En zo is het merendeel wat hier gepost wordt voor mensen jeugdsentiment, en 'oldschool', of iets dergelijks, straks komen de tijden dat de 'dance-house' van Tiesto en David Guetta de goeie ouwe muziek tijden van mensen waren, en dat alles dan zo slecht isquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel en vind het meeste wat men post maar popmuziek
Ik snap dat de grenzen van jeugdsentiment persoonlijk zijn, maar popmuziek blijft popmuziekquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zo is het merendeel wat hier gepost wordt voor mensen jeugdsentiment, en 'oldschool', of iets dergelijks, straks komen de tijden dat de 'dance-house' van Tiesto en David Guetta de goeie ouwe muziek tijden van mensen waren, en dat alles dan zo slecht is
TNFquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Je bedoelt de periode waarin het een 90's-nostalgie-site was, met al die stukjes en scans (wwzapper heeft in héél veel gedaantes online gestaan)? Was een site die ongelofelijk zwaar was om bij te houden, veel erger dan de streams die ik nu beheer , en op een gegeven moment wilde ik niet meer.
Zo nee, wijs dan via de plaatjes hieronder even aan welke variant je precies bedoelt.
http://www.wwzapper.com/lookingback-oldest.png
http://www.wwzapper.com/lookingback-newest.png
Die laatste van de oldest pagina ken ik ook nog wel. Jammer, maar wel begrijpelijk, dat die site zo niet meer bestaat... Wat heb je met alle content gedaan?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef female81 het volgende:
(Offtopic:) Als ik m'n eigen ontwerpen terugkijk, kijk ik wel met tevredenheid naar die twee roze/grijze uit 2007, helemaal links op de 'oldest'-collage. Toen was 'ie inhoudelijk ook het best gevuld. Toen ik medio 2008 van Frontpage op Wordpress overstapte, omdat dat in ieder geval een béétje onderhoud scheelde (in ieder geval op het technische vlak), was alles weer leeg, als het ware. Want de teksten konden niet automatisch overgezet worden.
En van die van eind vorig jaar, met van die roze/zwarte blokjes aan de zijkanten, vind ik het soms zonde dat ik hem geloosd heb, in een vlaag van 'ik heb zin in wat anders'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |