quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Arolsen het volgende:
Een blokfluit waarvan mijn ouders het nodig vonden dat ik het zou leren spelen
ook fijn, echt zo "ff makkelijk om te geven" cadeauquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dan kreeg ik toch nog leuke cadeautjes als ik het hier eens bekijk..Behalve een keer een van vrienden van mijn ouders een make-up set maar dan echt van die goedkope troep. Terwijl algemeen bekend was dat ik voor vanalles en nog wat allergisch was in die tijd. Was toen een jaar of 13/14 denk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef 2cv het volgende:
Ik kreeg de 8857 in plaats van de 8880. Mijn moeder dacht dat het om de wielen ging ...
Toevoeging: ik weet dat de 8880 duur is/was, maar geef dan geld zodat ik er zelf voor kan sparen.quote:
WAT!?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Altijd van die gare PC-spellen, zoals Hamburgertent-tycoon of WC-juffrouw Simulator
Of van die Diddl-troep, omdat mams dat zo schattig vond![]()
Ik kreeg 'm ooit wel en dan ook nog toen ik het totaal niet verwachtte. Dat moet wel echt precies het omgekeerde zijn van waar dit topic over gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toevoeging: ik weet dat de 8880 duur is/was, maar geef dan geld zodat ik er zelf voor kan sparen.
Ja heel fijn inderdaad :-Pquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook fijn, echt zo "ff makkelijk om te geven" cadeau
gips:D dt vond ik ook leuk, en als ik het dan ging schilderen werd het vet lelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte beeldjes, tering dat doet me denken aan een setje met rubberen dinosarusmallen en spul om er beeldjes van te maken, schitterend vond ik het![]()
Waar ik als jochie heel hard om moest huilen was een groot plastic "beeld" (het was heel dun) van Katrien Duck... ik wilde Donald!![]()
Wat bij mij dus het geval was, toen ik klein was realiseerde ik me nooit dat mijn ouders het niet breed hadden!! Mijn moeder wist het heel creatief allemaal zo te draaien dat alles er altijd was!quote:
Ik heb dat wel geweten, net zoals ik me nooit schaamde voor mijn ouders omdat ik wel zag dat andere ouders net zo niet-stoer waren.quote:Op zondag 11 maart 2012 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat bij mij dus het geval was, toen ik klein was realiseerde ik me nooit dat mijn ouders het niet breed hadden!! Mijn moeder wist het heel creatief allemaal zo te draaien dat alles er altijd was!
Maar daardoor snapte ik nooit dat ik soms van die suffe kadoos kreeg
Die kwartjes vielen pas later
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:50 schreef AmyFarrahFowler het volgende:
Ik kreeg een blokfluit en moest erop leren spelen 'anders was het zonde van het geld'
wat kreeg je dan zoal?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat bij mij dus het geval was, toen ik klein was realiseerde ik me nooit dat mijn ouders het niet breed hadden!! Mijn moeder wist het heel creatief allemaal zo te draaien dat alles er altijd was!
Maar daardoor snapte ik nooit dat ik soms van die suffe kadoos kreeg
Die kwartjes vielen pas later
quote:
Had jij ook hippie ouders?quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:25 schreef Barcafan het volgende:
Ik kreeg altijd van die net-niet-dingen... als ik voor mijn verjaardag GI-Joe wou hebben kreeg ik wel GI-Joe maar dan een ambulance met verpleeg poppetje zonder gun.... Zat ik daar met mijn vriendjes die allemaal tanks en leger mannetjes hadden. Ook wou ik een keer zo'n ding dat je op je fiets kon schroeven waar dan knopjes op zaten die geluidjes gaven, bijvoorbeeld geluidje van een raket, laser of kogel, maar kreeg dan een soort megafoon voor op de fiets; moest de geluidjes dan zelf maken. Nu ik ouder klinkt het wel ondankbaar, maar als kind denk je daar toch anders over.
En toch hebben we in vergelijking tot meeste rijkeluiskindertjes een veel leukere jeugd gehadquote:Op zondag 11 maart 2012 09:46 schreef BertV het volgende:
Mijn ouders hadden het niet zo breed. Ik voelde me schuldig om dure cadeau's te vragen.
Ik kreeg trouwens genoeg, stelletje verwende nesten.
/ sjakie en de chocoladefabriek
Oja, zoeen heb ik ook gehad, snoer van een meter of twee tussen karretje en controller, moest je er verdomme nóg achteraan lopen. Hoe onéérlijk ik het wel niet vond op zesjarige leeftijd dat een vriendje wél een draadloze had en ik níét!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef Heatseeker het volgende:
Radiografische auto, in eerste instantie van, dat wilde ik altijd al hebben. Toen zag ik dat er een draad tussen de controller en auto zat
.
Wat een teleurstelling was dat zeg.
Ik heb hem uit frustratie maar gesloopt. Na een week.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, zoeen heb ik ook gehad, snoer van een meter of twee tussen karretje en controller, moest je er verdomme nóg achteraan lopen. Hoe onéérlijk ik het wel niet vond op zesjarige leeftijd dat een vriendje wél een draadloze had en ik níét!
Deze truitjes zijn fokkin vetquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:56 schreef _Loki het volgende:
Zelfgebreide truien in zalmroze met een katje of zo erop. Van oma, uiteraard. Ik was denk ik 4 of 5 maar echt niet dat ik die aandurfde naar school![]()
[ afbeelding ]
Kwam dichtbij zoiets. Vreselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |