Natuurlijk niet, ik heb overgewicht, ben lelijk, draag een bril, studeer IT, heb geen leven en ben maagd.quote:
Ik krijg Landmacht iedere maand op de deurmat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prins Berhard zegt: "von_Preussen's gehaktballen zijn zulke gehaktballen".
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef Disana het volgende:
Als dit zo doorgaat moet du_ke het topic naar R&P verplaatsen.
Lief zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.
Ja, beter dan naar NWS, dat overleven ze nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff nee die mietjes schoppen we dan gewoon daarheen.
Top, gaat dat tot je dood zo verder of slechts een aantal jaar nadat je actief gediend hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik krijg Landmacht iedere maand op de deurmat.
En je hebt zo'n lief accent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik heb overgewicht, ben lelijk, draag een bril, studeer IT, heb geen leven en ben maagd.
Dat ook inderdaad, plus ik heb aids, chlamydia, gonorroe en genitale wratten.quote:
Tot de dood inderdaad. Mijn vrouw moet dan aangeven of ze het blad nog wil ontvangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top, gaat dat tot je dood zo verder of slechts een aantal jaar nadat je actief gediend hebt?
Men zou bijna denken dat je hetero bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, plus ik heb aids, chlamydia, gonorroe en genitale wratten.
Heb het altijd tot de dood van mijn grootvader ontvangen + de zandloper.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Tot de dood inderdaad. Mijn vrouw moet dan aangeven of ze het blad nog wil ontvangen.
Bijna.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men zou bijna denken dat je hetero bent.
Enkel als je m'n aambeien uitknijpt.quote:
De Zandloper? Was dat niet dat blad voor die lijkendragers?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb het altijd tot de dood van mijn grootvader ontvangen + de zandloper.
Whehe, die Hermanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hey remlof, ze moeten je hebben: [Breaking Fok News] Remlof is weer nuchter na oud-en nieuw.
Nu weet ik hoe het voelt als ik bij jou over vaginale afscheiding, squirtende kutjes e.d. heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel als je m'n aambeien uitknijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |