Op een na beste.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Het was mij idd ook nog nooit opgevallen. Friends blijft wel de allerbeste comedy ooit gemaakt(imo)
Friends.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:39 schreef loezzzje het volgende:
Het was mij idd ook nog nooit opgevallen. Friends blijft wel de allerbeste comedy ooit gemaakt(imo)
Ik vond Friends in het begin nog minder leuk en latere seizoenen leuker worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]Je hebt nooit friends gezien?
Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
Ik ben nu in seizoen 4, dus ik probeer dit topic te ontwijkenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er gelijkenissen waren, maar damn.
Dat, en ze is dunner worden geloof ik. Haar gezicht lijkt ook wat minder vol daardoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Fascination het volgende:
Zo, ben nu helemaal bij.
Krijgen we nu vrijwel geen scènes meer bij MacClarens?![]()
Ik vind trouwens ook dat Robyn achteruit is gegaan qua uiterlijk, maar ik heb het idee dat het vooral door haar kapsel en kleding komt, want haar gezicht vind ik niet echt veranderd.
Haha. Nee.quote:
Frasier uiteraard.quote:
Ben met Friends opgegroeid.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Seam het volgende:
[..]Je hebt nooit friends gezien?
Overigens zijn dit wel makkelijke overeenkomsten. HIMYM had (met name in het begin) scherpe scripts en toffe 'memes', waar Friends het eigenlijk altijd van zijn nextdoor charme moest hebben.
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.quote:
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog maar liefst 11 seizoenen in te halen.
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien en vond het niet zo leuk. Ik heb een aparte smaak qua comedy's, vind namelijk big bang ook niks aan en dat schijnt ook helemaal hot te zijn.
quote:
Eensquote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Ik had zelf mijn punt niet beter kunnen bevestigen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jammer dat je met zoveel keuze dan echt de meest slechte, pretentieuze lachband-serie uitkiest.
Dat is bij meerdere series zo bij mij. Meestal haak ik af omdat ik het gewoon echt niet leuk vind, maar soms zet ik door en dan ontdek ik idd van hey de serie is toch leuk.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet het een beetje een kans geven. Frasier is een stuk intelligenter dan de meeste comedies. Duurt meestal even voordat je erin komt.
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwachtquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met zo'n username had ik geen andere reactie verwacht
Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Van Friends heb ik de hype eigenlijk nooit echt gesnapt terwijl ik HIMYM juist wel heel leuk vind. Hoewel dit seizoen beduidend een stuk slechter is dan de vorige seizoenen.
Ik vind hem wel adorable op een onnozele manier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:29 schreef xinge9 het volgende:
Van mij mag die psycholoog wel weer weg! Robin en Barney!
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef Mirel het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps? Wat een vaag uitzendschema.
http://en.wikipedia.org/w(...)7:_2011.E2.80.932012
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens mijn app komt de volgende 6 feb. pas weer
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
welke app gebruik je hiervoor als ik vragen mag?
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik gebruik TV Forecast op m'n mac (is er ook voor iPhone).
Die gebruik ik idd ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow handig. Ik bekijk nu meestal voor elke serie de episode guide op wikipediaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:59 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tsja dat zou je zeggen, is toch echt niet zoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dit tof vindt dan zou Friends toch ook in je smaak moeten liggen, lijkt mij. Vooral de wat latere seizoenen. Al is de humor niet helemaal hetzelfde natuurlijk.
Iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Seam het volgende:
Deze discussie komt ook in ieder populair tv serie topic terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Er zijn 22 afleveringen en ongeveer 36 weken waarin die uitgezonden worden. Kortom, het is onvermijdelijk.quote:
Volgende week.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Duurt weer lang zeg ik dacht vandaag weer?
Het verschil is dat Showtime een betaalzender is en daardoor op die manier kan uitzenden. Als CBS het zo zou doen lopen ze geld mis omdat zij het van de commercials moeten hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik vind een break niet erg, maar doe dan als Californication ofzo, lange break, schiet je dingen en daarna gewoon redelijk -bam!-bam!-bam!- nieuwe afleveringen uit laten komen. Niet van... zo, nu kan wel, volgende week ook, dan stoppen we weer een paar weekjes, oh, nu kunnen we wel weer eentje uitzenden....
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:16 schreef ROFLOL het volgende:
Volgende is pas 13 Februari. Episode informatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Je bent niet de enige. Op sommige ep guides zag ik ook 30 jan. staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik dacht eerst ook 6 feb gezien te hebben, ben er vrij zeker van. Maar wellicht is dat weer veranderd.
Heb niet zo'n coole app
Super Bowl is dit weekend, maar wordt niet door CBS uitgezonden. Maar eigenlijk hoeft dat niet uit te maken. Super Bowl is op zondag, terwijl HIMYM op maandag wordt uitgezonden. Het zijn meestal wedstrijden tussen verschillende colleges die het onmogelijk maken een normaal uitzendschema op te stellen in deze tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Rick_Castle het volgende:
Inderdaad daar word je echt niet goed van. Ze zijn in Amerika erg goed met het om zeep helpen van series (kijkers) op deze manierWas er geen superbowl ofzo?
Aldus Facebookquote:How I Met Your Mother
You're invited to the wildest party ever! All-new HIMYM tonight at 8/7c only CBS!
Dat niet, maar ik word wel weer helemaal zat van die vader van Lily. Totaal ongrappig karakter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Jivis het volgende:
Meer mensen hier die een beetje duizelig werden van de tijdswitches in deze epi?
Seizoen 7 krijgt gewoon 24 eps hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze was weer eens leuk
Nog maar 2 eps en dan is het seizoen alweer klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar helaas.
dezequote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Matig.
Welke app gebruiken jullie trouwens als episode guide?
Inderdaad, vooral bij de episode dat ze samen met ted's ouders gaan lunchen, en alles fout gaat aan die tafel en ieder aspect wordt bekeken. Dacht daar meteen aan toen ik de eerste 5 mins van de nieuwe episode had gezien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Ja ja ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Seam het volgende:
Leuk truukje hoor, verschillende verhaallijnen door elkaar laten lopen! Tof dat ze dit voor het eerst doen bij deze serie!
Ik dacht de eerste paar minuten dat het een parodie aflevering was. Slecht opgezette jaren 90 comedy rips, erg nare lachband in het begin, reacties buiten de karakter types om enzo.. Maar het bleek gewoon een kut aflevering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zeker in de top 5 van de slechtse afleveringen ooit. Zat in het begin te kijken en ik had echt het idee van waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken, vreemde conversaties die nergens op slaan en geen leuke grappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, tuurlijk. Dat weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:05 schreef HIMYMBlog het volgende:
Dit was echt een gênant slechte aflevering. Hopelijk ook één van de laatste keren dat de vader van Lily meedeed. Irritante personage en irritante acteur in één.
Het zegt genoeg dat dat het enige leuke was, want die grap was zo verschikkelijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Het enige echt leuke aan deze aflevering was het einde met Barney
En dit was misschien wel de meest standaard-sitcom aflevering van HIMYM ooit..quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je lacht nooit om sitcoms?![]()
Wanneer dan wel?
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.
Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen.
Misschien helpt het als je niet teveel nadenkt bij het kijken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Big Lebowski, Royal Tenenbaums, Naked Gun, Pesci in Goodfellas. Conan O'brien's meer hysterische momenten. Soms Arrested Development of Community maar meestal denk ik daar eerder 'ha da's geniaal'.
Sorry maar ik vind het zo simpel om hardop te gaan lachen bij sitcoms, je ziet alle grappen aankomen.
Ja idd. Ik vind het wel grappig, maar dat betekent niet dat ik er hardop om moet lachen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, ik lach niet zo vaak bij sitcoms. Dat betekent niet dat ik het niet leuk vind of helemaal niet grappig, zeker niet.
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Mirel het volgende:
ik lach nooit om sitcoms en vond dit een toffe aflevering
Dit, mij hoor je niet snel klagen maar er was gewoon niets leuks aan, irritant zelfs.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een schandalig slechte aflevering zeg
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zit je in een psychose dan? Of aan de medicijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |