Het is ook tijd voor meer luchtigheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar je posts van het afgelopen uurtje ofzo lijken op een opkomende dip te wijzen. Die kun je beter voor zijn met wat luchthartigheid.
Nee, ik kende hem toen vanuit PTA, best aardige gast hoor, dus geen negatief woord van mijn kant.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ge moest enkel gniffelend lachen omdat ge weet wat voor leven hij heeft?
Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem toen vanuit PTA, best aardige gast hoor, dus geen negatief woord van mijn kant.
Het is dat ik zo'n introverte triesteling ben.
Ah Fles, goeie gozer, heb ik ontmoet op een paar meets. Flink zuipen kan ie ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, de man die het eerst in beeld kwam is wel eens tegenover mij gaan zitten in de trein, alleen durfde ik toen niets te zeggen.
Of voor een lekker kopje theequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook tijd voor meer luchtigheid.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen als je lekker gehaktballen poept anders hoeft het niet.
Natuurlijk niet, ik heb overgewicht, ben lelijk, draag een bril, studeer IT, heb geen leven en ben maagd.quote:
Ik krijg Landmacht iedere maand op de deurmat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prins Berhard zegt: "von_Preussen's gehaktballen zijn zulke gehaktballen".
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
Als dit zo doorgaat moet du_ke het topic naar R&P verplaatsen.
Lief zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.
Ja, beter dan naar NWS, dat overleven ze nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.
Top, gaat dat tot je dood zo verder of slechts een aantal jaar nadat je actief gediend hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik krijg Landmacht iedere maand op de deurmat.
En je hebt zo'n lief accent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb overgewicht, ben lelijk, draag een bril, studeer IT, heb geen leven en ben maagd.
Dat ook inderdaad, plus ik heb aids, chlamydia, gonorroe en genitale wratten.quote:
Tot de dood inderdaad. Mijn vrouw moet dan aangeven of ze het blad nog wil ontvangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top, gaat dat tot je dood zo verder of slechts een aantal jaar nadat je actief gediend hebt?
Men zou bijna denken dat je hetero bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, plus ik heb aids, chlamydia, gonorroe en genitale wratten.
Heb het altijd tot de dood van mijn grootvader ontvangen + de zandloper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot de dood inderdaad. Mijn vrouw moet dan aangeven of ze het blad nog wil ontvangen.
Bijna.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men zou bijna denken dat je hetero bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |