Natuurlijk niet, ik heb overgewicht, ben lelijk, draag een bril, studeer IT, heb geen leven en ben maagd.quote:
Ik krijg Landmacht iedere maand op de deurmat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prins Berhard zegt: "von_Preussen's gehaktballen zijn zulke gehaktballen".
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
Als dit zo doorgaat moet du_ke het topic naar R&P verplaatsen.
Lief zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.
Ja, beter dan naar NWS, dat overleven ze nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.
Top, gaat dat tot je dood zo verder of slechts een aantal jaar nadat je actief gediend hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik krijg Landmacht iedere maand op de deurmat.
En je hebt zo'n lief accent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb overgewicht, ben lelijk, draag een bril, studeer IT, heb geen leven en ben maagd.
Dat ook inderdaad, plus ik heb aids, chlamydia, gonorroe en genitale wratten.quote:
Tot de dood inderdaad. Mijn vrouw moet dan aangeven of ze het blad nog wil ontvangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top, gaat dat tot je dood zo verder of slechts een aantal jaar nadat je actief gediend hebt?
Men zou bijna denken dat je hetero bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, plus ik heb aids, chlamydia, gonorroe en genitale wratten.
Heb het altijd tot de dood van mijn grootvader ontvangen + de zandloper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot de dood inderdaad. Mijn vrouw moet dan aangeven of ze het blad nog wil ontvangen.
Bijna.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men zou bijna denken dat je hetero bent.
Enkel als je m'n aambeien uitknijpt.quote:
De Zandloper? Was dat niet dat blad voor die lijkendragers?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb het altijd tot de dood van mijn grootvader ontvangen + de zandloper.
Whehe, die Hermanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hey remlof, ze moeten je hebben: [Breaking Fok News] Remlof is weer nuchter na oud-en nieuw.
Nu weet ik hoe het voelt als ik bij jou over vaginale afscheiding, squirtende kutjes e.d. heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel als je m'n aambeien uitknijpt.
Geen idee waar dat het synoniem voor is, maar het is een blad van de LO / Sportorganisatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]
De Zandloper? Was dat niet dat blad voor die lijkendragers?
Feel the pain.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe het voelt als ik bij jou over vaginale afscheiding, squirtende kutjes e.d. heb.
Sport-instructeurs ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee waar dat het synoniem voor is, maar het is een blad van de LO / Sportorganisatie.
Windowsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef betyar het volgende:
Een film binnen gehaald (MKV bestand) wil ik die gaan kijken crasht windows verkenner.......
Ik mis nog een plaatje van z'n safari's.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die echt in een deuk ligt om mijn eigen topic.![]()
Compliment.quote:
quote:
Dikke Mel was ooit een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef waht het volgende:
Ah, ik het probleem al, er zitten drie vrouwen in het kabinet.
Eens. Dat was ooit een leuk studente.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dikke Mel was ooit een mooie vrouw.
Gewaagde uitspraak op het WWWquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
Zo maar eens nieuwsuur kijken.
Special over de Amerikaanse verkiezingen, heb er nog niks van gezien. Naja, wat ze tijdens het journaal zeiden kreeg ik dan weer wel mee. Die Ron Paul en Santorum lijken me echt idioten, hoop dat zij het in ieder geval niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |