quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey broekkies, noemen jullie dat top-40 classics?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dan een dikke Brennan Heart Remix... JWT
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn op C&T's feestje (Charly & Theo)
Maar hier nog wat klassiekers:
DJ Bobo, jonguh![]()
Mark'oh (Borsato)
NaakteTomi
Rollermeisje
DaHool(igan)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef eQuaL het volgende:
En ja vooruit, dan ook maar deze
Ik ga nog maar even door:
Dit soort tracks
quote:
Alleen elektronische muziek natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:41 schreef eQuaL het volgende:
Vroeger in de zin van dance muziek neem ik aan dan?
Kan ook wel Nirvana tracks gaan posten namelijk
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alleen elektronische muziek natuurlijk
Punnik!?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Punnik het volgende:
playlistje -> http://punnik.nl/playlist/index.html
Is er ook maar iemand die dit niet te gek vindt?quote:
Jongen ik had ook Special D kunnen posten, deze valt nog redelijk meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haal dat bericht even weg aub, dat vervoersmiddel mag hier niet geplaatst worden.
oja special d!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jongen ik had ook Special D kunnen posten, deze valt nog redelijk mee
quote:
Ik kwam perongeluk even kijken.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Punnik!?
Waar kom jij zo in 1 keer vandaan?
Jij bent oud... ik ben van 1989, 1995-2003 zijn voor mij klassiekersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zou een grens aan dit topic moeten zittenmensen die met gigi d'agostino aankomen dan is heul niet oud, ik zeg pre 1995
hehe, die komt uit 2006 , veels te nieuwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, jouw plaat verdient bijna ook een plekje in dit topic.
Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World.mp3 27-Nov-2005 05:54 3.2Mquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Punnik het volgende:
[..]
hehe, die komt uit 2006 , veels te nieuw
hier wel stiekem andere tracks te downloaden Foei
geen idee hoelang ik die link laat staan , als mn hele verbinding naar de klote gaat haal ik t weer weg
in 2002 zat ik nog op de basisschool.quote:
idd ik ben oudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij bent oud... ik ben van 1989, 1995-2003 zijn voor mij klassiekers
Zo rond de eeuwwisseling was het hoogtepunt van de trancequote:
Klopt, Tiësto @ Energy 2000, Tiësto @ Amsterdam (Magik 6), Ferry Corsten @ Trance Energy 1999, Judge Jules @ Qontact 2001 en dat soort livesets..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:32 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Zo rond de eeuwwisseling was het hoogtepunt van de trance.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:59 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, Tiësto @ Energy 2000, Tiësto @ Amsterdam (Magik 6), Ferry Corsten @ Trance Energy 1999, Judge Jules @ Qontact 2001 en dat soort livesets..
Wat was ik graag 7 jaar ouder geweest om daar ook bij te zijn geweest
Een set waarin alleen maar vette trance voorkomt, op de manier zoals alleen iemand als Tiësto (en Armin en Ferry ook wel) dat kon toen hij in zijn hoogtijdagen (qua produceren en draaien) zat.
quote:
quote:
Ik ook. Paar jaar eerder, en ik had al die 88-90-gezelligheid nog bewust meegemaakt, zeg maar t/m Turn Up The Bass 12, 13 ongeveer. Dat hele speelse en positieve, ook in de manier waarop er door omroepen als Veronica radio én muziek-televisie werd gemaakt, afgaande op oude opnames. Ik heb het gevoel wat gemist te hebben, ondanks dat er nog veel leuks zou komen toen ik uiteindelijk 'instapte'.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:59 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, Tiësto @ Energy 2000, Tiësto @ Amsterdam (Magik 6), Ferry Corsten @ Trance Energy 1999, Judge Jules @ Qontact 2001 en dat soort livesets..
Wat was ik graag 7 jaar ouder geweest om daar ook bij te zijn geweest
Een set waarin alleen maar vette trance voorkomt, op de manier zoals alleen iemand als Tiësto (en Armin en Ferry ook wel) dat kon toen hij in zijn hoogtijdagen (qua produceren en draaien) zat.
Dat lijkt me niet inderdaad! Die plaat is één van de beste. ever.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand die dit niet te gek vindt?
Krijg er meteen goeie zin van weer. Gvd.
idd wij zijn toch de generatie die net doen alsof we die tijd nog hebben meegemaakt (stiekem was het allemaal happy hardcore en whigfield wat de klok sloeg)quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ook. Paar jaar eerder, en ik had al die 88-90-gezelligheid nog bewust meegemaakt, zeg maar t/m Turn Up The Bass 12, 13 ongeveer. Dat hele speelse en positieve, ook in de manier waarop er door omroepen als Veronica radio én muziek-televisie werd gemaakt, afgaande op oude opnames. Ik heb het gevoel wat gemist te hebben, ondanks dat er nog veel leuks zou komen toen ik uiteindelijk 'instapte'.
Nou heb ik de muziek uit dat tijdperk met terugwerkende kracht alsnog ontdekt (het was, in combinatie met tracks uit andere genres die ongeveer tegelijk uitkwamen, luid en duidelijk aanwezig in m'n inzending voor de Fok! top 100), maar dat is toch anders.
*heeft lijst inmiddels ook op eigen site gezet, was mooie aanvulling op al die afzonderlijke jaarlijstjes die er al stonden*
Mag ik jou met terugwerkende kracht nog eens even ontzéttend bedanken voor wwzapper? Haalde ik vroeger echt heel veel info vandaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 04:10 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ook. Paar jaar eerder, en ik had al die 88-90-gezelligheid nog bewust meegemaakt, zeg maar t/m Turn Up The Bass 12, 13 ongeveer. Dat hele speelse en positieve, ook in de manier waarop er door omroepen als Veronica radio én muziek-televisie werd gemaakt, afgaande op oude opnames. Ik heb het gevoel wat gemist te hebben, ondanks dat er nog veel leuks zou komen toen ik uiteindelijk 'instapte'.
Nou heb ik de muziek uit dat tijdperk met terugwerkende kracht alsnog ontdekt (het was, in combinatie met tracks uit andere genres die ongeveer tegelijk uitkwamen, luid en duidelijk aanwezig in m'n inzending voor de Fok! top 100), maar dat is toch anders.
*heeft lijst inmiddels ook op eigen site gezet, was mooie aanvulling op al die afzonderlijke jaarlijstjes die er al stonden*
Haha dit klopt ook wel ja. Ik had ook wel van '78 willen zijn of zoiets. Die pre happy hardcore tijd, met al die platen die we nu 'classics' noemen... De Turn up the Bass blijheid heeft me nooit zo getrokken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd wij zijn toch de generatie die net doen alsof we die tijd nog hebben meegemaakt (stiekem was het allemaal happy hardcore en whigfield wat de klok sloeg)
We hebben op jou gewachtquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Waarom heeft nog niemand het beste "dance" nummer allertijden genoemd?![]()
het origineel is ook vet iddquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:15 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
We hebben op jou gewacht
De eerste versie van Born Slippy is overigens compleet anders, maar ook gaaf
Ik las verhalen dat deze versie voorheen ook erg goed aansloeg tijdens optredens van Underworld en de bekende Nuxx variant niet zo, tot de film Trainspotting uitkwam.
Je bedoelt de periode waarin het een 90's-nostalgie-site was, met al die stukjes en scans (wwzapper heeft in héél veel gedaantes online gestaan)? Was een site die ongelofelijk zwaar was om bij te houden, veel erger dan de streams die ik nu beheer , en op een gegeven moment wilde ik niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mag ik jou met terugwerkende kracht nog eens even ontzéttend bedanken voor wwzapper? Haalde ik vroeger echt heel veel info vandaan.
Nou ja, doen alsóf... ik kom er eerlijk vooruit dat de eerste helft van de magische muziek-periode 88-93 van origine aan me voorbij is gegaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd wij zijn toch de generatie die net doen alsof we die tijd nog hebben meegemaakt (stiekem was het allemaal happy hardcore en whigfield wat de klok sloeg)
Dat mag, want het meeste hier is te modernquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:56 schreef Gitank2 het volgende:
Heerlijk topic, mijn youtubedumpje:
En zo kan ik nog wel even doorgaan
De nieuwste generatie nostalgici, volgens mij, al die mensen die circa 1999/2000 in extase raakten van System F, Tiësto, enzovoort. Die dingen destijds dan naar Trance Energy of Sensation of zo, en zijn nu op een leeftijd waarop je dergelijke dingen waarschijnlijk wat minder snel doet ('die goeie ouwe tijd'). Of, een iets andere kant op, Gigi D'Agostino.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag, want het meeste hier is te modern
Precies dit! Maar dat is dus inderdaad die generatiekloof. Tranceclassicsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:20 schreef female81 het volgende:
De nieuwste generatie nostalgici, volgens mij, al die mensen die circa 1999/2000 in extase raakten van System F, Tiësto, enzovoort. Die dingen destijds dan naar Trance Energy of Sensation of zo, en zijn nu op een leeftijd waarop je dergelijke dingen waarschijnlijk wat minder snel doet ('die goeie ouwe tijd'). Of, een iets andere kant op, Gigi D'Agostino.
haha ik ben van veel eerder maar toch is mijn instap in sensation 2001 geweestquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:20 schreef female81 het volgende:
[..]
De nieuwste generatie nostalgici, volgens mij, al die mensen die circa 1999/2000 in extase raakten van System F, Tiësto, enzovoort. Die dingen destijds dan naar Trance Energy of Sensation of zo, en zijn nu op een leeftijd waarop je dergelijke dingen waarschijnlijk wat minder snel doet ('die goeie ouwe tijd'). Of, een iets andere kant op, Gigi D'Agostino.
En over niet al te lange tijd is de oude garde van de Sneakerz- cq. dirty (Dutch) house-generatie, degenen die circa 2004/2005 al 'instapten', al aan de beurt wat betreft het mijmeren over die goeie ouwe tijd, hoewel ik daar een stuk minder begrip voor zal kunnen opbrengen (trance is ook niet echt m'n grote liefde, maar daar snap ik nog van waarom dat voor anderen wel zo is). Maar ja, generatiekloof, hè.
Ik ben van de oude stempel en vind het meeste wat men post maar popmuziekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:20 schreef female81 het volgende:
[..]
En over niet al te lange tijd is de oude garde van de Sneakerz- cq. dirty (Dutch) house-generatie, degenen die circa 2004/2005 al 'instapten', al aan de beurt wat betreft het mijmeren over die goeie ouwe tijd, hoewel ik daar een stuk minder begrip voor zal kunnen opbrengen (trance is ook niet echt m'n grote liefde, maar daar snap ik nog van waarom dat voor anderen wel zo is). Maar ja, generatiekloof, hè.
En zo is het merendeel wat hier gepost wordt voor mensen jeugdsentiment, en 'oldschool', of iets dergelijks, straks komen de tijden dat de 'dance-house' van Tiesto en David Guetta de goeie ouwe muziek tijden van mensen waren, en dat alles dan zo slecht isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel en vind het meeste wat men post maar popmuziek
Ik snap dat de grenzen van jeugdsentiment persoonlijk zijn, maar popmuziek blijft popmuziekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zo is het merendeel wat hier gepost wordt voor mensen jeugdsentiment, en 'oldschool', of iets dergelijks, straks komen de tijden dat de 'dance-house' van Tiesto en David Guetta de goeie ouwe muziek tijden van mensen waren, en dat alles dan zo slecht is
TNFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Je bedoelt de periode waarin het een 90's-nostalgie-site was, met al die stukjes en scans (wwzapper heeft in héél veel gedaantes online gestaan)? Was een site die ongelofelijk zwaar was om bij te houden, veel erger dan de streams die ik nu beheer , en op een gegeven moment wilde ik niet meer.
Zo nee, wijs dan via de plaatjes hieronder even aan welke variant je precies bedoelt.
http://www.wwzapper.com/lookingback-oldest.png
http://www.wwzapper.com/lookingback-newest.png
Die laatste van de oldest pagina ken ik ook nog wel. Jammer, maar wel begrijpelijk, dat die site zo niet meer bestaat... Wat heb je met alle content gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
(Offtopic:) Als ik m'n eigen ontwerpen terugkijk, kijk ik wel met tevredenheid naar die twee roze/grijze uit 2007, helemaal links op de 'oldest'-collage. Toen was 'ie inhoudelijk ook het best gevuld. Toen ik medio 2008 van Frontpage op Wordpress overstapte, omdat dat in ieder geval een béétje onderhoud scheelde (in ieder geval op het technische vlak), was alles weer leeg, als het ware. Want de teksten konden niet automatisch overgezet worden.
En van die van eind vorig jaar, met van die roze/zwarte blokjes aan de zijkanten, vind ik het soms zonde dat ik hem geloosd heb, in een vlaag van 'ik heb zin in wat anders'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |