quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan vanaf een uur of 16u!
Kom net terug, had vertraging op de baanquote:
Is ook lekkerquote:Op zondag 8 januari 2012 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kom net terug, had vertraging op de baan
Daar geborreld met toastjes brie, pate en zalm
Net een kom tomatensoep en straks zalm in bladerdeeg. En jij?
Nee verloren, had maar 2 uur geslapen vannacht dus ik was traag op de baanquote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Is ook lekker. Toch wel gewonnen he
Ik nu lauwwarme gevulde koeken en koffie![]()
Straks gebakken krieltjes, varkenshaasje met verse champignonroomsaus en rode kool met appel.
De pavlova als dessert heb ik maar laten zitten
Ze zijn heerlijk! en ja, ben zelfkritischquote:Op zondag 8 januari 2012 17:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee verloren, had maar 2 uur geslapen vannacht dus ik was traag op de baan
Zijn de koeken gelukt en lekker? En varkenshaas
Klinkt goed en nee, hier geen Lidlquote:Op zondag 8 januari 2012 17:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk! en ja, ben zelfkritisch![]()
En rose varkenshaas omwikkeld met hamJe hebt toch geen zalm in bladerdeeg van de Lidl he
. Heb ik een keer gehaald maar niet echt een succes
balen, je moet ook gewoon je ogen dicht doen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt goed en nee, hier geen Lidl. Stukje zalm met champignons, peper en kruidenroomkaas in 1,5 plakje bladerdeeg
.
nee, de moeder van mijn zwager. foto gewoon van internet geplukt. en het is ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:50 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit! Zelf gemaakt?
Ah! Dus je hebt zeker geen receptje?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee, de moeder van mijn zwager. foto gewoon van internet geplukt. en het is ook lekker
nee niet bij de hand in ieder geval, als ik er aan denk zal ik er eens om vragenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ah! Dus je hebt zeker geen receptje?![]()
Heeeel graag!quote:Op zondag 8 januari 2012 20:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee niet bij de hand in ieder geval, als ik er aan denk zal ik er eens om vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |