abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106352803

(FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/

How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.

(Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/

Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...

Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.

Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.

Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.

Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...

(Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd

[me=Vorige] topics *[/me]
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story ;(
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...
How I Met Your Mother VS#12: What up?
How I Met Your Mother VS#13 :Legendary!
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
How I Met Your Mother VS#15: Double dates.....
How I Met Your Mother VS#16: TANTRUM!
How I Met Your Mother VS#17: It... is... ON!
How I Met Your Mother VS#18: Girls Vs. Suits
How I Met Your Mother VS#19: The naked man is back
Hoiw I Met Your Mother VS#20: Ik ken 't hele programma niet

De OP is hier te vinden!

Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer :D
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
pi_106353404
De aflevering gaat wel. Vond deze misschien wel weer het minste tot nu toe maar dit seizoen is wel weer beter als het vorige seizoen...

Afwachten... dat wachten bij series is altijd irritant.... Maar kan niet anders natuurlijk. :(
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:09:05 #3
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_106353499
Vond het een goede aflevering, had het echt weer gemist.
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_106359034
Mwa.
pi_106360897
Het einde was erg mooi. Voor de rest gewoon gemiddeld.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_106361778
Prima aflevering!
Ik blijf het bizar vinden hoe Alison kan huilen alsof ze een debieltje is en het volgende moment kan huilen en je ineens diep raakt en je een brok in je keel krijgt :{
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:07:35 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106361875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef Ascendancy het volgende:
Het einde was erg mooi. Voor de rest gewoon gemiddeld.
Zeg maar gerust matig.

Maar het einde biedt perspectief. Ik hoop alleen dat ze stoppen met het teruggrijpen op oude grappen uit eerdere seizoenen (Slutty pumpkin, Puzzles) want dat begint vervelend te worden. En bovendien stelt het iedere keer weer teleur.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106362181
Sandy Rivers was wel weer baas _O_
pi_106371326
Redelijke aflevering. Geen hoogvlieger, maar zeker ook niet de minste van dit seizoen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:06:20 #11
333374 Lithia
Too serious
pi_106371392
Natte hoeden, the fuck
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_106371664
het wordt er allemaal niet echt beter op..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:17:09 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106371955
Beetje matig ja, vond dat hele verhaallijntje met die bouncer en natte hoeden ook niet echt wat ofzo.
De lachband viel me trouwens heel erg op, als ze nog niet eens zijn uitgesproken al de lachband aan, best irritant.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106378137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Redelijke aflevering. Geen hoogvlieger, maar zeker ook niet de minste van dit seizoen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:42:05 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106379338
Gewoon een kwestie van minder Marshall, minder Lily, minder Kumar, minder Robin, gewoon minder van dat 'gedoe' en veel meer van de grappige en legendarische Stinsmeister. De tijden met alle tricks uit de Playbook en het volgen van de Bro Code waren w.m.b. het tofste. _O_ Het mag wel weer wat meer een comedy zijn met droge momenten. 't Is nu een halve drama, met kinderwensen, relatiemoeilijkheden en dat soort flauwe meuk. Al kon ik nog wel lachen om die narrator van die Enigma-show... "A woman makes a chicken salade sandwich..." met zo'n dramatisch deuntje erbij ook... oehh.... _O- :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:07:44 #16
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_106380623
Was gewoon kut, teveel Robin en Lily wat mij betreft.

Deze aflevering was goed geweest als ze hem helemaal om die bar hadden laten draaien. Maar ja, inmiddels is Lily zwanger en moet Robin een carrière krijgen want die moeten ook in het verhaal blijven voorkomen vinden ze... :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_106382529
Lily en Robin verhaallijntjes wederom tenenkrommend slecht.
Daarnaast zaten er ZULKE SLECHTE grappen in die Marshall verhaallijn bij het graf van zijn vader. Ongelofelijk.

Alleen Barney en Ted waren leuk (zoals bijna altijd).
Eens met de 2 voorgaande posts dus.
pi_106383079
Ook eens, echt zonde dat de Puzzles-verhaallijn maar zo'n klein deel van de aflevering was. Zat veel meer potentie in
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_106387915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef DUK het volgende:
Lily en Robin verhaallijntjes wederom tenenkrommend slecht.
Daarnaast zaten er ZULKE SLECHTE grappen in die Marshall verhaallijn bij het graf van zijn vader.
Mee eens.
pi_106387976
Geen super aflevering, verhaallijn van Robin mocht ook wel weer eens met Sandy _O_ , baas.

Puzzles hadden ze wel meer uit moeten halen, was wel erg hak op de tak
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_106388300
Deze aflevering is een beetje typerend voor het niveau nu. Vroeger zou 90% om de bar draaien, nu leek het maar een detail, terwijl er zoveel meer in zat.
Wel typisch dat ze juist op de website wel weer de standaard droge Barneygrappen kunnen neerzetten, maar in de serie het steeds minder wordt.
pi_106388996
quote:
Ik hoop alleen dat ze stoppen met het teruggrijpen op oude grappen uit eerdere seizoenen (Slutty pumpkin, Puzzles) want dat begint vervelend te worden. En bovendien stelt het iedere keer weer teleur.
Dit. Verzin iets nieuws wat leuk is, of komen ze straks met een matige EP over hoe die ananas in Ted's room is gekomen in Pineapple Incident EP.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:31:09 #23
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_106403434
Ik vond hem erg matig, moest geen een keer lachen. Het wordt niets meer ben ik bang...
pi_106405302
Wat een baggeraflevering. Het was gewoon niet grappig. Toen dat bar-verhaaltje terugkwam had ik nog hoop, maar zelfs dat wilde niet leuk worden. En met die over the top Sandy Rivers ben ik ook een beetje klaar.

Begin me ook te ergeren aan dat 'But we'll get to that' steeds. Ze never getten to anything, dammit. Robin is al tijdenlang bezig aan de weg te timmeren, terwijl we al weten dat ze uiteindelijk succesvol wordt. Dat maakt het saai.
Amen.
pi_106405619
die psychiater moet m ook maar eens boeken
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:33:25 #26
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_106405767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:31 schreef travelman het volgende:
Ik vond hem erg matig, moest geen een keer lachen. Het wordt niets meer ben ik bang...
Het gaat bergafwaarts inderdaad.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:11:55 #27
175039 Wounded_Knee
It isn't nice but it
pi_106407367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:16 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Dit. Verzin iets nieuws wat leuk is, of komen ze straks met een matige EP over hoe die ananas in Ted's room is gekomen in Pineapple Incident EP.
Neen.

quote:
Carter Bays later admitted he learned a lesson from this episode to not write themselves into a corner. The line "we never found out where the pineapple came from" was something they never should have said
Bron
Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
pi_106408444
RTL5 is van de week weer begonnen met seizoen 1 om 19:30
pi_106409071
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:32 schreef franklop het volgende:
RTL5 is van de week weer begonnen met seizoen 1 om 19:30
Hehe, Liberty Bell nu bezig. WE ARE INTERNATIONAL BUSINESSMAN! _O_
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:56:09 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106412785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Zocalo het volgende:
Deze aflevering is een beetje typerend voor het niveau nu. Vroeger zou 90% om de bar draaien, nu leek het maar een detail, terwijl er zoveel meer in zat.
[..]
Ze willen dat de serie 'groeit', dat begrijp ik en dat wil iedereen, maar niet dat het er langzaam geen comedy maar een halve drama van wordt. Lily d'r daddytroubles, kinderwensen, Marshall die lekker op een begraafplaats met z'n dode vader hangt. :{ Dolle pret. Waar is de simpele comedy en zijn we echt al door alle plays uit de Playbook heen? :P
quote:
Wel typisch dat ze juist op de website wel weer de standaard droge Barneygrappen kunnen neerzetten, maar in de serie het steeds minder wordt.
Inderdaad. :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106415821
pi_106416375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Hehe, Liberty Bell nu bezig. WE ARE INTERNATIONAL BUSINESSMAN! _O_
EXACTLY!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 januari 2012 @ 02:38:27 #33
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_106426263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:46 schreef Zocalo het volgende:
Dit. Er zat inderdaad zoveel potentie in het hele bar-verhaal. En ook eens over het feit dat al die baby drama en die daddy issues van Marshall. Totaal niet grappig, bah.

Er was ook geen enkele grap in de bar. Ja, dat van die VIP room was dan wel weer leuk maar daarna ging het alleen maar over het feit dat alles kapot ging en dus wederom negatieve dingen. Hmpf.
  donderdag 5 januari 2012 @ 11:18:38 #34
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106431660
Het is nu meer een soort drama/romantische comedy geworden in plaats van gewoon comedy ;(
pi_106440437
Laat die psycholoog gewoon onder een taxi komen en Robin een relatie beginnen met Sandy Rivers.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_106440633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is nu meer een soort drama/romantische comedy geworden in plaats van gewoon comedy ;(
Omdat de serie naar z'n einde toe werkt? Je kan niet een serie eindigen zonder dat de characters zich ontwikkelen
pi_106440741
Maar ontwikkeling mag niet ten koste gaan van kwaliteit
  donderdag 5 januari 2012 @ 15:41:16 #39
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_106441081
Altijd als ik jouw naam lees, moet ik aan dit nummer denken:
When all else fails, you always have delusion.
pi_106441127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon niet kijken
Ik kijk nu omdat ik wil weten hoe het allemaal afloopt, wie de moeder is, hoe Ted haar ontmoet en zo, want voor de humor hoef je het niet te kijken, dat is gewoon compleet verdwenen. Hele seizoen misschien 2x moeten lachen om iets. Maar het schiet maar niet op, laten ze in godsnaam beginnen met de verhaallijn die leidt tot het vinden van de moeder...
pi_106442013
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zeg niet dat ik het niet meer leuk vind, nog steeds, maar je mag wel kritisch zijn over het niveau
pi_106443781
Toffe aflevering, die laatste.
Marshall met z'n boek was erg geslaagd. Ook de reclame die daarbij hoorde met die tuna sandwich vond ik grappig!

Deze serie houdt het niveau in ieder geval hoger dan The Big Bang Theory. Díe serie zakt nu echt af naar een bedenkelijk niveau.
pi_106445150
quote:
Meest loze argument ooit. Als een serie ooit tof was en nu steeds slechter, mag je daar als (oud) fan natuurlijk best wat van zeggen.
Amen.
pi_106445176
Er zijn gewoon te weinig geniale Barney momenten, als ze er daarvan 1 of 2 per aflevering weten te krijgen is het weer prima :D
pi_106445280
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:10 schreef Snuf. het volgende:
Er zijn gewoon te weinig geniale Barney momenten, als ze er daarvan 1 of 2 per aflevering weten te krijgen is het weer prima :D
Gewoon weer zoiets als de bro code of de playbook. Maar de inspiratie daarvoor is een beetje op heb ik het idee.

Wil weer Barney grafiekjes!
Amen.
pi_106445342
quote:
9s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Jivis het volgende:

[..]

Gewoon weer zoiets als de bro code of de playbook. Maar de inspiratie daarvoor is een beetje op heb ik het idee.

Wil weer Barney grafiekjes!
Ja, inderdaad, maar ook leuke dingen van Marshall zijn eruit, dat is echt zonde want nu is het gewoon 20 minuten lang gezeik van Lilly en Robin..
pi_106452976
Het niveau gaat gewoon duidelijk naar beneden. De laatste aflevering was echt de minste in heel lange tijd, het was gewoon niet grappig en langdradig (en dat voor een aflevering van 20 minuten!). Barney is nog steeds met afstand het leukste personage, daar kunnen ze best wat meer mee doen...
pi_106468252
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef Jivis het volgende:

[..]

Meest loze argument ooit. Als een serie ooit tof was en nu steeds slechter, mag je daar als (oud) fan natuurlijk best wat van zeggen.
Dit dus..
  vrijdag 6 januari 2012 @ 05:49:28 #50
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106471635
Ik vond de laatste aflevering ook minder leuk. Enige manier om de aflevering te redden is als ze Ted later tegen zijn kinderen zegt dat hun moeder ook in de Puzzles bar was.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_106474214
Je merkt ook niks meer van Marshall's nieuwe baan, had daar toch wat meer van verwacht. Had ie beter bij Goliath National Bank kunnen blijven. Dat waren ook wel geniale stukken destijds met Barney en hem samen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 10:56:47 #52
87680 Mirel
pi_106474892
quote:
Klinkt wel leuk *O*
  vrijdag 6 januari 2012 @ 11:08:12 #53
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_106475211
Matige aflevering.
Kom er trouwens net pas achter dat "Sandy Rivers" en "Lily" in het echt getrouwd zijn met elkaar :o
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
pi_106481340
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef DohanJerksen het volgende:
Matige aflevering.
Kom er trouwens net pas achter dat "Sandy Rivers" en "Lily" in het echt getrouwd zijn met elkaar :o
Scooter is de vriend van NPH
De vriend van Coby werkt bij GNB
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_106484694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

vriend van Coby is toch Taran Killam (oid) van SNL? grappige kerel wel :Y
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 6 januari 2012 @ 15:47:17 #56
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_106485972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dat van Scooter en NPH wist ik.
Josh Radnor rommelt ook al met iemand die in de serie heeft gespeeld.
http://www.bforbel.com/2010/08/how-i-met-your-mother.html
pi_106504276
Sterk einde en Puzzles was qua idee supertof! _O_
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:35:52 #58
175039 Wounded_Knee
It isn't nice but it
pi_106533701
We krijgen binnenkort nog een aflevering met Ted in een groene jurk 8-)
Maxana Naŋba Wi Makumidi Ila Namənda Záptan Shoopé Bía Áxxaashe Bilítaachiia.
pi_106635546
De 16e pas weer ;(
pi_106694051
Ik kijk nou op rtl 5. Het lijkt wel alsof Marshalls hoofd 2x zo dik is tegenwoordig.
pi_106694660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk nou op rtl 5. Het lijkt wel alsof Marshalls hoofd 2x zo dik is tegenwoordig.
Echt, he. Wat is die vent uitgedijd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_106694784
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat viel mij ook zo op ja.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_106694881
De rest is niet zo veel veranderd maar bij Marshall viel het me gelijk op.
pi_106695315
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef loezzzje het volgende:
De rest is niet zo veel veranderd maar bij Marshall viel het me gelijk op.
Lily is er anders ook niet echt op vooruit gegaan en Robin is al helemaal een drama.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_106722273
Uitslag People's Choice Awards:

Favorite Network TV Comedy

The Big Bang Theory
Glee
How I Met Your Mother
Modern Family
Two and a Half Men

Favorite TV Comedy Actor

Alec Baldwin
Chris Colfer
Cory Monteith
Jim Parsons
Neil Patrick Harris

Favorite TV Guest Star

Gwyneth Paltrow
Glee

Jim Carrey
The Office

Katy Perry
How I Met Your Mother

Kristin Chenoweth
Glee

Michael J. Fox
The Good Wife
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:29:13 #66
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_106724596
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Franktastic1984 het volgende:
Uitslag People's Choice Awards:

Weet niet of het zo'n belangrijke awards zijn, maar vind het toch wel heel wat als je zo'n populaire en, op Glee na, goede comedy series achter je weet te houden.

Jim Carrey bij the office? :o Welke aflevering was dat??
pi_106725336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Weet niet of het zo'n belangrijke awards zijn, maar vind het toch wel heel wat als je zo'n populaire en, op Glee na, goede comedy series achter je weet te houden.

Jim Carrey bij the office? :o Welke aflevering was dat??
De awards eren series en films die populair zijn bij een afspiegeling van de samenleving tussen de 18 en 54 jaar. Natuurlijk zijn er tegenstanders die er vraagtekens bij zetten, maar het neemt niet weg dat het een goede peiling is van wat populair bij TV/Filmkijkers

Sterke concurrentie in de categorieen en idd opvallend dat HIMYM dan toch winnaar is.
HIMYM is toch vaak de underdog: In kijkcijfers, in de mate waarin je iets over de serie hoort/ leest maar de serie heeft toch een erg sterke fanbase.

Wat betreft Jim Carrey in The Office: laatste aflevering van het seizoen met Steve Carrell, waarin ze een opvolger zoeken. Maar die cameo was totaal niet grappig en duurde maar een paar minuten. Rare nominatie vind ik dat.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:33:11 #68
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_106726949
quote:

[..]

Ik had het idee dat hij juist weer aan het afvallen was, maar vergeleken met seizoen 1 is hij de afgelopen seizoenen echt flink aangekomen ja..
pi_106727595
Hij was in seizoen 1 natuurlijk ook best wel dun voor zo'n lange vent.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:56:30 #70
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_106727810
Of dun omdat hij zo lang is.
pi_106727828
Spoilers over na seizoen 8.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel tof.
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:43:11 #72
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106729263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:51 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]
Wat betreft Jim Carrey in The Office: laatste aflevering van het seizoen met Steve Carrell, waarin ze een opvolger zoeken. Maar die cameo was totaal niet grappig en duurde maar een paar minuten. Rare nominatie vind ik dat.
Het was niet eens een paar minuten, het was erg kort het sollicitatiegesprek waarbij hij zei dat hij wel meteen nadat hij aangenomen zou worden op vakantie ging, en op het einde 10 seconden zegt hij dat hij eigenlijk al op vakantie is en zijn familie denkt dat hij even weg is ofzo. Onzinnige cameo die je ook makkelijk kan missen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:49:45 #73
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106729487
quote:

[..]

Ik moet denken aan die episode waar ze op zoek gingen naar de lekkerste hamburger van New York :P :9~
pi_106729587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef Tegan het volgende:
Spoilers over na seizoen 8.

SPOILER
Lijkt me wel tof.
Lijkt me geen reet aan
SPOILER
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 14 januari 2012 @ 20:11:00 #75
176766 zoem
zoemt
pi_106811891
Episode info voor komende aflevering:
SPOILER: 7x14: 46 Minutes
pi_106814805
Net eindelijk begonnen met deze serie, had ik veel eerder moeten doen _O_
Verder lees ik niet meer mee, totdat ik bij ben met kijken :P
pi_106905445
Matige ep.
Aids.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 11:35:57 #78
293852 Lexis
That's what she said.
pi_106905487
Russische intro:

Gaat vast van YouTube verwijderd worden...
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:08:06 #79
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_106906387
Vond dit wel weer een van de betere van het seizoen. Eindelijk zaten er weer eens goede grappen in en het gezeik wat er normaal inzit hadden ze hier wel leuk in verwerkt met die Russen en die intercom in het huis.

Barney intro was ook leuk.

dinsdag 17 januari 2012 @ 12:09:27 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106906431
True story, al vond ik doppelganger lily nou niet echt sterk. :P
pi_106907873
Argh Robin en die dude zijn echt zo pijnlijk niet grappig :'(.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:07:12 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106907996
Idd... Sooooo... eh..... ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:21:42 #83
87680 Mirel
pi_106908472
Hij is leuker als Kumar
pi_106909017
Gelachen om Barney intro en Lily's pa op het eind.

Maar inderdaad, wat een lame-ass is die psychiator.
Amen.
pi_106912586
Alsjeblieft Kevin ga eruit, tenenkrommend gewoon ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:21:02 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106912983
Ik moest halverwege flink doorspoelen om nog even het einde mee te pakken...

Kevin is op zich best aardig maar het is gewoon allemaal niet leuk meer.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 15:42:55 #87
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_106913869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Kingside het volgende:
Vond dit wel weer een van de betere van het seizoen. Eindelijk zaten er weer eens goede grappen in en het gezeik wat er normaal inzit hadden ze hier wel leuk in verwerkt met die Russen en die intercom in het huis.

Dat vond ik ook.
pi_106917093
Spoilers February Sweeps
http://www.spoilertv.com/(...)ason-7-february.html

Spoilers Who is Barney Marrying?
http://www.spoilertv.com/(...)season-7-carter.html

HIMYM scoop please!
SPOILER
pi_106918550
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef Mirel het volgende:
Hij is leuker als Kumar
Klopt, HIMYM verpest zijn character een beetje.

Matige tot slechte aflevering, toch wel een van de mindere (maar niet zo slecht als de episodes met Laura Prepon (Donna van That 70s Show). Wat is dat een verschrikkelijke actrice en ook gewoon irritant om naar te kijken.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_106918769
Barney was eindelijk wel weer eens geniaal, en weer eens legendary quote.
pi_106919515
Ik vind Robin echt steeds meer een lesbische indruk maken ofzo (ook qua uiterlijk). Wacht op het moment dat ze uit de kast komt.
Amen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 18:05:56 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106919607
quote:
15s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vind Robin echt steeds meer een lesbische indruk maken ofzo (ook qua uiterlijk). Wacht op het moment dat ze uit de kast komt.
Lesbian Robin is al een keer voorbij gekomen als doppelganger geloof ik.
pi_106920579
Slechte aflevering.
pi_106920622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
Slechte aflevering.
What's new?
pi_106921956
Inderdaad slechte aflevering. Donkere huis was niet leuk, die Kevin moet zijn bek houden, Robin is een vies wijf geworden en Mickey moet oprotten.

Intro was leuk ja, de rest niet, en dat zegt genoeg.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:29:03 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_106926216
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Eén van de leukste in tijden.
Vond ik ook. De laatste tijd is HIMYM matig, maar dit leek nog ergens op.
pi_106927787
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Eén van de leukste in tijden.
Dat wel, maar toch vond ik hem niet zo goed en dat zegt ook veel over de andere afleveringen..

Kevin is gewoon een achterlijk karakter, voegt niks toe, is niet grappig in samenwerking met Robin en mogen ze er van mij gewoon uit schrijven. Mickey trouwens ook, verschrikkelijk irritante gast.

Ik ben bang dat het afgelopen is met de tofheid van HIMYM.. ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:23:18 #99
333374 Lithia
Too serious
pi_106928525
Het was een leuke aflevering. :D
Mickey was irritant, maar omdat hij behulpzaam is, mocht hij blijven. Dat vind ik geen reden om als een kneus te gedragen.
Verder vond ik die openingsfilmpjes geweldig om te zien. :D Of dat stukje waar iedereen ging pokeren en Ted geen bijnaam kon verzinnen voor die gast. _O-

Dat gedoe met Robin en Kevin vond ik maar matig. "Wees altijd eerlijk tegen elkaar"-gedoe is erg cliché en bovendien werd dat ontkracht omdat Kevin niet durfde te zeggen dat hij high five-en leuk vindt.

Marshall in het donker was wel leuk. Vooral omdat ik mezelf herken dat ik tegen overal bots (ook al is er licht in mijn geval :@). :D
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_106933060
Ik vond het ook een grappige aflevering. Beter als voorheen. Intro filmpjes waren geweldig. Barney _O- Kevin ;(

Marshall was opzich wel grappig maar wel voorspelbaar.
pi_106933642
Drunk Ted _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_106937724
Vond hem zowaar nog enigszins te doen.
Dat is tegenwoordig vaak al te veel gevraagd bij deze serie..
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:14:04 #103
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106937908
Begon goed en de intro met die Russen was ook leuk, maar daarna werd het steeds minder ;(
Doet me beetje denken aan wat Ricky Gervais zei over The Office UK vs. The Office US, dat ze in Engeland series stoppen als het goed is geweest in plaats van een paar seizoen te lang.
  donderdag 19 januari 2012 @ 02:20:06 #104
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_106977815
Gooi aub die Kevin er snel uit :N
Verder vond ik het wel een grappige aflevering als die stukken van soooooooooooooooo eruit waren.
吴 曼 迪
pi_106979916
Gaat de laatste tijd de matige kant op, met her en der een lachmomentje; erg jammer. Laatste aflevering waren die intro's wel geweldig. En inderdaad, die Kevin moet eruit. Ik erger me zo aan zijn uitspraak, die kerel praat te debiel :{w
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_107057160
Net als The Big Bang Theory gaat ook How I Met Your Mother echt hard achteruit. BBT ben ik al mee gestopt en als dit nog 1 aflevering zo doorgaat stop ik hier ook mee. Plus dat die lachband over ELKE zin ontzetend irritant is. Het boeit me niet eens meer met wie Ted uiteindelijk gaat trouwen en dat terwijl HIMYM toch een van mijn favoriete serie was :{
pi_107059771
Die Kevin is echt hoogst irritant. Heeft ook geen enkele chemie met Robin.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:40:20 #108
363652 Nihao
Wo shi qiaomen de!
pi_107074408
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 09:29 schreef FireFox1 het volgende:
Die Kevin is echt hoogst irritant. Heeft ook geen enkele chemie met Robin.
Klopt. De man had een epische rol in de Harold and Kumar serie, maar het script van zijn rol in HIMYM is gewoon niet erg goed.

Vanavond is trouwens Forgetting Sarah Marshall op tv, met Jason Segel. Echt een leuke film, al 3 keer gezien terwijl ik de meeste romcoms vrij vervelend vind.
啊呀!
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:41:27 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107074438
Kevin mag er snel uit wmb, in House MD vond ik m wel grappig maar hier irritant idd
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:42:23 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107074475
Maar het wordt tijd dat Barney met Robin gaat trouwen en die moeder ook snel gevonden gaat worden
pi_107074617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:40 schreef Nihao het volgende:

[..]

Vanavond is trouwens Forgetting Sarah Marshall op tv, met Jason Segel. Echt een leuke film, al 3 keer gezien terwijl ik de meeste romcoms vrij vervelend vind.
Ik zag net de reclame ja. Met zijn piel vol in beeld _O- Maar idd leuke film :Y
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:47:21 #112
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107074645
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik zag net de reclame ja. Met zijn piel vol in beeld _O- Maar idd leuke film :Y
2x zelfs
De topless foto van dinges is dan weer fotoshop
pi_107075574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:31 schreef Rick_Castle het volgende:
Net als The Big Bang Theory gaat ook How I Met Your Mother echt hard achteruit. BBT ben ik al mee gestopt en als dit nog 1 aflevering zo doorgaat stop ik hier ook mee. Plus dat die lachband over ELKE zin ontzetend irritant is. Het boeit me niet eens meer met wie Ted uiteindelijk gaat trouwen en dat terwijl HIMYM toch een van mijn favoriete serie was :{
Krijg dit ook een beetje. Merkte dat ik niet de behoefte had om hem te downloaden van de week. Nu wel gedaan, dus morgen even kijken :)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:39:21 #114
87680 Mirel
pi_107076485
Harold en Kumar 3 is 'uit' boys. Met weer een glansrol van Neil Patrick Harris.
pi_107098733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik vond het ook een grappige aflevering. Beter als voorheen. Intro filmpjes waren geweldig. Barney _O- Kevin ;(

Marshall was opzich wel grappig maar wel voorspelbaar.
Volgens mij heeft nog niemand het hier genoemd, moest zelf ook lachen om de diss van Ted aan die gangsters: We built Chip City on all your dough!

Overigens was '46 Minutes' de 150e Ep vd serie
pi_107134073
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:13 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Krijg dit ook een beetje. Merkte dat ik niet de behoefte had om hem te downloaden van de week. Nu wel gedaan, dus morgen even kijken :)
Moet zeggen dat hij me meeviel, vond hem leuk :)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:52:22 #117
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_107141284
quote:
Woah, dat is mij nooit opgevallen. :D
pi_107143744
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Ezell het volgende:

[..]

Woah, dat is mij nooit opgevallen. :D
:') Je hebt nooit friends gezien?
Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
  maandag 23 januari 2012 @ 17:04:20 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107143863
Friends startte in een heel andere tijd, internet begon pas, we hadden nog modems en 9/11 was nog niet gebeurd
pi_107145000
Het was mij idd ook nog nooit opgevallen. Friends blijft wel de allerbeste comedy ooit gemaakt :Y (imo)
  maandag 23 januari 2012 @ 17:40:44 #122
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107145029
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Het was mij idd ook nog nooit opgevallen. Friends blijft wel de allerbeste comedy ooit gemaakt :Y (imo)
Op een na beste.
pi_107145808
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Friends. O+
pi_107145832
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
Ik vond Friends in het begin nog minder leuk en latere seizoenen leuker worden.
Bij HIMYM precies andersom.
pi_107145886
quote:
Ik wist wel dat er gelijkenissen waren, maar damn.
pi_107146594
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wist wel dat er gelijkenissen waren, maar damn.
Ik ben nu in seizoen 4, dus ik probeer dit topic te ontwijken :P Maar ik heb Friends al een aantal keer gezien (min 10 keer de hele serie), en er zijn echt veel gelijkenissen. Ik zat me af en toe af te vragen of het niet dezelfde schrijvers waren :') Maar Friends blijft beter, alleen al door de uitgebreide mainstory, die bij HIMYM toch een beetje ontbreekt :)
pi_107146881
Zo, ben nu helemaal bij.

Krijgen we nu vrijwel geen scènes meer bij MacClarens? :'(

Ik vind trouwens ook dat Robyn achteruit is gegaan qua uiterlijk, maar ik heb het idee dat het vooral door haar kapsel en kleding komt, want haar gezicht vind ik niet echt veranderd.
pi_107146924
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Fascination het volgende:
Zo, ben nu helemaal bij.

Krijgen we nu vrijwel geen scènes meer bij MacClarens? :'(

Ik vind trouwens ook dat Robyn achteruit is gegaan qua uiterlijk, maar ik heb het idee dat het vooral door haar kapsel en kleding komt, want haar gezicht vind ik niet echt veranderd.
Dat, en ze is dunner worden geloof ik. Haar gezicht lijkt ook wat minder vol daardoor.
pi_107156134

s7e12

s1e8

Inderdaad wat dunner, wat haar gezicht wat hoekiger maakt en ze ziet er in het geheel wat grauwer uit. Haar haar zag er eerst beter uit qua kwaliteit, terwijl ze het daar langer heeft dan nu. Zou logischer zijn als het andersom was.
  maandag 23 januari 2012 @ 21:39:45 #130
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107156369
Kan dat ook niet komen doordat ze tussendoor moeder is geworden?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107157038
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Op een na beste.
Op HIMYM na?
  maandag 23 januari 2012 @ 22:09:34 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107158302
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:50 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Op HIMYM na?
Haha. Nee.
pi_107158413
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Haha. Nee.
Welke dan? Nou ben ik benieuwd :P
  maandag 23 januari 2012 @ 22:14:07 #134
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107158581
Dit is natuurlijk de beste comedy aller tijden

Al zul je er vast een paar hippe mensen bij hebben die beweren dat Arrested Development de beste is ;)
pi_107158689
Coupling (UK) is dat al.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:28:39 #136
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107159494
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Welke dan? Nou ben ik benieuwd :P
Frasier uiteraard.
pi_107160003
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Ben met Friends opgegroeid. :{w
pi_107160105
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Frasier uiteraard.
Oehh nee dat keek ik nooit :P
  maandag 23 januari 2012 @ 22:39:36 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107160155
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oehh nee dat keek ik nooit :P
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.
pi_107160506
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:49:41 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107160731
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
  maandag 23 januari 2012 @ 23:01:34 #142
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107161367
quote:

[..]

Frasier uiteraard.
:') :') :') :') :') :')
Zo jammer dat je met zoveel keuze dan echt de meest slechte, pretentieuze lachband-serie uitkiest :').
pi_107161371
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Eens
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 23 januari 2012 @ 23:31:33 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107162820
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')
Zo jammer dat je met zoveel keuze dan echt de meest slechte, pretentieuze lachband-serie uitkiest :').
Ik had zelf mijn punt niet beter kunnen bevestigen.
pi_107163291
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is bij meerdere series zo bij mij. Meestal haak ik af omdat ik het gewoon echt niet leuk vind, maar soms zet ik door en dan ontdek ik idd van hey de serie is toch leuk. :P
pi_107163990
quote:

[..]

Frasier uiteraard.
Frasier _O_
pi_107164173
Frasier is een goede tweede na Coupling (UK). En daarna komt 3rd Rock From The Sun.
pi_107164379
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef Niles-Crane het volgende:

[..]

Frasier _O_
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwacht ;)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 00:17:03 #149
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107164615
Van Friends heb ik de hype eigenlijk nooit echt gesnapt terwijl ik HIMYM juist wel heel leuk vind. Hoewel dit seizoen beduidend een stuk slechter is dan de vorige seizoenen.
吴 曼 迪
pi_107164699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Met zo'n username had ik geen andere reactie verwacht ;)
:D
pi_107165020
Van mij mag die psycholoog wel weer weg! Robin en Barney! *O*
pi_107166002
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Van Friends heb ik de hype eigenlijk nooit echt gesnapt terwijl ik HIMYM juist wel heel leuk vind. Hoewel dit seizoen beduidend een stuk slechter is dan de vorige seizoenen.
Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.
pi_107166032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 00:29 schreef xinge9 het volgende:
Van mij mag die psycholoog wel weer weg! Robin en Barney! *O*
Ik vind hem wel adorable op een onnozele manier.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:50:01 #154
87680 Mirel
pi_107169979
Wanneer komen er nieuwe eps? Wat een vaag uitzendschema.
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012
pi_107170329
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef Mirel het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps? Wat een vaag uitzendschema.
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weer :{
pi_107173464
6 februari pas weer ja... Hoeveel vakantie hebben zij wel niet.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_107175737
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weer :{
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?
pi_107175878
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Blue_note het volgende:

[..]

welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).

Amen.
pi_107175943
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:

[..]

Thanks!
pi_107177115
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die gebruik ik idd ook :) Heb er alleen minder series in staan :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:24:07 #161
363652 Nihao
Wo shi qiaomen de!
pi_107179020
quote:

[..]

Wow handig. Ik bekijk nu meestal voor elke serie de episode guide op wikipedia :')
啊呀!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:38:41 #162
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107179523
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.
Tsja dat zou je zeggen, is toch echt niet zo :N Friends vond ik grappig toen ik in de pubertijd zat, nu eerder irritant zelfs :')
吴 曼 迪
pi_107182620
Gebruik gewoon http://followmy.tv veel relaxter.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:24:47 #164
136730 PiRANiA
pi_107183128
Ik gebruik tvcountdown ^O^.
pi_107183190
Sickbeard doet dat voor mij, ik kijk alleen :P.
pi_107185846
Ik gebruik http://myepisodes.com/ Die heeft in tegenstelling tot de meeste van dat soort sites ook Nederlandse series.
Daarnaast krijg ik ook een mailtje als er automatisch een nieuwe aflevering gedownload is.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_107186532
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_107186568
Deze discussie komt ook in ieder populair tv serie topic terug :')
pi_107187913
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Seam het volgende:
Deze discussie komt ook in ieder populair tv serie topic terug :')
Idd _O-
pi_107195550
Volgende is pas 13 Februari. Episode informatie:

SPOILER
pi_107195777
Gvd 13 februari. Voordeel aan de show is dat hij het hele jaar door loopt, nadeel is echter de enorme lange tussenpauzes... >.>
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 15:23:08 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107442595
:{ Waarom die friggin' breaks telkens?
pi_107445426
Inderdaad daar word je echt niet goed van. Ze zijn in Amerika erg goed met het om zeep helpen van series (kijkers) op deze manier :r Was er geen superbowl ofzo?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:46:54 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107445596
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:23 schreef shiznuts het volgende:
:{ Waarom die friggin' breaks telkens?
Er zijn 22 afleveringen en ongeveer 36 weken waarin die uitgezonden worden. Kortom, het is onvermijdelijk.

Deze break is er natuurlijk voor om de volgende uitzending rond valentijnsdag te laten vallen.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:51:06 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107445765
Mja, ik vind een break niet erg, maar doe dan als Californication ofzo, lange break, schiet je dingen en daarna gewoon redelijk -bam!-bam!-bam!- nieuwe afleveringen uit laten komen. Niet van... zo, nu kan wel, volgende week ook, dan stoppen we weer een paar weekjes, oh, nu kunnen we wel weer eentje uitzenden.... ;(
pi_107446021
Tja, als je daar niet tegen kan moet je geen series gaan volgen :).

Het gezeik komt iedere keer als ze stoppen terug. *zucht*
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:18:27 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107446892
Als je niet van andermans meningen en discussies houdt, moet je maar niet op forums gaan rondhangen. :W *zucht*

En ik kijk wél andere series, en nee, daar erger ik me er niet zo aan, want die hebben het naar mijn gevoel beter voor elkaar. :6
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:18:36 #178
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_107446898
Duurt weer lang zeg ik dacht vandaag weer?
pi_107447368
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt weer lang zeg ik dacht vandaag weer?
Volgende week.
Amen.
pi_107447412
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik vind een break niet erg, maar doe dan als Californication ofzo, lange break, schiet je dingen en daarna gewoon redelijk -bam!-bam!-bam!- nieuwe afleveringen uit laten komen. Niet van... zo, nu kan wel, volgende week ook, dan stoppen we weer een paar weekjes, oh, nu kunnen we wel weer eentje uitzenden.... ;(
Het verschil is dat Showtime een betaalzender is en daardoor op die manier kan uitzenden. Als CBS het zo zou doen lopen ze geld mis omdat zij het van de commercials moeten hebben.
Amen.
pi_107448973
Dacht ook dat ie vandaag kwam. Naja dan maar nog een week wachten.
pi_107450760
2 weken toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef ROFLOL het volgende:
Volgende is pas 13 Februari. Episode informatie:

SPOILER
pi_107451012
Ik dacht eerst ook 6 feb gezien te hebben, ben er vrij zeker van. Maar wellicht is dat weer veranderd.
Heb niet zo'n coole app :')
pi_107451156
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik dacht eerst ook 6 feb gezien te hebben, ben er vrij zeker van. Maar wellicht is dat weer veranderd.
Heb niet zo'n coole app :')
Je bent niet de enige. Op sommige ep guides zag ik ook 30 jan. staan.
pi_107452078
Ik zeg ook 13 februari.
pi_107466965
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Rick_Castle het volgende:
Inderdaad daar word je echt niet goed van. Ze zijn in Amerika erg goed met het om zeep helpen van series (kijkers) op deze manier :r Was er geen superbowl ofzo?
Super Bowl is dit weekend, maar wordt niet door CBS uitgezonden. Maar eigenlijk hoeft dat niet uit te maken. Super Bowl is op zondag, terwijl HIMYM op maandag wordt uitgezonden. Het zijn meestal wedstrijden tussen verschillende colleges die het onmogelijk maken een normaal uitzendschema op te stellen in deze tijd.
pi_107529738
Zo, ik ben helemaal bij met kijken 8-)
pi_107684926
quote:
How I Met Your Mother
You're invited to the wildest party ever! All-new HIMYM tonight at 8/7c only CBS!
Aldus Facebook :7
pi_107685420
Das mooi :D
  maandag 6 februari 2012 @ 19:52:30 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107686721
FNLY.
pi_107708873
Meer mensen hier die een beetje duizelig werden van de tijdswitches in deze epi? :')
Amen.
pi_107716538
Deze was weer eens leuk ^O^

Nog maar 2 eps en dan is het seizoen alweer klaar ;(
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:59:31 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107716580
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Jivis het volgende:
Meer mensen hier die een beetje duizelig werden van de tijdswitches in deze epi? :')
Dat niet, maar ik word wel weer helemaal zat van die vader van Lily. Totaal ongrappig karakter.

Verder was de aflevering niet slecht. Maar wederom gewoon niet grappig. Wat mij betreft is het nu simpelweg 'going through the motions'.
pi_107716930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze was weer eens leuk ^O^

Nog maar 2 eps en dan is het seizoen alweer klaar ;(
Seizoen 7 krijgt gewoon 24 eps hoor.
pi_107716960
Ik vond het helemaal geen leuke ep. Maar misschien omdat ik het 's ochtends vroeg half slaperig keek.

Die vader van Lily is irritant. Heb hem echt geen seconde leuk gevonden in alle eps waar hij in voorkomt.

Ik hoopte op een betere verklaring voor dat Robin en Ted ruziend binnen kwamen.
SPOILER
Maar helaas.
pi_107721307
Wat een dramatische aflevering. Ik zeg het niet graag, maar ze hadden beter kunnen stoppen na seizoen 6.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:37:17 #197
87680 Mirel
pi_107721940
Toffe aflevering, iedereen was leuk, :), behalve Lily natuurlijk :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:39:57 #198
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_107722063
Niet echt leuke aflevering weer.
pi_107722283
Vond er eigenlijk niks aan.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_107722507
Matig.

Welke app gebruiken jullie trouwens als episode guide?
Aids.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:04:56 #201
136730 PiRANiA
pi_107723066
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Matig.

Welke app gebruiken jullie trouwens als episode guide?
deze
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:08:46 #202
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107723201
"Tonight's HIMYM episode was crazy to film. Just know: all three acts are exactly the same length. It'll make sense after you see it." -NPH via twitter.

Moet hem nog kijken maar misschien interessant voor mensen die hem al hebben gekeken.
pi_107725523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef dreamzk het volgende:
Vond er eigenlijk niks aan.
Dit ja. Kan niet zeggen waarom precies maar vond het niet veel aan.
pi_107725815
Zeer matige aflevering -O-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:13:44 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107726454
Alles rondom Lily... en die vader van haar... :{

More Barney plz. _O_ :D

No further comment, your honor.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:28:39 #206
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107727198
Zat wel knap in elkaar, alleen ik vond de aflevering gewoon geen zak aan. Lily en haar vader mogen in de serie wat mij betreft wel een auto ongeluk of iets krijgen zodat ze uit de serie zijn. :@ Ik heb nog nooit hoeven lachen om die vader of Lily zelf en ze voegen totaal niets toe.
pi_107728178
Zeker in de top 5 van de slechtse afleveringen ooit. Zat in het begin te kijken en ik had echt het idee van waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken, vreemde conversaties die nergens op slaan en geen leuke grappen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:54:46 #208
87680 Mirel
pi_107728233
:')

Die vader is leuk, en de aflevering ook.
pi_107728601
Wat een dramaaflevering zeg :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:21:17 #210
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_107732395
Typisch zo'n aflevering waarbij HIMYM de bal vroeger keihard het stadium uit zou slaan voor een home-run en nu na drie strikes weer terug in z'n hok mag gaan zitten.

Het irritantste was nog dat ze zichzelf niet aan hun regels hielden om elke akte in bepaalde ruimte te laten afspelen, maar toch wel meegingen af en toe met personages naar andere ruimtes. Alsof we als kijkers te dom zijn om anders de puzzelstukjes op de juiste plaats te leggen.
pi_107732552
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
pi_107732737
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Inderdaad, vooral bij de episode dat ze samen met ted's ouders gaan lunchen, en alles fout gaat aan die tafel en ieder aspect wordt bekeken. Dacht daar meteen aan toen ik de eerste 5 mins van de nieuwe episode had gezien.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:28:27 #213
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_107732777
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Ja ja ja.

Het concept is gewoon cool, en vaak goed uitgevoerd. Deze keer was het drama.
Die vader van Lily moet gewoon oprotten, jezus wat een irritant personage is dat. Vind die hele acteur overigens waardeloos.
pi_107732885
Een van de slechtste afleveringen, misschien juist door de slechte uitvoering van het opzich best leuke idee. Nu vond ik het warrig, te weinig grappen en begon het me soms gewoon te irriteren.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:58:59 #215
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_107734341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zeker in de top 5 van de slechtse afleveringen ooit. Zat in het begin te kijken en ik had echt het idee van waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken, vreemde conversaties die nergens op slaan en geen leuke grappen.
Ik dacht de eerste paar minuten dat het een parodie aflevering was. Slecht opgezette jaren 90 comedy rips, erg nare lachband in het begin, reacties buiten de karakter types om enzo.. Maar het bleek gewoon een kut aflevering.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:43:30 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107736367
Spoilers upcoming epi's
SPOILER
  woensdag 8 februari 2012 @ 00:07:11 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107737256
SPOILER
Oh, tuurlijk. Dat weer :{.
  woensdag 8 februari 2012 @ 00:16:32 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107737536
Mja, dat dan wel weer. :P ;(
  woensdag 8 februari 2012 @ 02:11:22 #219
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107739610
Matige episode. Ik heb niet echt gelachen om de matige grapjes.

SPOILER
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:05:52 #220
255216 HIMYMBlog
pi_107758510
Dit was echt een gênant slechte aflevering. Hopelijk ook één van de laatste keren dat de vader van Lily meedeed. Irritante personage en irritante acteur in één.
Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
VyprVPN - de snelle VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekDe snelste VPN - FastestVPN
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:08:59 #221
248774 Ritmo
pi_107758599
Ik vond de aflevering (op die irritante pa van Lily na) juist wel leuk.
-
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:29:13 #222
180684 Ascendancy
Hipster
pi_107761532
Het enige echt leuke aan deze aflevering was het einde met Barney _O_
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:31:05 #223
-1 #ANONIEM
pi_107761630
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Dit was echt een gênant slechte aflevering. Hopelijk ook één van de laatste keren dat de vader van Lily meedeed. Irritante personage en irritante acteur in één.
Dit.
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:06:35 #224
298110 Nickske1912
pi_107763979
Eens met het merendeel van de reacties hier. Dit was echt totaal niet grappig, zat me op sommige momenten gewoon echt te ergeren.

Maar goed, het kan nu alleen maar nog beter dus..
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:01:33 #225
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_107767867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Het enige echt leuke aan deze aflevering was het einde met Barney _O_
Het zegt genoeg dat dat het enige leuke was, want die grap was zo verschikkelijk voorspelbaar.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:59:33 #226
117948 loezzzje
pi_107771421
Hij was ok. Heb niet vaak hoeven lachen. Met Barney was idd wel grappig.
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:12:22 #227
363277 Rick_Castle
pi_107775489
Wat een drama dit. Denk je na een slechte aflevering, dit kan toch niet meer slechter?? Maar week in week uit worden de afleveringen alleen maar slechter. Waar is die tijd gebleven dat ik elke week uit keek naar een nieuwe HIMYM? :{
Nu echt gestopt met de serie. Misschien als het seizoen afgelopen is nog eens wat bekijken maar voorlopig is het echt klaar. Laat die pa van Lily (en Lily zelf) aub oprotten :W
  donderdag 9 februari 2012 @ 00:23:43 #228
87680 Mirel
pi_107777749
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
  donderdag 9 februari 2012 @ 00:44:03 #229
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_107778189
Je lacht nooit om sitcoms? :? :o Wanneer dan wel?
  donderdag 9 februari 2012 @ 02:05:10 #230
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_107779218
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
En dit was misschien wel de meest standaard-sitcom aflevering van HIMYM ooit..
VyprVPN - de snelle VPNCyberghost VPNCyberghost VPN
  donderdag 9 februari 2012 @ 11:49:43 #231
87680 Mirel
pi_107785549
quote:
11s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je lacht nooit om sitcoms? :? :o Wanneer dan wel?
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.

Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen. :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:00:39 #232
117948 loezzzje
pi_107785923
Bij The Office moet ik echt hard lachen maar dat komt dan omdat het gewoon echt grappig is.
  donderdag 9 februari 2012 @ 12:12:11 #233
235754 FireFox1
pi_107786300
Wat een schandalig slechte aflevering zeg :N
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:21:40 #234
258292 Snuf.
pi_107788575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.

Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen. :')
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:33:11 #235
119554 -Strawberry-
pi_107788991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je niet teveel nadenkt bij het kijken.
  donderdag 9 februari 2012 @ 13:35:09 #236
87680 Mirel
pi_107789060
quote:
17s.gif Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.
Ja idd. Ik vind het wel grappig, maar dat betekent niet dat ik er hardop om moet lachen.
  donderdag 9 februari 2012 @ 14:37:07 #237
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107791078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:38:19 #238
165610 Trystar
pi_107823590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een schandalig slechte aflevering zeg :N
Dit, mij hoor je niet snel klagen maar er was gewoon niets leuks aan, irritant zelfs.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 12:45:04 #239
16331 Saekerhett
pi_107823803
Eens met het meerendeel, wat verschrikkelijk slecht :')

Ik zat gewoon 5 keer op de klok te kijken wanneer het nou afgelopen zou zijn.
Mickey :r
Die baas van Marshall :r
Lily :O

Er zit ook totaal geen vooruitgang in, dit is puur het uitmelken en opvullen tot de 'big finale'. En volgend seizoen met dat kind erbij zal je uiteraard ook weer grapjes zien die al 1000x in andere series naar voren gekomen zijn, bv. een foute baby-oppas of zo :r
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:23:06 #240
87680 Mirel
pi_107824892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSurf volledig anoniem met NordVPN
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:01:57 #241
166312 Sooph
tijger!
pi_107826214
Wat een saaie aflevering :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:42:31 #242
327137 Soltd
pi_107827485
Hij was iig goed standaard! [negatief.]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:08:47 #243
55879 Brammie1
D'OH!
pi_107828413
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:07:39 #244
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_107830587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
waarom kijken jullie dan allemaal nog? Als het toch elke week kut is volgens jullie
In de hoop dat het wel weer leuk is.
En omdat ik toch wil weten wie de moeder wordt. :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:20:06 #245
235754 FireFox1
pi_107831043
quote:
Gewenning. Maandag Californication (1000x beter dan HIMYM) & Dexter, dinsdag HIMYM.

Ik download het wel, maar kijk het tegenwoordig pas als ik me verveel.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:26:07 #246
167545 Tegan
pi_107831264
quote:
Dit geldt voor mij in mindere mate voor HIMYM, maar als ik trouw zeven jaar geinvesteerd heb in een serie vind ik het altijd maar zonde om (het waarschijnlijke laatste) seizoen niet af te kijken. Zo heb ik dat bv. bij Two And A Half Men.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 18:08:00 #247
56945 Ace1
pi_107834537
Bah.. na 10 minuten afgezet.. niks aan deze aflevering!

En wat ziet Robin er toch suf uit de laatste afleveringen...
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:45:43 #248
178557 Rucebo
pi_107840954
Derde waardeloze aflevering op rij. Het hele seizoen is tot nu toe teleurstellend. Die vader van Lily is sowieso een ontzettend irritant en overbodig personage.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 03:23:33 #249
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_107852766
Heb je eens een aflevering zonder Kevin, krijg je die pa :N

Mijn vriend heeft dit seizoen nog niet gezien, vroeg deze week aan mij of ik zin had om samen te kijken (normaal kan ik afleveringen makkelijk meerdere keren zien) maar daar had ik echt geen zin in. De eerste afleveringen waren namelijk ook al zo matig. Hij was helemaal verbaasd dat ik niet wilde kijken :')
吴 曼 迪
  maandag 13 februari 2012 @ 00:49:26 #250
169841 DUK
pi_107918463
Verschrikkelijk slecht. Ongelofelijk matig. Tenenkrommend en verschrikkelijk en nog meer van dat soort termen.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  maandag 13 februari 2012 @ 19:18:59 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_107940522
Wat een slechte aflevering, de slechtste ooit.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:26:08 #252
248774 Ritmo
pi_107940825
quote:
Kansloos idd. :')
Dan zie ik altijd deze dude voor me:

"Worst. Episode. Ever"

Als je het godverdomme al 3 seizoenen niet meer leuk vindt, kap dan met kijken (en zeiken).
-
  maandag 13 februari 2012 @ 19:27:11 #253
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107940877
Vanavond/morgen een valentijnaflevering met o.a. Kevin... Als Kumar was hij in Harold & Kumar 1 en 2 wel grappig, maar hierbij is hij tenenkrommend slecht ja...
Zal vast wel met zijn werk in het Witte Huis te maken hebben, wat saaier en politiek-correcter geworden qua persoonlijkheid ofzo.

Ik kijk het nog steeds omdat ik de slechte kwaliteit eigenlijk nog niet gewend ben van HIMYM, en ik wil weten wie die fucking moeder is ;(.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:28:02 #254
248774 Ritmo
pi_107940910
Ik was blijkbaar de enige die hem wel grappig vond. Maar schrijf a.u.b. Kumar en die pa van Lily eruit. :{
-
  maandag 13 februari 2012 @ 20:26:54 #255
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_107943901
Ik vond hem ook wel aardig. Niet de slechtste ooit, dit seizoen en vorig seizoen hadden wel slechtere afleveringen imo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 13 februari 2012 @ 20:34:44 #256
248774 Ritmo
pi_107944428
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik vond hem ook wel aardig. Niet de slechtste ooit, dit seizoen en vorig seizoen hadden wel slechtere afleveringen imo.
Dit dus.
-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 00:08:41 #257
268427 Franktastic1984
pi_107955141
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit dus.
Prima aflevering hoor, deed mij juist wel denken aan eerdere seizoenen door die verschillende verhaal- en tijdlijnen.

Ik vind de serie nog steeds vermakelijk hoor, al is de kwaliteit afgenomen en ik ben het eens met de mening dat Kumar tegenvalt en de pa van Lily niet grappig is en hier een grote steen aan bijdragen
De baas van Marshall is ook niet mijn favo karakter, maar daar zit wel potentie in.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 08:37:38 #258
231587 dreamzk
No Homo
pi_107958536
Deze week wel leuke ep, barney back in business :) Enige jammere was het einde. Meer zeg ik niet :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 14 februari 2012 @ 09:39:16 #259
87680 Mirel
pi_107959558
Alleen de science op het bord was leuk deze ep. Hm.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:30:41 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107960576
Mja, alles rondom Lily stoort me een beetje. Past echt niet in deze serie. Gaat echt nergens over. :{

En die Ted met z'n impulsmoves ook altijd. ;(
Quinn-Barney belooft nog wat goeds gelukkig. :D :9
Surfshark - veilig toegang tot het open internetZenmate VPNDe snelste VPN - FastestVPN
  dinsdag 14 februari 2012 @ 10:37:26 #261
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107960692
Leuke aflevering :)

Al had ik wel constant het idee dat Barney die Quinn helemaal niet zo leuk vindt, maar dat zij hem alleen maar in had laten zien dat hij iets serieus wil. En aangezien dat samen liep met Robin die weer vrijgezel is, zie ik die twee wel weer bij elkaar komen.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:03:40 #262
298349 Erik1991
pi_107961300
Ik vond hem wel aardig deze keer. Alleen jammer dat enkel de personages van Barney en Ted de moeite waard zijn. Vond Marshall echt een held de eerste seizoenen, maar daar is helemaal niets meer van over.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 11:23:53 #263
327254 the85mc
pi_107961882
Best prima aflevering! Ik merk wel dat ik de afleveringen waarin barney een grote rol speelt het leukst vind. En af en toe zitten er mindere afleveringen tussen, maar dat was in eerdere seizoenen ook wel zo. Maar toen keek ik alles online en keek ik daarna nog een aflevering. Maar omdat je nu lang moet wachten verwacht je misschien teveel..
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:04:58 #264
177202 Gordon_Shumway
Gaizka
pi_107963173
Kevin weg.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 14 februari 2012 @ 12:12:56 #265
176766 zoem
zoemt
pi_107963464
Wel een leuke aflevering. Mocht ook wel na die filler/flater vorige week. En Kevin is weg *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Erik1991 het volgende:
Ik vond hem wel aardig deze keer. Alleen jammer dat enkel de personages van Barney en Ted de moeite waard zijn. Vond Marshall echt een held de eerste seizoenen, maar daar is helemaal niets meer van over.
Marshall zit nu onder de plak ;(
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:24:50 #266
167545 Tegan
pi_107963915
Ik heb Marshall nooit leuk gevonden. En eindelijk Kevin weg *O*.

Barney en Ted zijn toch het leukst met zijn tweeen ja.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:34:28 #267
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_107964198
Mijn reactie op het einde van de aflevering GWWAAAARBL GWWAAAAAAR GRAAAAAAAAH
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 14 februari 2012 @ 12:35:27 #268
176766 zoem
zoemt
pi_107964230
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef Gamer_V het volgende:
Mijn reactie op het einde van de aflevering GWWAAAARBL GWWAAAAAAR GRAAAAAAAAH
Je vindt het erg dat Kevin weggaat? :+
  dinsdag 14 februari 2012 @ 12:53:45 #269
87680 Mirel
pi_107964784
Deze gast zou in HIMYM moeten zitten, op avontuur gaan met Barney:
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:06:03 #270
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_107965141
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 12:53 schreef Mirel het volgende:
Deze gast zou in HIMYM moeten zitten, op avontuur gaan met Barney:
Dat zou de serie momenteel wel een stuk aantrekkelijker maken, want dit seizoen zuigt harder dan 10 dysons!
Zenmate VPNFiverr - alle diensten vanaf 5 piekAnoniem en veilig met ProtonVPN
  dinsdag 14 februari 2012 @ 13:18:38 #271
141542 Fukjoeman
Rare..
pi_107965536
_O_ Geen Kevin meer _O_
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:25:57 #272
134930 Ranja_Ranja
pi_107969995
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 13:18 schreef Fukjoeman het volgende:
_O_ Geen Kevin meer _O_
dit

en
quinn _O_ _O_
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:38:23 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107970514
Prima aflevering. Goed einde van Kevin en Quinn lijkt zowaar interessant. Ted is altijd op z'n best dronken met Barney, dat beviel me wel.

Alleen dat einde he :'). Maar vergeet niet wat Ted zei toen Victoria weer wegging. Dit kan hetgene zijn waardoor Robin weer verhuist.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:41:08 #274
87680 Mirel
pi_107970627
Vorige aflevering was leuk, deze niet.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:42:57 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_107970702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:41 schreef Mirel het volgende:
Vorige aflevering was leuk, deze niet.
Iets te duidelijk hoor.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:48:42 #276
-1 #ANONIEM
pi_107970948
Beter dan vorige week iig..
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 14 februari 2012 @ 15:50:04 #277
176766 zoem
zoemt
pi_107971020
Barney en Ted moeten gewoon chickies hosselen, dan is HIMYM op z'n best. Marshall moet meer los komen van Lily, want nu is zijn rol waardeloos.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 15:56:24 #278
189465 Soldt
pi_107971269
Mja, deze aflevering was gewoon weer leuk. =].
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:13:52 #279
87680 Mirel
pi_107971982
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Iets te duidelijk hoor.
Ik kan me goed ergeren aan mensen. :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:23:21 #280
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_107972403
Het Ted/Barney gedeelte was nog enigzins vermakelijk, maar het gedeelte met Marshall/Lily en Robin/Kevin was weer helemaal niks aan. Het enige goede hieraan was dat Kevin eindelijk weg is.
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:31:24 #281
183944 ROFLOL
Annyong
pi_107972709
Thomas the Spank Engine _O_
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:37:44 #282
233061 Hoogstaande
pi_107972935
Deze aflevering was weer eens leuk :Y
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:00:44 #283
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_107973854
Deze was beter dan de vorige en eindelijk weer eens een fatsoenlijke cliffhanger.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:21:29 #284
194695 franklop
Fran knock
pi_107978973
Die Barney _O-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:21:38 #285
341625 Trinitrobenzeen
Optimist.
pi_107978978
Eindelijk weer eens een vermakelijke episode, veel gebeurtenissen, wat vroeger normaal was, en nu moeten we van geluk spreken als het er is, maar toch.

Einde was wel echt van 'oh god, not again', maarja, het is en blijft ted's verhaal over het vinden van zijn liefde.
Wat ik wel geniaal vond aan deze episode is dat je gedachtes over een plot om de 5 minuten worden verandert, met het aanzoek dacht ik dat het dus niet Robin is die met Barney trouwt, toen later dacht ik juist wel weer dat het Barney & Robin kunnen zijn toen Kevin werd gedumpt, en daarna dacht ik het weer niet vanwege de gevoelens van Barney jegens Quinn.
Leuk dus :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:24:45 #286
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_107979093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

Einde was wel echt van 'oh god, not again',

Dat was helaas het gevoel wat bij mij na de aflevering overheerste. Ik had trouwens even de hoop dat Quinn voor Ted zou vallen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 14 februari 2012 @ 19:33:21 #287
176766 zoem
zoemt
pi_107979435
Ach, het was weer eens een klassieke HIMYM en die lijn moeten ze vasthouden. Al die fillermeuk erom heen hoeft van mij niet zo, en velen met mij denk ik. Fillers zijn onvermijdelijk, maar nu zitten we elke week te hopen op een (klassiek) toppertje. Beetje de omgekeerde wereld.

De afleveringen zoals met de slapbets wil ik terug, dat was tof _O_
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:35:33 #288
341625 Trinitrobenzeen
Optimist.
pi_107979519
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat was helaas het gevoel wat bij mij na de aflevering overheerste. Ik had trouwens even de hoop dat Quinn voor Ted zou vallen.
Oh bij mij overheerste het eigenlijk niet echt. Het was meer van 'tjah, het blijft seizoen 7, wat een slecht seizoen is, dan viel dit ook wel weer te verwachten.'
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:28:13 #289
248774 Ritmo
pi_107988593
Dit was nou wél een kut-ep.

Sowieso, Lily en Marshall mogen er echt uit, alleen nog maar serieus gezeik over trouwen, samenwonen en kinderen...
-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:33:06 #290
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_107988903
Afleveringen als dit is waarom ik nog kijk.
De snelste VPN - FastestVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetZenmate VPN
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:34:44 #291
248774 Ritmo
pi_107989005
Dat ze dronken moesten worden, was zo extreem voorspelbaar. :')
-
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:38:39 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_107989257
Mja, 't is not called the drunktrain for nu'n.
Voorspelbaarder was dat ze zich dronken ook niet als zichzelf moesten gedragen, maar een soort Jersey Shore achtig. :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:42:53 #293
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_107989526
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Dat ze dronken moesten worden, was zo extreem voorspelbaar. :')
Azijnpisser :')
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:28:49 #294
214739 FL_Freak
pi_107992003

*O*
  woensdag 15 februari 2012 @ 07:10:04 #295
258292 Snuf.
pi_107996001
Aardige aflevering, niet heel goed maar al een stuk beter dan vorige week (al is dat eigenlijk geen maatstaaf natuurlijk _O- )
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:19:30 #296
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_107996434
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]

*O*
Tres bien! _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: