quote:
na 20 minuten @ 230 graden, nu 3 uur op 150 graden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Qua vlees ben ik net een halve moslim.. Ik vreet geen varkensvlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ok vooruit.. Ik eet geen hamlapje, of schouderlap of spareribs of spek oid. Zolang het gemixt is met ander vlees, is het niet erg. Het is geen geloofsovertuiging ofzo voor mij. Meer smaak en een negatieve sentimentele ervaring van vroeger.quote:
Heerlijk!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
De volkorenpita's er even bijdenken
Chinees is gewoon een old time favoriet en ik hoop niet dat die verdwijnt in al het wok- en sushigeweld van nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Mo dat moet ik ooit ook eens maken, elke keer als ik tijd heb dan denk ik er niet aan
Wij zijn naar de chinees geweest voor een buffet.. Het klinkt lame, is het misschien ook maar deze is zo vreselijk goedDe paksoi heeft een heerlijke rokerige smaak, de groente zijn heerlijk, gestoofde rundvlees heerlijk mals, zoet.. Nou ja heerlijk.
Morgen gevulde paprika's en champignons met een ijsberslasalade.
die ga ik morgen makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Hoe waren de zelfgemaakte gevulde koeken?
Ik kan vanaf een uur of 16u!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die ga ik morgen makenVandaag tot 2 uur geleden gewerkt. Hoe laat ben je hier
![]()
komt mooi uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan vanaf een uur of 16u!
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komt mooi uitdan zijn ze precies lauwwarm vers uit de oven
Wijze woordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chinees is gewoon een old time favoriet en ik hoop niet dat die verdwijnt in al het wok- en sushigeweld van nu.
liefde van een vrouw gaat dus ook door de maagquote:
Absoluut! Bij mij zekerquote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
liefde van een vrouw gaat dus ook door de maag
Alsof jij in alles hapt wat je wordt voorgehouden.quote:
* Hives gaat nog beter zijn best doen op de pavlovaquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof jij in alles hapt wat je wordt voorgehouden.
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof jij in alles hapt wat je wordt voorgehouden.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* Hives gaat nog beter zijn best doen op de pavlova
quote:
^^ Dit net op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Roze_Marijn het volgende:
Vandaag eten zonder tanden en ogen ....![]()
![]()
Pasta met prei, spek en kaassaus
Paar kumquats over, die ben ik nu aan het konfijten.. Verder vond ik een zak zoet-zoutig deeg met parmezaan in de vriezer, dus dat gaat zo over in blokjes gesneden zure groene appel in de oven voor een hopelijk kick-asse crumble..quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan vanaf een uur of 16u!
Kom net terug, had vertraging op de baanquote:
Is ook lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kom net terug, had vertraging op de baan
Daar geborreld met toastjes brie, pate en zalm
Net een kom tomatensoep en straks zalm in bladerdeeg. En jij?
Nee verloren, had maar 2 uur geslapen vannacht dus ik was traag op de baanquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is ook lekker. Toch wel gewonnen he
Ik nu lauwwarme gevulde koeken en koffie![]()
Straks gebakken krieltjes, varkenshaasje met verse champignonroomsaus en rode kool met appel.
De pavlova als dessert heb ik maar laten zitten
Ze zijn heerlijk! en ja, ben zelfkritischquote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee verloren, had maar 2 uur geslapen vannacht dus ik was traag op de baan
Zijn de koeken gelukt en lekker? En varkenshaas
Klinkt goed en nee, hier geen Lidlquote:Op zondag 8 januari 2012 17:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk! en ja, ben zelfkritisch![]()
En rose varkenshaas omwikkeld met hamJe hebt toch geen zalm in bladerdeeg van de Lidl he
. Heb ik een keer gehaald maar niet echt een succes
balen, je moet ook gewoon je ogen dicht doen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt goed en nee, hier geen Lidl. Stukje zalm met champignons, peper en kruidenroomkaas in 1,5 plakje bladerdeeg
.
nee, de moeder van mijn zwager. foto gewoon van internet geplukt. en het is ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit! Zelf gemaakt?
Ah! Dus je hebt zeker geen receptje?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, de moeder van mijn zwager. foto gewoon van internet geplukt. en het is ook lekker
nee niet bij de hand in ieder geval, als ik er aan denk zal ik er eens om vragenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ah! Dus je hebt zeker geen receptje?![]()
Heeeel graag!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee niet bij de hand in ieder geval, als ik er aan denk zal ik er eens om vragen
Zijn het mini muffins of lijken ze zo klein? Ze zien er in ieder geval erg lekker uit!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:00 schreef Roze_Marijn het volgende:
Nu deze .... en ze zijn lekker!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Tomaten-groentesoep en een kaasbroodje. Sinaasappeltje toe.
quote:Op maandag 9 januari 2012 14:07 schreef cinnamon_M het volgende:
Restje tomatensoep van gisteren als lunch. Proef nu weer goed itt gisteren, maar ik kan nu concluderen dat ondanks dit handicap de soep erg lekker is geworden!
De tomatensoep is populair vandaagquote:Op maandag 9 januari 2012 14:20 schreef Fratz het volgende:
tomaten cremesoep met volkoren boterhammen, een banaan en een mango smoothie
Ik heb net ook een banaan opquote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
[..]
[..]
De tomatensoep is populair vandaag![]()
en ik heb ook een banaan op, en gisteren een mangosmoothie![]()
Dat ziet er lekker uit!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:27 schreef Skaai het volgende:
Net deze schatjes gemaakt, vanavond komen pa en ma op bezoek
[ afbeelding ]
Oooh wat lekker!!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:27 schreef Skaai het volgende:
Net deze schatjes gemaakt, vanavond komen pa en ma op bezoek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |