En wij samen als leukste stelletjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik alleen User met mees gefaalde hossels kan winnen.
Faal je zo vaak dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat ik alleen User met mees gefaalde hossels kan winnen.
Dat mag je gewoon toegeven hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lol trek het je toch niet zo persoonlijk aan! Ik ben ook niet lief en schattig
Ja, dat kan ook.quote:
Heb dit jaar 1 online poging gedaan (gefaald) en 4 in het echte leven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Faal je zo vaak dan?
Bij wie heb je allemaal een poging gedaan en gefaald? Ik kan er eigenlijk maar 1 bedenken?
ow dat betekend die minnetjes ervoor?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Zitten echt debiele vragen bij, daarom kan je ze ook downranken
Volgens mij zijn dat gewoon 'optel'-minnetjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat betekend die minnetjes ervoor?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je ook niet, je bent een schatje
Met de smilies kan je de vragen een -1 of +1 geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat betekend die minnetjes ervoor?
Ok thx, ben net wakkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Met de smilies kan je de vragen een -1 of +1 geven.
En dat wordt dan opgetelt.
Met het +'je naast de smilies kan je users nomineren voor vragen.
Het stemmen op users komt binnenkort.
Je bent toch op een meet geweest?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
De beste tieten
Hoe kan ik dat bepalen?
Ik ken alleen die van Sinos.
Touch'e, gelijk een nominatie toegevoegd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Je bent toch op een meet geweest?
Wil je zeggen dat je toen nieteens naar de boobs van C_A, Myra, gewoonfaye en Joysa hebt gekeken?
Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Touch'e, gelijk een nominatie toegevoegd.
Die neem ik graag in ontvangstquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Zie net die verkiezingen, ik ben één keer genomineerd in de meest briljante categorie. Wie die vraag heeft verzonnen moet ik trakteren op een biertje!
Eerste les?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik kan er nu niet meer onderuit. Ik moet rijles nemen. Ik heb ze net gebeld.
Maar eigenlijk ben ik doodsbenauwd.
Tevens goedemorgen
Heb jij mijn tieten gezien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker?. zagen er op de cam
uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |