abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106352803

(FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/

How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.

(Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/

Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...

Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.

Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.

Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.

Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...

(Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd

[me=Vorige] topics *[/me]
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story ;(
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...
How I Met Your Mother VS#12: What up?
How I Met Your Mother VS#13 :Legendary!
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
How I Met Your Mother VS#15: Double dates.....
How I Met Your Mother VS#16: TANTRUM!
How I Met Your Mother VS#17: It... is... ON!
How I Met Your Mother VS#18: Girls Vs. Suits
How I Met Your Mother VS#19: The naked man is back
Hoiw I Met Your Mother VS#20: Ik ken 't hele programma niet

De OP is hier te vinden!

Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer :D
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
pi_106353404
De aflevering gaat wel. Vond deze misschien wel weer het minste tot nu toe maar dit seizoen is wel weer beter als het vorige seizoen...

Afwachten... dat wachten bij series is altijd irritant.... Maar kan niet anders natuurlijk. :(
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:09:05 #3
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_106353499
Vond het een goede aflevering, had het echt weer gemist.
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_106359034
Mwa.
pi_106360897
Het einde was erg mooi. Voor de rest gewoon gemiddeld.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_106361778
Prima aflevering!
Ik blijf het bizar vinden hoe Alison kan huilen alsof ze een debieltje is en het volgende moment kan huilen en je ineens diep raakt en je een brok in je keel krijgt :{
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 3 januari 2012 @ 17:07:35 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_106361875
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 16:45 schreef Ascendancy het volgende:
Het einde was erg mooi. Voor de rest gewoon gemiddeld.
Zeg maar gerust matig.

Maar het einde biedt perspectief. Ik hoop alleen dat ze stoppen met het teruggrijpen op oude grappen uit eerdere seizoenen (Slutty pumpkin, Puzzles) want dat begint vervelend te worden. En bovendien stelt het iedere keer weer teleur.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_106362181
Sandy Rivers was wel weer baas _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_106371326
Redelijke aflevering. Geen hoogvlieger, maar zeker ook niet de minste van dit seizoen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:06:20 #11
333374 Lithia
Too serious
pi_106371392
Natte hoeden, the fuck
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_106371664
het wordt er allemaal niet echt beter op..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:17:09 #13
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106371955
Beetje matig ja, vond dat hele verhaallijntje met die bouncer en natte hoeden ook niet echt wat ofzo.
De lachband viel me trouwens heel erg op, als ze nog niet eens zijn uitgesproken al de lachband aan, best irritant.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106378137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Redelijke aflevering. Geen hoogvlieger, maar zeker ook niet de minste van dit seizoen.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:42:05 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106379338
Gewoon een kwestie van minder Marshall, minder Lily, minder Kumar, minder Robin, gewoon minder van dat 'gedoe' en veel meer van de grappige en legendarische Stinsmeister. De tijden met alle tricks uit de Playbook en het volgen van de Bro Code waren w.m.b. het tofste. _O_ Het mag wel weer wat meer een comedy zijn met droge momenten. 't Is nu een halve drama, met kinderwensen, relatiemoeilijkheden en dat soort flauwe meuk. Al kon ik nog wel lachen om die narrator van die Enigma-show... "A woman makes a chicken salade sandwich..." met zo'n dramatisch deuntje erbij ook... oehh.... _O- :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 4 januari 2012 @ 00:07:44 #16
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_106380623
Was gewoon kut, teveel Robin en Lily wat mij betreft.

Deze aflevering was goed geweest als ze hem helemaal om die bar hadden laten draaien. Maar ja, inmiddels is Lily zwanger en moet Robin een carrière krijgen want die moeten ook in het verhaal blijven voorkomen vinden ze... :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_106382529
Lily en Robin verhaallijntjes wederom tenenkrommend slecht.
Daarnaast zaten er ZULKE SLECHTE grappen in die Marshall verhaallijn bij het graf van zijn vader. Ongelofelijk.

Alleen Barney en Ted waren leuk (zoals bijna altijd).
Eens met de 2 voorgaande posts dus.
pi_106383079
Ook eens, echt zonde dat de Puzzles-verhaallijn maar zo'n klein deel van de aflevering was. Zat veel meer potentie in
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_106387915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef DUK het volgende:
Lily en Robin verhaallijntjes wederom tenenkrommend slecht.
Daarnaast zaten er ZULKE SLECHTE grappen in die Marshall verhaallijn bij het graf van zijn vader.
Mee eens.
pi_106387976
Geen super aflevering, verhaallijn van Robin mocht ook wel weer eens met Sandy _O_ , baas.

Puzzles hadden ze wel meer uit moeten halen, was wel erg hak op de tak
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_106388300
Deze aflevering is een beetje typerend voor het niveau nu. Vroeger zou 90% om de bar draaien, nu leek het maar een detail, terwijl er zoveel meer in zat.
Wel typisch dat ze juist op de website wel weer de standaard droge Barneygrappen kunnen neerzetten, maar in de serie het steeds minder wordt.
pi_106388996
quote:
Ik hoop alleen dat ze stoppen met het teruggrijpen op oude grappen uit eerdere seizoenen (Slutty pumpkin, Puzzles) want dat begint vervelend te worden. En bovendien stelt het iedere keer weer teleur.
Dit. Verzin iets nieuws wat leuk is, of komen ze straks met een matige EP over hoe die ananas in Ted's room is gekomen in Pineapple Incident EP.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:31:09 #23
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_106403434
Ik vond hem erg matig, moest geen een keer lachen. Het wordt niets meer ben ik bang...
pi_106405302
Wat een baggeraflevering. Het was gewoon niet grappig. Toen dat bar-verhaaltje terugkwam had ik nog hoop, maar zelfs dat wilde niet leuk worden. En met die over the top Sandy Rivers ben ik ook een beetje klaar.

Begin me ook te ergeren aan dat 'But we'll get to that' steeds. Ze never getten to anything, dammit. Robin is al tijdenlang bezig aan de weg te timmeren, terwijl we al weten dat ze uiteindelijk succesvol wordt. Dat maakt het saai.
Amen.
pi_106405619
die psychiater moet m ook maar eens boeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')