quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey broekkies, noemen jullie dat top-40 classics?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dan een dikke Brennan Heart Remix... JWT
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn op C&T's feestje (Charly & Theo)
Maar hier nog wat klassiekers:
DJ Bobo, jonguh![]()
Mark'oh (Borsato)
NaakteTomi
Rollermeisje
DaHool(igan)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef eQuaL het volgende:
En ja vooruit, dan ook maar deze
Ik ga nog maar even door:
Dit soort tracks
quote:
Alleen elektronische muziek natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:41 schreef eQuaL het volgende:
Vroeger in de zin van dance muziek neem ik aan dan?
Kan ook wel Nirvana tracks gaan posten namelijk
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alleen elektronische muziek natuurlijk
Punnik!?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Punnik het volgende:
playlistje -> http://punnik.nl/playlist/index.html
Is er ook maar iemand die dit niet te gek vindt?quote:
Jongen ik had ook Special D kunnen posten, deze valt nog redelijk meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
haal dat bericht even weg aub, dat vervoersmiddel mag hier niet geplaatst worden.
oja special d!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jongen ik had ook Special D kunnen posten, deze valt nog redelijk mee
quote:
Ik kwam perongeluk even kijken.....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Punnik!?
Waar kom jij zo in 1 keer vandaan?
Jij bent oud... ik ben van 1989, 1995-2003 zijn voor mij klassiekersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zou een grens aan dit topic moeten zittenmensen die met gigi d'agostino aankomen dan is heul niet oud, ik zeg pre 1995
hehe, die komt uit 2006 , veels te nieuwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, jouw plaat verdient bijna ook een plekje in dit topic.
Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World.mp3 27-Nov-2005 05:54 3.2Mquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Punnik het volgende:
[..]
hehe, die komt uit 2006 , veels te nieuw
hier wel stiekem andere tracks te downloaden Foei
geen idee hoelang ik die link laat staan , als mn hele verbinding naar de klote gaat haal ik t weer weg
in 2002 zat ik nog op de basisschool.quote:
idd ik ben oudquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij bent oud... ik ben van 1989, 1995-2003 zijn voor mij klassiekers
Zo rond de eeuwwisseling was het hoogtepunt van de trancequote:
Klopt, Tiësto @ Energy 2000, Tiësto @ Amsterdam (Magik 6), Ferry Corsten @ Trance Energy 1999, Judge Jules @ Qontact 2001 en dat soort livesets..quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:32 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Zo rond de eeuwwisseling was het hoogtepunt van de trance.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:59 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Klopt, Tiësto @ Energy 2000, Tiësto @ Amsterdam (Magik 6), Ferry Corsten @ Trance Energy 1999, Judge Jules @ Qontact 2001 en dat soort livesets..
Wat was ik graag 7 jaar ouder geweest om daar ook bij te zijn geweest
Een set waarin alleen maar vette trance voorkomt, op de manier zoals alleen iemand als Tiësto (en Armin en Ferry ook wel) dat kon toen hij in zijn hoogtijdagen (qua produceren en draaien) zat.
quote:
quote:
Ik ook. Paar jaar eerder, en ik had al die 88-90-gezelligheid nog bewust meegemaakt, zeg maar t/m Turn Up The Bass 12, 13 ongeveer. Dat hele speelse en positieve, ook in de manier waarop er door omroepen als Veronica radio én muziek-televisie werd gemaakt, afgaande op oude opnames. Ik heb het gevoel wat gemist te hebben, ondanks dat er nog veel leuks zou komen toen ik uiteindelijk 'instapte'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |