van Coby werkt bij GNB
Echt, he. Wat is die vent uitgedijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk nou op rtl 5. Het lijkt wel alsof Marshalls hoofd 2x zo dik is tegenwoordig.
Dat viel mij ook zo op ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Wat is die vent uitgedijd.
Lily is er anders ook niet echt op vooruit gegaan en Robin is al helemaal een drama.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef loezzzje het volgende:
De rest is niet zo veel veranderd maar bij Marshall viel het me gelijk op.
Weet niet of het zo'n belangrijke awards zijn, maar vind het toch wel heel wat als je zo'n populaire en, op Glee na, goede comedy series achter je weet te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Franktastic1984 het volgende:
Uitslag People's Choice Awards:
De awards eren series en films die populair zijn bij een afspiegeling van de samenleving tussen de 18 en 54 jaar. Natuurlijk zijn er tegenstanders die er vraagtekens bij zetten, maar het neemt niet weg dat het een goede peiling is van wat populair bij TV/Filmkijkersquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n belangrijke awards zijn, maar vind het toch wel heel wat als je zo'n populaire en, op Glee na, goede comedy series achter je weet te houden.
Jim Carrey bij the office?Welke aflevering was dat??
Ik had het idee dat hij juist weer aan het afvallen was, maar vergeleken met seizoen 1 is hij de afgelopen seizoenen echt flink aangekomen ja..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel tof.
Het was niet eens een paar minuten, het was erg kort het sollicitatiegesprek waarbij hij zei dat hij wel meteen nadat hij aangenomen zou worden op vakantie ging, en op het einde 10 seconden zegt hij dat hij eigenlijk al op vakantie is en zijn familie denkt dat hij even weg is ofzo. Onzinnige cameo die je ook makkelijk kan missen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat betreft Jim Carrey in The Office: laatste aflevering van het seizoen met Steve Carrell, waarin ze een opvolger zoeken. Maar die cameo was totaal niet grappig en duurde maar een paar minuten. Rare nominatie vind ik dat.
Ik moet denken aan die episode waar ze op zoek gingen naar de lekkerste hamburger van New Yorkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef Tegan het volgende:
Spoilers over na seizoen 8.Lijkt me geen reet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
SPOILER: 7x14: 46 MinutesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Kingside het volgende:
Vond dit wel weer een van de betere van het seizoen. Eindelijk zaten er weer eens goede grappen in en het gezeik wat er normaal inzit hadden ze hier wel leuk in verwerkt met die Russen en die intercom in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, HIMYM verpest zijn character een beetje.quote:
Lesbian Robin is al een keer voorbij gekomen als doppelganger geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vind Robin echt steeds meer een lesbische indruk maken ofzo (ook qua uiterlijk). Wacht op het moment dat ze uit de kast komt.
Vond ik ook. De laatste tijd is HIMYM matig, maar dit leek nog ergens op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Eén van de leukste in tijden.
Dat wel, maar toch vond ik hem niet zo goed en dat zegt ook veel over de andere afleveringen..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Eén van de leukste in tijden.
Klopt. De man had een epische rol in de Harold and Kumar serie, maar het script van zijn rol in HIMYM is gewoon niet erg goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:29 schreef FireFox1 het volgende:
Die Kevin is echt hoogst irritant. Heeft ook geen enkele chemie met Robin.
Ik zag net de reclame ja. Met zijn piel vol in beeldquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:40 schreef Nihao het volgende:
[..]
Vanavond is trouwens Forgetting Sarah Marshall op tv, met Jason Segel. Echt een leuke film, al 3 keer gezien terwijl ik de meeste romcoms vrij vervelend vind.
2x zelfsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag net de reclame ja. Met zijn piel vol in beeldMaar idd leuke film
Krijg dit ook een beetje. Merkte dat ik niet de behoefte had om hem te downloaden van de week. Nu wel gedaan, dus morgen even kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:31 schreef Rick_Castle het volgende:
Net als The Big Bang Theory gaat ook How I Met Your Mother echt hard achteruit. BBT ben ik al mee gestopt en als dit nog 1 aflevering zo doorgaat stop ik hier ook mee. Plus dat die lachband over ELKE zin ontzetend irritant is. Het boeit me niet eens meer met wie Ted uiteindelijk gaat trouwen en dat terwijl HIMYM toch een van mijn favoriete serie was
Volgens mij heeft nog niemand het hier genoemd, moest zelf ook lachen om de diss van Ted aan die gangsters: We built Chip City on all your dough!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond het ook een grappige aflevering. Beter als voorheen. Intro filmpjes waren geweldig. BarneyKevin
Marshall was opzich wel grappig maar wel voorspelbaar.
Moet zeggen dat hij me meeviel, vond hem leukquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:13 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Krijg dit ook een beetje. Merkte dat ik niet de behoefte had om hem te downloaden van de week. Nu wel gedaan, dus morgen even kijken
quote:
Op een na beste.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Het was mij idd ook nog nooit opgevallen. Friends blijft wel de allerbeste comedy ooit gemaakt(imo)
Friends.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Het was mij idd ook nog nooit opgevallen. Friends blijft wel de allerbeste comedy ooit gemaakt(imo)
Ik vond Friends in het begin nog minder leuk en latere seizoenen leuker worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]Je hebt nooit friends gezien?
Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
Ik ben nu in seizoen 4, dus ik probeer dit topic te ontwijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er gelijkenissen waren, maar damn.
Dat, en ze is dunner worden geloof ik. Haar gezicht lijkt ook wat minder vol daardoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Fascination het volgende:
Zo, ben nu helemaal bij.
Krijgen we nu vrijwel geen scènes meer bij MacClarens?![]()
Ik vind trouwens ook dat Robyn achteruit is gegaan qua uiterlijk, maar ik heb het idee dat het vooral door haar kapsel en kleding komt, want haar gezicht vind ik niet echt veranderd.
Haha. Nee.quote:
Frasier uiteraard.quote:
Ben met Friends opgegroeid.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]Je hebt nooit friends gezien?
Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.quote:
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.
quote:
Eensquote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Ik had zelf mijn punt niet beter kunnen bevestigen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat je met zoveel keuze dan echt de meest slechte, pretentieuze lachband-serie uitkiest.
Dat is bij meerdere series zo bij mij. Meestal haak ik af omdat ik het gewoon echt niet leuk vind, maar soms zet ik door en dan ontdek ik idd van hey de serie is toch leuk.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwachtquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwacht
Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Van Friends heb ik de hype eigenlijk nooit echt gesnapt terwijl ik HIMYM juist wel heel leuk vind. Hoewel dit seizoen beduidend een stuk slechter is dan de vorige seizoenen.
Ik vind hem wel adorable op een onnozele manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:29 schreef xinge9 het volgende:
Van mij mag die psycholoog wel weer weg! Robin en Barney!
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef Mirel het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps? Wat een vaag uitzendschema.
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weer
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).
Die gebruik ik idd ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow handig. Ik bekijk nu meestal voor elke serie de episode guide op wikipediaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tsja dat zou je zeggen, is toch echt niet zoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.
Iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Seam het volgende:
Deze discussie komt ook in ieder populair tv serie topic terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Er zijn 22 afleveringen en ongeveer 36 weken waarin die uitgezonden worden. Kortom, het is onvermijdelijk.quote:
Volgende week.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt weer lang zeg ik dacht vandaag weer?
Het verschil is dat Showtime een betaalzender is en daardoor op die manier kan uitzenden. Als CBS het zo zou doen lopen ze geld mis omdat zij het van de commercials moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik vind een break niet erg, maar doe dan als Californication ofzo, lange break, schiet je dingen en daarna gewoon redelijk -bam!-bam!-bam!- nieuwe afleveringen uit laten komen. Niet van... zo, nu kan wel, volgende week ook, dan stoppen we weer een paar weekjes, oh, nu kunnen we wel weer eentje uitzenden....
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef ROFLOL het volgende:
Volgende is pas 13 Februari. Episode informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Je bent niet de enige. Op sommige ep guides zag ik ook 30 jan. staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik dacht eerst ook 6 feb gezien te hebben, ben er vrij zeker van. Maar wellicht is dat weer veranderd.
Heb niet zo'n coole app
Super Bowl is dit weekend, maar wordt niet door CBS uitgezonden. Maar eigenlijk hoeft dat niet uit te maken. Super Bowl is op zondag, terwijl HIMYM op maandag wordt uitgezonden. Het zijn meestal wedstrijden tussen verschillende colleges die het onmogelijk maken een normaal uitzendschema op te stellen in deze tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Rick_Castle het volgende:
Inderdaad daar word je echt niet goed van. Ze zijn in Amerika erg goed met het om zeep helpen van series (kijkers) op deze manierWas er geen superbowl ofzo?
Aldus Facebookquote:How I Met Your Mother
You're invited to the wildest party ever! All-new HIMYM tonight at 8/7c only CBS!
Dat niet, maar ik word wel weer helemaal zat van die vader van Lily. Totaal ongrappig karakter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Jivis het volgende:
Meer mensen hier die een beetje duizelig werden van de tijdswitches in deze epi?
Seizoen 7 krijgt gewoon 24 eps hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze was weer eens leuk
Nog maar 2 eps en dan is het seizoen alweer klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar helaas.
dezequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Matig.
Welke app gebruiken jullie trouwens als episode guide?
Inderdaad, vooral bij de episode dat ze samen met ted's ouders gaan lunchen, en alles fout gaat aan die tafel en ieder aspect wordt bekeken. Dacht daar meteen aan toen ik de eerste 5 mins van de nieuwe episode had gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Ja ja ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Ik dacht de eerste paar minuten dat het een parodie aflevering was. Slecht opgezette jaren 90 comedy rips, erg nare lachband in het begin, reacties buiten de karakter types om enzo.. Maar het bleek gewoon een kut aflevering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zeker in de top 5 van de slechtse afleveringen ooit. Zat in het begin te kijken en ik had echt het idee van waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken, vreemde conversaties die nergens op slaan en geen leuke grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, tuurlijk. Dat weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Dit was echt een gênant slechte aflevering. Hopelijk ook één van de laatste keren dat de vader van Lily meedeed. Irritante personage en irritante acteur in één.
Het zegt genoeg dat dat het enige leuke was, want die grap was zo verschikkelijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Het enige echt leuke aan deze aflevering was het einde met Barney
En dit was misschien wel de meest standaard-sitcom aflevering van HIMYM ooit..quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je lacht nooit om sitcoms?![]()
Wanneer dan wel?
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.
Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen.
Misschien helpt het als je niet teveel nadenkt bij het kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.
Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen.
Ja idd. Ik vind het wel grappig, maar dat betekent niet dat ik er hardop om moet lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
Dit, mij hoor je niet snel klagen maar er was gewoon niets leuks aan, irritant zelfs.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een schandalig slechte aflevering zeg
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?
In de hoop dat het wel weer leuk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Gewenning. Maandag Californication (1000x beter dan HIMYM) & Dexter, dinsdag HIMYM.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Dit geldt voor mij in mindere mate voor HIMYM, maar als ik trouw zeven jaar geinvesteerd heb in een serie vind ik het altijd maar zonde om (het waarschijnlijke laatste) seizoen niet af te kijken. Zo heb ik dat bv. bij Two And A Half Men.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
Kansloos idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond hem ook wel aardig. Niet de slechtste ooit, dit seizoen en vorig seizoen hadden wel slechtere afleveringen imo.
Prima aflevering hoor, deed mij juist wel denken aan eerdere seizoenen door die verschillende verhaal- en tijdlijnen.quote:
Marshall zit nu onder de plakquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Erik1991 het volgende:
Ik vond hem wel aardig deze keer. Alleen jammer dat enkel de personages van Barney en Ted de moeite waard zijn. Vond Marshall echt een held de eerste seizoenen, maar daar is helemaal niets meer van over.
Je vindt het erg dat Kevin weggaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn reactie op het einde van de aflevering GWWAAAARBL GWWAAAAAAR GRAAAAAAAAH
Dat zou de serie momenteel wel een stuk aantrekkelijker maken, want dit seizoen zuigt harder dan 10 dysons!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:53 schreef Mirel het volgende:
Deze gast zou in HIMYM moeten zitten, op avontuur gaan met Barney:
Iets te duidelijk hoor.quote:
Dat was helaas het gevoel wat bij mij na de aflevering overheerste. Ik had trouwens even de hoop dat Quinn voor Ted zou vallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Einde was wel echt van 'oh god, not again',
Oh bij mij overheerste het eigenlijk niet echt. Het was meer van 'tjah, het blijft seizoen 7, wat een slecht seizoen is, dan viel dit ook wel weer te verwachten.'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was helaas het gevoel wat bij mij na de aflevering overheerste. Ik had trouwens even de hoop dat Quinn voor Ted zou vallen.
Azijnpisserquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Dat ze dronken moesten worden, was zo extreem voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |