Geen idee waar dat het synoniem voor is, maar het is een blad van de LO / Sportorganisatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef betyar het volgende:
[..]
De Zandloper? Was dat niet dat blad voor die lijkendragers?
Feel the pain.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe het voelt als ik bij jou over vaginale afscheiding, squirtende kutjes e.d. heb.
Sport-instructeurs ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee waar dat het synoniem voor is, maar het is een blad van de LO / Sportorganisatie.
Windowsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef betyar het volgende:
Een film binnen gehaald (MKV bestand) wil ik die gaan kijken crasht windows verkenner.......
Ik mis nog een plaatje van z'n safari's.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die echt in een deuk ligt om mijn eigen topic.![]()
Compliment.quote:
quote:
Dikke Mel was ooit een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef waht het volgende:
Ah, ik het probleem al, er zitten drie vrouwen in het kabinet.
Eens. Dat was ooit een leuk studente.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dikke Mel was ooit een mooie vrouw.
Gewaagde uitspraak op het WWWquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
Zo maar eens nieuwsuur kijken.
Special over de Amerikaanse verkiezingen, heb er nog niks van gezien. Naja, wat ze tijdens het journaal zeiden kreeg ik dan weer wel mee. Die Ron Paul en Santorum lijken me echt idioten, hoop dat zij het in ieder geval niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |