quote:Op maandag 2 januari 2012 23:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik vind Kyvon wel een mooiere achternaam dan Van Duin
Dat is dus niet waar.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, de punt van de zweep gaat door de geluidsbarriere, dat is de knal die je hoort.
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
Het is de punt van de zweep die hard tegen 'zichzelf' aan slaat.
En dat we in Nederland niet jaaaren schrijven maar jaren.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef whY... het volgende:
en dat we in Nederland niet sex schrijven maar seks.
Ik begreep pas jaaaren later dat er meer omstanders zijn die gewond raken door (illegaal) vuurwerk dan daadwerkelijk de mensen die het aansteken. Overigens is dit ook al weer jaaaren geleden.
Dat die topic heet, 'Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 58!!' en ik daar dus met een knipoog naar refereer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef Beavis het volgende:
[..]
En dat we in Nederland niet jaaaren schrijven maar jaren.
je moeder was een uitzonderingquote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef hardcore-gabber het volgende:
dat mensen geen kinderen krijgen door tongzoenen maar door sex
Wat is het nou dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Heb t ff opgezocht.
* mien-moeke stands corrected.
Hahahaha, maar dit is toch wel een woord, wat al een hele duidelijkheid verklapt toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:45 schreef Lithia het volgende:
Waarom theelichtjes, theelichtjes heten.Ik heb voor het eerst een theepot gekocht enzo.
Een zweep knalt omdat het topje sneller dan het geluid gaat. Je hoort dus een supersonische knal op kleine schaal. Het is nog een hele kunst om de techniek te hebben van het 'zwepen' maar het is mooi om te zien.quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Heb t ff opgezocht.
* mien-moeke stands corrected.
Fail.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.
Het is de punt van de zweep die hard tegen 'zichzelf' aan slaat.
haha same, ik dacht altijd tellegame.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zong vroeger altijd hard mee: E A Sports Tindagame! en ik maar afvragen wat een Tindagame was raar ook dat ik het nooit vond.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zit niet achter iedere betekenis te zoeken in een woord. Vaak weet je wat het is, je weet hoe het heet en dat was het. Ik heb nog nooit een theepot gezien dat warm wordt van theelichtjes sinds vorig jaar, dus raar vind ik het niet dat ik dat niet wist.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hahahaha, maar dit is toch wel een woord, wat al een hele duidelijkheid verklapt toch?
Hier misschien wat leuke info. Ik wist eerlijk waar ook niet waar waxine vandaan kwam.
Zei vroeger steeds, baksinelichtje. Het zat toch in een bakje
It's in the game!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zong vroeger altijd hard mee: E A Sports Tindagame! en ik maar afvragen wat een Tindagame was raar ook dat ik het nooit vond.
Wow, jij bent jong. Ik herinner me de tijd nog dat het Electronic Arts was en niet EA.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef De-Hamster het volgende:
Ik dacht thundergame.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:31 schreef De-Hamster het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Wow, jij bent jong. Ik herinner me de tijd nog dat het Electronic Arts was en niet EA.
wild en gevogeltequote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:25 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Dat een poelier een vogelslager is![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef classpc het volgende:
[..]
Wow, jij bent jong. Ik herinner me de tijd nog dat het Electronic Arts was en niet EA.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef Teslynd het volgende:
En ook nooit boodschappen doen?
Nooit op het idee gekomen dat in een gezin alle leden hun steentje mogen bijdrgen aan het huishouden en dat dat voor de kinderen meer worden mag naarmate ze ouder worden?
Nou en? Ik weet nog dat ik mijn linkerbeen verloor tijdens de slag bij Waterloo. Daar zie je mij toch ook niet mee opscheppen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:27 schreef classpc het volgende:
[..]
En dat Sierra Nevada een gebergte is speelde verder niet mee? :dquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Dat Sierra niet 'woestijn' betekent maar 'bergketen'. Ik dacht dat het woestijn betekende omdat het in Sierra Nevada en Sierra Leone zat. Of zo
Ik dacht dat het vooral een woestijngebergte wasquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:28 schreef boem-dikkie het volgende:
En dat Sierra Nevada een gebergte is speelde verder niet mee? :d
Of de schrijver van het liedje had lekkage en te weinig emmersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:15 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat de pannetjes van "het regent, het regent, de pannetjes worden nat..." dakpannen zijn. Vond het al zo'n dom liedje.
Niet zo happen johquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:10 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nou en? Ik weet nog dat ik mijn linkerbeen verloor tijdens de slag bij Waterloo. Daar zie je mij toch ook niet mee opscheppen?
Gelukkig weet jij alles van de thuissituatie en wat er precies door elk lid van het gezin gedaan wordt. Misschien kom je er pas jaaaaaaren later achter dat je ook te snel kunt oordelenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:14 schreef Teslynd het volgende:
En ook nooit boodschappen doen?
Nooit op het idee gekomen dat in een gezin alle leden hun steentje mogen bijdrgen aan het huishouden en dat dat voor de kinderen meer worden mag naarmate ze ouder worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |