oeh van dat soort plaatjes krijg ik honger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:52 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag 3.2 kg buikspek gehaald bij de biologische slager, ik ga morgen porchetta maken
[ afbeelding ]
quote:
na 20 minuten @ 230 graden, nu 3 uur op 150 graden.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 03:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Qua vlees ben ik net een halve moslim.. Ik vreet geen varkensvlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ok vooruit.. Ik eet geen hamlapje, of schouderlap of spareribs of spek oid. Zolang het gemixt is met ander vlees, is het niet erg. Het is geen geloofsovertuiging ofzo voor mij. Meer smaak en een negatieve sentimentele ervaring van vroeger.quote:
Heerlijk!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
De volkorenpita's er even bijdenken
Chinees is gewoon een old time favoriet en ik hoop niet dat die verdwijnt in al het wok- en sushigeweld van nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Mo dat moet ik ooit ook eens maken, elke keer als ik tijd heb dan denk ik er niet aan
Wij zijn naar de chinees geweest voor een buffet.. Het klinkt lame, is het misschien ook maar deze is zo vreselijk goedDe paksoi heeft een heerlijke rokerige smaak, de groente zijn heerlijk, gestoofde rundvlees heerlijk mals, zoet.. Nou ja heerlijk.
Morgen gevulde paprika's en champignons met een ijsberslasalade.
die ga ik morgen makenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Hoe waren de zelfgemaakte gevulde koeken?
Ik kan vanaf een uur of 16u!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:49 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die ga ik morgen makenVandaag tot 2 uur geleden gewerkt. Hoe laat ben je hier
![]()
komt mooi uitquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik kan vanaf een uur of 16u!
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komt mooi uitdan zijn ze precies lauwwarm vers uit de oven
Wijze woordenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chinees is gewoon een old time favoriet en ik hoop niet dat die verdwijnt in al het wok- en sushigeweld van nu.
liefde van een vrouw gaat dus ook door de maagquote:
Absoluut! Bij mij zekerquote:Op zondag 8 januari 2012 00:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
liefde van een vrouw gaat dus ook door de maag
Alsof jij in alles hapt wat je wordt voorgehouden.quote:
* Hives gaat nog beter zijn best doen op de pavlovaquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof jij in alles hapt wat je wordt voorgehouden.
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof jij in alles hapt wat je wordt voorgehouden.
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
* Hives gaat nog beter zijn best doen op de pavlova
quote:
^^ Dit net op.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:02 schreef Roze_Marijn het volgende:
Vandaag eten zonder tanden en ogen ....![]()
![]()
Pasta met prei, spek en kaassaus
Paar kumquats over, die ben ik nu aan het konfijten.. Verder vond ik een zak zoet-zoutig deeg met parmezaan in de vriezer, dus dat gaat zo over in blokjes gesneden zure groene appel in de oven voor een hopelijk kick-asse crumble..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |