Ik vond het erg leuk dat hij bij zijn afscheid mij een persoonlijk mailtje stuurde en zijn waardering uitsprak. Ik vind dat serieus jammer. Afscheid nemen is zelden leuk, weet je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja wat moet je daarmee. Heeft het met POL te maken? Is het een nieuwjaarsresolutie?
Tegenstellingen, hé ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef De_Nuance het volgende:
Overigens heb ik al meerdere keren geprobeerd een einde te maken aan dat links/rechts gedoe, maar goed het hoort ook een beetje bij POL niet?
Jij zit net zo lang op Fok! als ik, zie ik. Dan heb je toch ook wel meer mensen zien komen en gaan? Het went altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk dat hij bij zijn afscheid mij een persoonlijk mailtje stuurde en zijn waardering uitsprak. Ik vind dat serieus jammer. Afscheid nemen is zelden leuk, weet je.
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat veel mensen als voornemen hadden: stoppen met Fok.
Ja waarom in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ik denk dat veel mensen als voornemen hadden: stoppen met Fok.
Ik heb er wel wat zien komen en gaan. Het went nooit, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit net zo lang op Fok! als ik, zie ik. Dan heb je toch ook wel meer mensen zien komen en gaan? Het went altijd.
Gaat veel tijd in zitten, die veel beter besteed hadden kunnen worden.quote:
Nou moe, heb jij een nieuwjaarsdip? Eerst gaat het over mensen die Fok! verlaten en nu zijn we al bij de overledenenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat zien komen en gaan. Het went nooit, om eerlijk te zijn.
Ik vind het al helemaal erg als mensen echt doodgaan. Een paar jaar terug nog.
Verder kunnen we niet meer zinken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, heb jij een nieuwjaarsdip? Eerst gaat het over mensen die Fok! verlaten en nu zijn we al bij de overledenen
Dan ben je enkel zelf een idioot als je die categorieën laat waaien voor FOK, als ik hier stop ga ik heus niet ineens vaker bij familie of vrienden zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gaat veel tijd in zitten, die veel beter besteed hadden kunnen worden.
(werk, studie, vrienden, familie)
En die internetdiscussies zijn natuurlijk weinig verheffend.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het al helemaal erg als mensen echt doodgaan. Een paar jaar terug nog.
Daar zit ook wel weer wat in. Joh, je vindt altijd wel nieuwe mensen en plekjes op Fok!, don't worry.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verder kunnen we niet meer zinken.
Ja maar jij hebt momenteel zeeën van tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ben je enkel zelf een idioot als je die categorieën laat waaien voor FOK, als ik hier stop ga ik heus niet ineens vaker bij familie of vrienden zitten.
Dan nog, als ik naar vrienden wil dan ga ik naar vrienden, dan denk ik niet "oh goh kan ook wel op Fok zitten". En als je werk hebt dat echt veel tijd nodig heeft of andere zaken dan heb je ook geen raar nieuwjaars voornemen nodig om hier minder tijd door te brengen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt momenteel zeeën van tijd
Uiteindelijk is het maar gewoon een forum.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh my goodness, wat is in jullie gevaren.
Moet ik ze met geweld terughalen ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, als ik naar vrienden wil dan ga ik naar vrienden, dan denk ik niet "oh goh kan ook wel op Fok zitten". En als je werk hebt dat echt veel tijd nodig heeft of andere zaken dan heb je ook geen raar nieuwjaars voornemen nodig om hier minder tijd door te brengen.
Het is gewoon een kutsmoes.
Benno in je UI, held!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, de aambeienzalf bevalt goed.
Nee, ik geef gewoon enkel aan dat mensen met daadwerkelijk tijdnood hier sowieso al niet continu zaten, die hebben geen voornemen nodig om op te lazeren. En als ze daadwerkelijk tijd nodig hebben om met vrienden om te gaan die ze eerder op FOK spendeerden dan zijn het sowieso sukkels, niet Fok z'n schuld.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moet ik ze met geweld terughalen ?
Benno is en blijft een held.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Benno in je UI, held!![]()
[ afbeelding ]
Benno L.???quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Benno in je UI, held!![]()
[ afbeelding ]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit ook wel weer wat in. Joh, je vindt altijd wel nieuwe mensen en plekjes op Fok!, don't worry.
FOK is gewoon leuk om overtollige tijd op te vullen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, als ik naar vrienden wil dan ga ik naar vrienden, dan denk ik niet "oh goh kan ook wel op Fok zitten". En als je werk hebt dat echt veel tijd nodig heeft of andere zaken dan heb je ook geen raar nieuwjaars voornemen nodig om hier minder tijd door te brengen.
Het is gewoon een kutsmoes.
Dat is ook waar. Gek, eigenlijk wat mensen op een forum ken je virtueel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef Auti het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het maar gewoon een forum.
Ja precies, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
FOK is gewoon leuk om overtollige tijd op te vullen.
Haha, de man die het eerst in beeld kwam is wel eens tegenover mij gaan zitten in de trein, alleen durfde ik toen niets te zeggen.quote:
Ik snap je wel hoor, maar je posts van het afgelopen uurtje ofzo lijken op een opkomende dip te wijzen. Die kun je beter voor zijn met wat luchthartigheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Gek, eigenlijk wat mensen op een forum ken je virtueel.
Ge moest enkel gniffelend lachen omdat ge weet wat voor leven hij heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, de man die het eerst in beeld kwam is wel eens tegenover mij gaan zitten in de trein, alleen durfde ik toen niets te zeggen.
Het is ook tijd voor meer luchtigheid.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, maar je posts van het afgelopen uurtje ofzo lijken op een opkomende dip te wijzen. Die kun je beter voor zijn met wat luchthartigheid.
Nee, ik kende hem toen vanuit PTA, best aardige gast hoor, dus geen negatief woord van mijn kant.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ge moest enkel gniffelend lachen omdat ge weet wat voor leven hij heeft?
Zo ken ik je helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik kende hem toen vanuit PTA, best aardige gast hoor, dus geen negatief woord van mijn kant.
Het is dat ik zo'n introverte triesteling ben.
Ah Fles, goeie gozer, heb ik ontmoet op een paar meets. Flink zuipen kan ie ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, de man die het eerst in beeld kwam is wel eens tegenover mij gaan zitten in de trein, alleen durfde ik toen niets te zeggen.
Of voor een lekker kopje theequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is ook tijd voor meer luchtigheid.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen als je lekker gehaktballen poept anders hoeft het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |