quote:Op maandag 23 januari 2012 14:37 schreef Arolsen het volgende:
Een blokfluit waarvan mijn ouders het nodig vonden dat ik het zou leren spelen
ook fijn, echt zo "ff makkelijk om te geven" cadeauquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dan kreeg ik toch nog leuke cadeautjes als ik het hier eens bekijk..Behalve een keer een van vrienden van mijn ouders een make-up set maar dan echt van die goedkope troep. Terwijl algemeen bekend was dat ik voor vanalles en nog wat allergisch was in die tijd. Was toen een jaar of 13/14 denk.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:39 schreef 2cv het volgende:
Ik kreeg de 8857 in plaats van de 8880. Mijn moeder dacht dat het om de wielen ging ...
Toevoeging: ik weet dat de 8880 duur is/was, maar geef dan geld zodat ik er zelf voor kan sparen.quote:
WAT!?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Altijd van die gare PC-spellen, zoals Hamburgertent-tycoon of WC-juffrouw Simulator
Of van die Diddl-troep, omdat mams dat zo schattig vond![]()
Ik kreeg 'm ooit wel en dan ook nog toen ik het totaal niet verwachtte. Dat moet wel echt precies het omgekeerde zijn van waar dit topic over gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toevoeging: ik weet dat de 8880 duur is/was, maar geef dan geld zodat ik er zelf voor kan sparen.
Ja heel fijn inderdaad :-Pquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook fijn, echt zo "ff makkelijk om te geven" cadeau
gips:D dt vond ik ook leuk, en als ik het dan ging schilderen werd het vet lelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte beeldjes, tering dat doet me denken aan een setje met rubberen dinosarusmallen en spul om er beeldjes van te maken, schitterend vond ik het![]()
Waar ik als jochie heel hard om moest huilen was een groot plastic "beeld" (het was heel dun) van Katrien Duck... ik wilde Donald!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |