Scooter is de vriend van NPHquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:08 schreef DohanJerksen het volgende:
Matige aflevering.
Kom er trouwens net pas achter dat "Sandy Rivers" en "Lily" in het echt getrouwd zijn met elkaar
vriend van Coby is toch Taran Killam (oid) van SNL? grappige kerel welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Scooter is de vriend van NPH
De vriend van Coby werkt bij GNB
Dat van Scooter en NPH wist ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:01 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Scooter is de vriend van NPH
De vriend van Coby werkt bij GNB
Echt, he. Wat is die vent uitgedijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:35 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk nou op rtl 5. Het lijkt wel alsof Marshalls hoofd 2x zo dik is tegenwoordig.
Dat viel mij ook zo op ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he. Wat is die vent uitgedijd.
Lily is er anders ook niet echt op vooruit gegaan en Robin is al helemaal een drama.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef loezzzje het volgende:
De rest is niet zo veel veranderd maar bij Marshall viel het me gelijk op.
Weet niet of het zo'n belangrijke awards zijn, maar vind het toch wel heel wat als je zo'n populaire en, op Glee na, goede comedy series achter je weet te houden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Franktastic1984 het volgende:
Uitslag People's Choice Awards:
De awards eren series en films die populair zijn bij een afspiegeling van de samenleving tussen de 18 en 54 jaar. Natuurlijk zijn er tegenstanders die er vraagtekens bij zetten, maar het neemt niet weg dat het een goede peiling is van wat populair bij TV/Filmkijkersquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Weet niet of het zo'n belangrijke awards zijn, maar vind het toch wel heel wat als je zo'n populaire en, op Glee na, goede comedy series achter je weet te houden.
Jim Carrey bij the office?Welke aflevering was dat??
Ik had het idee dat hij juist weer aan het afvallen was, maar vergeleken met seizoen 1 is hij de afgelopen seizoenen echt flink aangekomen ja..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel tof.
Het was niet eens een paar minuten, het was erg kort het sollicitatiegesprek waarbij hij zei dat hij wel meteen nadat hij aangenomen zou worden op vakantie ging, en op het einde 10 seconden zegt hij dat hij eigenlijk al op vakantie is en zijn familie denkt dat hij even weg is ofzo. Onzinnige cameo die je ook makkelijk kan missen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Wat betreft Jim Carrey in The Office: laatste aflevering van het seizoen met Steve Carrell, waarin ze een opvolger zoeken. Maar die cameo was totaal niet grappig en duurde maar een paar minuten. Rare nominatie vind ik dat.
Ik moet denken aan die episode waar ze op zoek gingen naar de lekkerste hamburger van New Yorkquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef Tegan het volgende:
Spoilers over na seizoen 8.Lijkt me geen reet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
SPOILER: 7x14: 46 MinutesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Kingside het volgende:
Vond dit wel weer een van de betere van het seizoen. Eindelijk zaten er weer eens goede grappen in en het gezeik wat er normaal inzit hadden ze hier wel leuk in verwerkt met die Russen en die intercom in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, HIMYM verpest zijn character een beetje.quote:
Lesbian Robin is al een keer voorbij gekomen als doppelganger geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vind Robin echt steeds meer een lesbische indruk maken ofzo (ook qua uiterlijk). Wacht op het moment dat ze uit de kast komt.
Vond ik ook. De laatste tijd is HIMYM matig, maar dit leek nog ergens op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Eén van de leukste in tijden.
Dat wel, maar toch vond ik hem niet zo goed en dat zegt ook veel over de andere afleveringen..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:29 schreef pfaf het volgende:
Gave aflevering! Eén van de leukste in tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |