Kut, waar zijn mijn autosleutels.quote:
Dat had ik nu echt nooit gedacht door die namen.quote:
Ja, het is wel een grappige combi idd.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik nu echt nooit gedacht door die namen.
Schijnt wel goed te zijn begreep ik. Maar eerst maar eens Alcatraz en Spartacus kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Erasmo het volgende:
Kijktip: Vanavond is Breaking Bad op Ned3.
Andere taken delegeren natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
@Croba, ben niet verantwoordelijk voor je nominaties... maar waar haal je in godsnaam de tijd vandaan om dat allemaal door te lezen
Enne Braam, je moet je melden in CUL... [DEF]SC#316 Wat ben ik toch een kanjer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
@Croba, ben niet verantwoordelijk voor je nominaties... maar waar haal je in godsnaam de tijd vandaan om dat allemaal door te lezen
Heb ff braaf via de PM de desbetreffende dame een heel gelukig nieuwjaar toegewenst, en tevens laten weten waarom ik mijn gezicht niet meer laat zien in de CUL-SC. Denk dat ze het daar wel mee mogen doen, enne.... ik kreeg begripquote:Op maandag 2 januari 2012 19:49 schreef AchJa het volgende:
Enne Braam, je moet je melden in CUL... [DEF]SC#316 Wat ben ik toch een kanjer.
Roger.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ff braaf via de PM de desbetreffende dame een heel gelukig nieuwjaar toegewenst, en tevens laten weten waarom ik mijn gezicht niet meer laat zien in de CUL-SC. Denk dat ze het daar wel mee mogen doen, enne.... ik kreeg begrip
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk niks, kwam daar voorbij zappen. Die repo lui.
[ afbeelding ]
SBS6, RTL7 etc, allemaal prut zendersquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet slechter kan... Nou, stiekem toch.
Dat zal vast ja, is immers "sensatie TV"quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Erasmo het volgende:
En het zieligste is dat het gewoon nog gespeeld is ook
Repo Man was nog een leuke film, maar dit is te dom voor woorden.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Erasmo het volgende:
En het zieligste is dat het gewoon nog gespeeld is ook
Morgen het salaris van 12 uur op mijn rekeningquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen 73 en een half uur gewerkte uren van vorige week gestort op m'n rekening
Daar kon je op staan etc. Maare ik heb in mijn jeugd Tonka's naar de andere wereld geholpen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie kent Tonka nog? Dat zullen er hier niet veel zijn. Onverwoestbaar speulgoed
Watjes, wasbenzine en een aansteker.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar kon je op staan etc. Maare ik heb in mijn jeugd Tonka's naar de andere wereld geholpen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, ik heb die site ff een mail verstuurd om alvast 50 zakjes Walkers Salt & Vinager voor me te reserveren
Die Steak and Ale pie is btw zeer goed te doenquote:
Correct.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die Steak and Ale pie is btw zeer goed te doen
www.fabulousfood.nlquote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef Erasmo het volgende:
Welke site was het ook alweer? Ik moet nog wat wachtvoedsel hebben
Tipje, stuur LeovanW effe een berichtje hier op Fok!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef Clan het volgende:
Op Dutch Defence Press staan drie artikelen (Vechten in een oorlog die zo niet mocht worden genoemd) waarvan de schrijver wel erg veel bronmateriaal uit het topic Nederlands leger in Nederlands Indië heeft gebruikt, veel, door mij, ingescande foto's en gemaakte filmpjes, zelfs de foto's van Iska, die hij had geplaatst van het ereveld staan erop.
http://www.dutchdefencepress.com/?s=indie&x=0&y=0
en dan lees ik over copyright op hun site;
Het auteursrecht op al het materiaal van deze website is in handen van Dutch Defence Press of van de oorspronkelijke auteur van het materiaal. Behalve de hierin vermelde uitzonderingen mag het materiaal in geen enkele vorm en op geen enkele wijze worden gekopieerd, gereproduceerd, gedistribueerd, opnieuw gepubliceerd, gedownload, tentoongespreid, openbaar gemaakt of overgebracht, inclusief, maar niet beperkt tot, elektronische, mechanische, fotokopieer-, opname- en andere methoden, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Dutch Defence Press of van de houder van het auteursrecht. Evenmin mag u zonder toestemming van Dutch Defence Press materiaal op deze site “spiegelen” op een andere server. Elk ongeautoriseerd gebruik van materiaal op deze site kan een overtreding betekenen van auteursrecht, merkenrecht, privaatrecht en publiek recht, en berichtgevingen, verordeningen en statuten.
http://www.dutchdefencepress.com/?page_id=4
Dat copyright staat tegenwoordig ook nergens meer voor.
Die link had ik nog helemaal niet gelegdquote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Tipje, stuur LeovanW effe een berichtje hier op Fok!
En nu? Ga jij je daar daadwerkelijk druk om maken?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:13 schreef Clan het volgende:
Dat copyright staat tegenwoordig ook nergens meer voor.
Nee hoor, ik vind juist dat dit soort beelden verspreid horen te worden om meer mensen te bereiken. Het viel mij gewoon op dat die stukjes over copyrights en auteursrecht, op internet, ook niet meer van waarde zijn, je kunt dat dus ook gewoon rechtstreeks kopiëren.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En nu? Ga jij je daar daadwerkelijk druk om maken?
Maar het zit je op eoa manier wel hoog, anders was je er niet over begonnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind juist dat dit soort beelden verspreid horen te worden om meer mensen te bereiken. Het viel mij gewoon op dat die stukjes over copyrights en auteursrecht, op internet, ook niet meer van waarde zijn, je kunt dat dus ook gewoon rechtstreeks kopiëren.
Ik interesseer mij er ook niet voor, maar het valt mij op dat al die internetsites er wel over vallen en hun naam vermeld willen en al die ongein, terwijl ze de foto's etc vaak zelf niet gemaakt hebben. Die foto's die ik hier van mij en mijn vader geplaats heb mogen ook alleemaal gekopieerd worden. Ik weet dat het gedaan wordt, als je zoiets niet wil moet je een watermerk in je foto's maken of het kopieren blokkeren. Internet is toch veelal een 'open source'.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En nu? Ga jij je daar daadwerkelijk druk om maken?
Andersom interesseerde jou het ook weinig. Nederlandse leger in Nieuw Guinea
Het zit me helemaal niet hoog AchJa, ik vind het zelfs een eer, het geeft alleen maar aan dat men interesse heeft voor deze missie, en dat is meer dan goed. het filmpje heb ik speciaal gemaakt voor verspreiding via internet en via deze site ( Defensie press ) heeft het een enorm publiek bereikt, dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar het zit je op eoa manier wel hoog, anders was je er niet over begonnen.
Accoord, ik dacht even dat je er van baalde nl.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:06 schreef Clan het volgende:
[..]
Het zit me helemaal niet hoog AchJa, ik vind het zelfs een eer, het geeft alleen maar aan dat men interesse heeft voor deze missie, en dat is meer dan goed. het filmpje heb ik speciaal gemaakt voor verspreiding via internet en via deze site ( Defensie press ) heeft het een enorm publiek bereikt, dat kan ik alleen maar toejuichen.
Wat is dat voor triangeljosti...quote:
Je bent in je kont geneukt door een shemale?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:20 schreef Pumatje het volgende:
kheb precies de hangover beleefd ongeveer, enkel dan zonder het aapje
Ah, weer een artillerist erbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:49 schreef Clan het volgende:
Ik zie dat we een kanonnier in ons midden hebben![]()
Overzicht DEF-ers, wie doet wat?
Gaat het niet worden, nu ff andere prio's mbt opstarten webshopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Nederland gaat eindelijk een pagina kennen voor de Lumb?
Dat klinkt ondernemend, je gaat artikelen verkopen via internet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaat het niet worden, nu ff andere prio's mbt opstarten webshop
Yep. Maar het gaat mij er eerst om dat ik die domeinnamen geregistreerd heb en we daar verder op in kunnen spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt ondernemend, je gaat artikelen verkopen via internet?
Vertel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wat voor een webshop?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep. Maar het gaat mij er eerst om dat ik die domeinnamen geregistreerd heb en we daar verder op in kunnen spelen.
2 domeinnamen die ik op den duur aan elkaar wil koppelen mbt English Foodquote:
Ah, je begint een webshop zodat je van jezelf producten kan afnemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
2 domeinnamen die ik op den duur aan elkaar wil koppelen mbt English Food
hahaha, om Cobra z'n Walkers Salt & Vinager weg te kapenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah, je begint een webshop zodat je van jezelf producten kan afnemen
Max 5.60 per domein. Hosting word wat duurderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, via SIDN via een zgn "registrar" 2 domeinnamen geregistreerd.
Vanuit die positie verder alles uitwerken.
Push it through, punch it forward. Ja, die kenden we al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:44 schreef hoogvlieger het volgende:
En we hebben er weer een echte baas bij:
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_met_een_mes.html
Je gaat valse postzegels verkopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:
Ben nu weer dat abdij brood aan het bakken en ruikt zeer goed. Toch maar eens speltmeel kopen, is een soort van oergraan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Erasmo het volgende:
Ben nu halverwege aflevering 2 en vind het goed te pruimen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:58 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat de grootste debielen in defensie gaan zitten. Mensen die anders burgers moeten flippen omdat ze hun schoolopleiding niet hebben afgerond. Mensen die het verschil tussen een burgertoestel en een militair niet kunnen onderscheiden.
En vooral mensen die roeptoeteren dat die 'barbaren' moeten worden platgegooid terwijl zij zelf barbaarser zijn. Jammer dat niet zulke mongolen 'plat' worden gebombardeerd al was het alleen om de wereld te hoeden voor zulke moordzucht
Neequote:
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ja...quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:38 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb in een ander topic eens geprobeerd een discussie met hem te voeren, aangezien ik toch niks beters te doen had.. Ben er nog niet uit of het een van de betere trolls is, of dat hij echt gewoon gestoord is.
Ah hij heeft gereageerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gaan slapen, maar ja...
Ja, die is ook leuk. Maar ik wil Rubje weer terug! En dan samen met Galt tegen elkaar lullen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:51 schreef Royyy het volgende:
Ik mis kitao eigenlijk wel, geweldig altijd die topics van hem
Haha misschien dat we hem met wat foto's van nepmilitairen terug kunnen lokken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, die is ook leuk. Maar ik wil Rubje weer terug! En dan samen met Galt tegen elkaar lullen!
Nee joh, altijd lachen met dat soort lui!quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:07 schreef jankaas020 het volgende:
![]()
Wat een heerlijke kansloze klont, die dikkebroekzak..
Je gaat er toch geen backfire topic van maken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:07 schreef jankaas020 het volgende:
![]()
Wat een heerlijke kansloze klont, die dikkebroekzak..
quote:Op woensdag 4 januari 2012 02:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
racist
Ga naar stormfront of zo
Second Opinion?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Gvd, ik heb geen geluk mbt auto's.
vandaag zou ik er winterbanden onder laten zetten + een onderhouds beurt laten doen. Daarin kwamen dusdanife gebreken naar voren dat ik de APK van februari niet doorsta. Totaal zou me dat dus ¤800 kosten. pffffff, nu maar al het onderhoud toch toen met 10% personeelskorting van PostNL komende maandag
Lekkage uitlaatquote:
Dat laat ik zaterdag ff doen bij een ander garagebedrijf idd.quote:
Zeer zeker.quote:
Met velg en al. Mijn gewone banden bewaar ik in de beneden berging.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb je banden met velg en al gekocht of gewoon los?
Dan gaat idd die aanbieding met 10% personeelskorting niet door, en zou ik dus veel meer betalen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Is toch goedkoper om dan zelf te doen? Of gaat dan de garageactie niet door?
Ik wil gvd in mijn comfortabele Jappenbak willen rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef m.k het volgende:
Koop een Caddy of een Kangooniet te slopen en veel ruimte voor spullen. Jullie zijn toch maar met zijn tweeën
Dan zal je voor altijd dit soort gezeik hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil gvd in mijn comfortabele Jappenbak willen rijden
Een Jappenbak is normaal gezien uiterst betrouwbaar. vergeet niet dat mijn bak uit 2000 komt. Dus achterstallig onderhoud moet gewoon gedaan worden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Dan zal je voor altijd dit soort gezeik hebben
Als je comfortabel had willen rijden had je een Citroën moeten kopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil gvd in mijn comfortabele Jappenbak willen rijden
Dit zijn toch z'n beetje allemaal dingen die je wel bij de koop ziet/naar kijkt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Lekkage uitlaat
Remleidingen linksvoor en rechtsvoor versleten
Handrem trekt niet aan (klopt)
Linker achterrem werkt niet (hopelijk enkel de remnaaf)
Askogels links en rechts versleten
De 2 V-snaren aan einde van latijn
Condensator airco lekt
En nog wat dingen van kleiner belang.
Frans rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je comfortabel had willen rijden had je een Citroën moeten kopen
Ik heb totaal geen verstand van auto's, en toen ik deze kocht was die prima, ook netjes door APK gekomen etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Schild het volgende:
[..]
Dit zijn toch z'n beetje allemaal dingen die je wel bij de koop ziet/naar kijkt?
Lekkage uitlaat gaan ze bij mij dus lassen. Dat scheelt weer kosten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Mijn Jappenbak doet het nogsteeds prima. Alleen laatst ff uitlaatpijpje moeten fixen, en accu vervangen.
Idd!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef Schild het volgende:
Dan denk ik dat 'ie de vorige keer niet goed gekeurd is hoor.. veel van die punten die je noemde kunnen echt niet binnen een paar maanden zoveel slijten dan het nu afkeur is en vorige keer nog goed was.
Die APK kreeg je zeker bij de koop er gratis bij?
Volgende keer iemand meenemen met motorvoertuigentechniek in zijn papierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd!
Nogmaals, ik heb de ballen verstand van auto-mechanica etc.
Komt me dus duur te staan
Ik hoop voor jou dat ze de uitlaat er onder uithalen, ik heb eens meegemaakt dat men de uitlaat onder de auto stonden te lassen, de hele auto erna uitgebrand.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lekkage uitlaat gaan ze bij mij dus lassen. Dat scheelt weer kosten.
Zit je hier nou met droge ogen te beweren dat er auto's zijn die comfortabeler over de weg zweven dan Citroëns?quote:
Stuur me maar eens op. Probleem is dat ik de auto echt nodig heb, dus ik moet het snel doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgende keer iemand meenemen met motorvoertuigentechniek in zijn papieren![]()
Ik kan je wel een lijstje maken met zaken waarop te letten bij het kopen van een auto, en dat is ook letten op de verkooppraatjes van de verkoper. Ook bij reparatie opletten wat ze staan te doen, voor je het weet staan ze goede onderdelen te vervangen voor nieuwe dure.
Nee, een Citroen C1 met dat debiele tellertje dat uitsteekt boven dashboardquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit je hier nou met droge ogen te beweren dat er auto's zijn die comfortabeler over de weg zweven dan Citroëns?
Anyway ik ben lekker aan het PIR snijden, ze hadden vanmorgen hier even 28m2 afgeleverd
Ik heb het natuurlijk niet over die stuitergebakjes maar over echte auto's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een Citroen C1 met dat debiele tellertje dat uitsteekt boven dashboard
Daarbij, als je kosten krijgt aan een Franse bak dan betaal je ook de hoofdprijsquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over die stuitergebakjes maar over echte auto's.
Zei degene die voor ¤880 aan zijn bak moet verspijkeren om hem door de apk te loodsen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarbij, als je kosten krijgt aan een Franse bak dan betaal je ook de hoofdprijs
Bizar ja. mijn oude Seat met ECU-probleem zou mij ¤1800 kosten. Dan is dit nog een meevaller.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zei degene die voor ¤880 aan zijn bak moet verspijkeren om hem door de apk te loodsen...
quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:19 schreef AchJa het volgende:
Gvd, hele dag op mijn nest gelegen... Pijn in mijn pens en aan de schijt, lang geleden dat ik ziek ben geweest.
Ik denk wat verkeerds gegeten. Opzich wel bijzonder, want ik heb daar over het algemeen relatief weinig last van. Ik heb bv in Afghanistan nogal het eea aan lokaal voedsel naar binnen lopen werken maar had daar nooit last van.quote:
Thanks, gaat wel goedkomen, voel me ondertussen alweer een stuk beter dan vanochtend. Ik zit er zelfs aan te denken om een biertje te proberen...quote:
Gewoon doen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel goedkomen, voel me ondertussen alweer een stuk beter dan vanochtend. Ik zit er zelfs aan te denken om een biertje te proberen...
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel goedkomen, voel me ondertussen alweer een stuk beter dan vanochtend. Ik zit er zelfs aan te denken om een biertje te proberen...
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zit je hier nou met droge ogen te beweren dat er auto's zijn die comfortabeler over de weg zweven dan Citroëns?
Auto moet niet over de weg zweven. Auto moet je horen, voelen en ruiken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meldinkje RBW opmaken! Foute keuring, kan je ze terugnaaienquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd!
Nogmaals, ik heb de ballen verstand van auto-mechanica etc.
Komt me dus duur te staan
Neger pleasequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:03 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Auto moet niet over de weg zweven. Auto moet je horen, voelen en ruiken.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Neger pleaseAls jij zo graag bij iedere kuil je rug breekt en schuin over drempels wil gaan moet je dat vooral doen, ik sjees liever in m'n slee over de autobaan.
Een auto dient mij van A naar B ter verplaatsen, hoe die dat doet moet hij zelf weten, als ik daar maar kom.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
Een auto moet je toch lekker toeren horen en voelen trekken. En als je uitstapt de geur van verbrand rubber en benzine
The white man marches on...quote:
Jammer. Zou wel grappig zijn zo iemand for Presidentquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Esses het volgende:
Ze heeft zich terug getrokken. Die algerijn... LOL
Ja, ze is niet echt het scherpste mes uit de bestekla.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jammer. Zou wel grappig zijn zo iemand for PresidentMet dit soort acties:
Zo waarschuwde Bachmann de Amerikanen voor de Sovjet-Unie, die al sinds twintig jaar niet meer bestaat. Ook wilde ze de Amerikaanse ambassade in de Iraanse hoofdstad Teheran sluiten, maar die is al sinds de jaren tachtig gesloten.
Dat had ik er niet gegeven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, ze is niet echt het scherpste mes uit de bestekla.
Maar ik moet haar nageven dat ze er nog goed uitziet met haar 55 jaar.
Als ik t geld had had ik 'm gekocht. Alleen niemand heeft door dat dit 2 miljoen per jaar is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef jankaas020 het volgende:
Over geldverkwisting gesproken, dit is ook een leuke:
http://www.nu.nl/internet(...)-2-miljoen-euro.html
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef jankaas020 het volgende:
Over geldverkwisting gesproken, dit is ook een leuke:
http://www.nu.nl/internet(...)-2-miljoen-euro.html
Denk dat die 2 miljoen nu beter besteed kan worden aan "watermanagement"quote:
Gaat prima met de water management daarquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat die 2 miljoen nu beter besteed kan worden aan "watermanagement"
In Friesland zetten we gewoon die stoompomp aan (4500 kuub per minuut) en weg is het water.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk dat die 2 miljoen nu beter besteed kan worden aan "watermanagement"
www.woudagemaal.nlquote:Woudagemaal in werking, publiek welkom!!
Het ir. D.F. Woudagemaal in Lemmer is maandagavond 2 januari jl. in werking gesteld om de grote hoeveelheid neerslag die de komende dagen wordt verwacht te verwerken.
De hevige regenval van eerder deze week en de verzadigde bodem door de natte decembermaand hebben ervoor gezorgd dat het waterpeil op de Friese boezem aanzienlijk is verhoogd.
Bovendien is er slechts beperkt waterafvoer mogelijk bij Dokkumer Nieuwe Zijlen vanwege de hoge waterstand op het Lauwersmeer.
Belangstellenden kunnen vanaf dinsdag 3 januari tussen 10.00 en 17.00 uur een kijkje komen nemen in het draaiende gemaal. Toegang tot het gemaal vindt uitsluitend plaats via het bezoekerscentrum!
In verband met de grote toestroom bezoekers vragen we u om begrip te hebben voor lange wachttijden.
Naar verwachting blijft het gemaal de hele eerste week van januari onder stoom.
Dingen die het gewoon doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
Ben er zelf al een aantal keer geweest, stoommachines![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:01 schreef m.k het volgende:
Allemaal de kelders in! Ramen en deuren dicht! Mijn horloge meld een storm op komst
Begint die van jou ook al tegen je te schreeuwen?quote:
Heb stormalarm uitstaan. Alleen wanneer sporten of in het veld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Begint die van jou ook al tegen je te schreeuwen?
Ik denk dat ik vrijdag met de jeugd ff daarheen rij, vroegah nam die ouwe mij mee.quote:
Ja ik heb hoopjes Kamers beschikbaar, Wil je de Herengracht of Rapenburg?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:11 schreef hoogvlieger het volgende:
m.k. jij toevallig nog kamer te huur in Leiden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ik heb hoopjes Kamers beschikbaar, Wil je de Herengracht of Rapenburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar t Rap dan. Dat ligt praktischerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Sugar Sex Magik
Hiervan gaat mijn technisch hartje sneller kloppenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
Had het graag wel eens willen ervaren, verder dan stoomtreinen en trams kom ik hier helaas nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:43 schreef jankaas020 het volgende:
ik heb me laten vertellen dat stoom topspul is. helaas nooit mee mogen werken..
Avond.quote:
Die van mij ook als wtb MTS'er. (okee, niet afgemaakt).quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hiervan gaat mijn technisch hartje sneller kloppenPrachtig gebouw staat het ook in...
Zet het voor hem neer en stoom het op, dan heb je z'n aandacht welquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij ook als wtb MTS'er. (okee, niet afgemaakt).
Heb hier nog wat Wilesco spul liggen. Binnenkort maar eens afsplitsen aan die oudste van mij, leert hij ook dat er andere dingen bestaan dan computers.
Dat zal gerust, hij zat een tijdje terug al te bedelen om mijn Marklin... En dat denk ik toch niet!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zet het voor hem neer en stoom het op, dan heb je z'n aandacht wel
Gelukkig kan je hem beter bij computers weghouden... In de stoommachines is tenminste geld te verdienen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die van mij ook als wtb MTS'er. (okee, niet afgemaakt).
Heb hier nog wat Wilesco spul liggen. Binnenkort maar eens afsplitsen aan die oudste van mij, leert hij ook dat er andere dingen bestaan dan computers.
Stoom is de toekomst!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig kan je hem beter bij computers weghouden... In de stoommachines is tenminste geld te verdienen.
Je kunt natuurlijk ook zijn horizon een beetje verbreden en hem niet als een apaat voor een beeldscherm zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig kan je hem beter bij computers weghouden... In de stoommachines is tenminste geld te verdienen.
Klopt. Vooral in sectoren die eigenlijk al dood zijn en vernieuwing niet kunnen betalen. Net zoiets als Koeltoer dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zijn horizon een beetje verbreden en hem niet als een apaat voor een beeldscherm zetten.
Overigens wordt stoom nog veel gebruikt hoor.
Moderne stoomturbines zeggen jou niet zoveel begrijp ik?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt. Vooral in sectoren die eigenlijk al dood zijn en vernieuwing niet kunnen betalen. Net zoiets als Koeltoer dus.
Overigens staan inderdaad in de meeste verbrandings- en kerncentrales nog stoomturbines.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moderne stoomturbines zeggen jou niet zoveel begrijp ik?
Klopt, omdat er geen andere wijze efficiënte wijze is om elektra op te wekken. Maar dat is een van de weinige toepassingen nog.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Overigens staan inderdaad in de meeste verbrandings- en kerncentrales nog stoomturbines.
Stoommachines zijn inderdaad baas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:55 schreef AchJa het volgende:
Kernenergie icm stoomturbines zijn uitermate efficient.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, omdat er geen andere wijze efficiënte wijze is om elektra op te wekken. Maar dat is een van de weinige toepassingen nog.
Daarom zeg ik, er is geen....quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kernenergie icm stoomturbines zijn uitermate efficient.
Strak in het vel, goud gebruind, hard van buiten, iedereens favoriet en jij die niet kan wachten om er weer een in je mond te nemen...quote:
Gewoon bier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Mondje klamboe dikke, wat schenk je?
Dat zeg je maar tegen je schoonmoeder als ze weer eens naakt in de gordijnen hangt!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:56 schreef m.k het volgende:
Je word een beetje vies en eng Rave. Doe normaal
Grolschverdomme!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Defineer gewoon.
Ik zie jou als een Bavaria-man. Vraag niet waarom.
Grolsch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Defineer gewoon.
Ik zie jou als een Bavaria-man. Vraag niet waarom.
Duvel op faggotquote:
Zelfde inhoud knuppelquote:
Zei de boslaser van het noordenquote:
Wat voor bier drink jij dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
Grolsch..__!
Kwamen tot de conclusie dat hun bocht zo weinig op bier leek dat ze zelfs hun reclamecampagne erop aan hadden gepast..
Halve litersquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze met halve liters komen praten we wel verder okee?
Hertog Jan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hertog Jan.Het kan er mee door, en omdat niemand het koopt... s het vaak genoeg in de aanbieding voor een avondje doorzakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hertog Jan.Hotel Juliet is ook aardig te pruimen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:27 schreef Rave_NL het volgende:
Blijft ook geweldig om zo'n dipshit als hoogvlieger te zien die makkelijk denkt te scoren, de deksel op z'n neus krijgt en vervolgens met z'n staart tussen z'n benen weer vertrekt zonder weerwoord...
Burgert..
Ho ho ho meneertje, als reservist ben je wel "twice the citizen"..quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Als reservist ben je ook gewoon burger, toch? Je mag alleen soms wat hand- en spandiensten doen in een vlekkenpak, in mijn ogen ben je dan nog niet militair.
En wanneer ben je dat volgens meneer dan wel?quote:Op donderdag 5 januari 2012 07:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Als reservist ben je ook gewoon burger, toch? Je mag alleen soms wat hand- en spandiensten doen in een vlekkenpak, in mijn ogen ben je dan nog niet militair.
Zulke gevalletjes ben ik ook niet bepaald trots opquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ho ho ho meneertje, als reservist ben je wel "twice the citizen"..
Als ik die schandknaapjes zie krijg ik altijd een gevoel van meelijwekkende schaamte. Vooral laatst bij Pownews, dat die reporter twee van die ouwe lullen in de voorligsteun legt en vervolgens hun vrouwen hun bammetjes komen brengen en ze blij verkondigen dat hun mannetjes weer lekker jongetjes kunnen zijn, dan iseen understatement.
Dat zijn ook wel de minst boeiende dingen van het jaar ja die je noemt. Maar heb jij er zin in om in het voorjaar weer burgers uit een ondergelopen dorp te helpen of weer ergens een duinbrand te fixen? Nee. Daarom doen wij dat dan maar even voor de baas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:19 schreef Rave_NL het volgende:
CIMC zijn oké, net als die artsen en personeel van de noodhospitalen (voor zover zij geen onderdeel uitmaken van het CIMC), maar ik doel vooral op die lui die het bewaken van Heumensoord als hoogtepunt van het jaar zien.
Dat weten zij ook best, maar het gaat hen er om om iets te zeiken te hebben..quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:26 schreef Sloggi het volgende:
Heeft Hoogvlieger niet ook gewoon de eed afgelegd en de AMO doorlopen?
Mwah volgens jou definitie ben ik dus wel militair geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Je bent pas militair als je dat fulltime bent. Weekendjes soldaatje spelen is dat in mijn ogen niet. En zoals Rave al zei, het komt totaal niet over inderdaad. En dat zegt een luchtmachter. Gewoon burgers in vlekkenpakken die kleine klusjes doen.
Hoe denk je over de reservisten van de Luchtmacht dan? We ondersteunen regelmatig de OGRV, jagen vliegers in spe op tijdens de VOTC training, bewaken jullie kisten tijdens open dagen en oefeningen etc..quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Je bent pas militair als je dat fulltime bent. Weekendjes soldaatje spelen is dat in mijn ogen niet. En zoals Rave al zei, het komt totaal niet over inderdaad. En dat zegt een luchtmachter. Gewoon burgers in vlekkenpakken die kleine klusjes doen.
tja wilde ook ff naar Den Haag. Maar NS/ProRail is weer eens kansloos bezig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:33 schreef Erasmo het volgende:
Zo even de stad in, maar als ik de buienradar zie kan ik beter een half uur wachten
Ben het zeker met je eens. Maar ook als ik mn bloemetjestenue niet aanheb ben ik nog steeds militair. En anders moet je art. 60-63 van de MP 11-50 er nog maar eens even op nalezen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Hoe denk je over de reservisten van de Luchtmacht dan? We ondersteunen regelmatig de OGRV, jagen vliegers in spe op tijdens de VOTC training, bewaken jullie kisten tijdens open dagen en oefeningen etc..
Het is niet zo dat ik mezelf vergelijk met een beroepsmilitair, maar als we ons vlekkenpak aanhebben zijn we voor de baas net zoveel militair als dat jij bent.
De meeste weten niet eens dat we reservist zijn, het is bij ons nergens aan af te zien (of je moet toevallig ons Sqn kennen)
Hoogvliegert, ik ga je teleurstellen. Jij bent buiten vlekkenpak toch echt geen burgert!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ben het zeker met je eens. Maar ook als ik mn bloemetjestenue niet aanheb ben ik nog steeds militair. En anders moet je art. 60-63 van de MP 11-50 er nog maar eens even op nalezen.
Nee, waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mwah volgens jou definitie ben ik dus wel militair geweest?
Ik reageer alleen maar op het feit dat iemand denkt dat ie militair is, alleen maar omdat ie een vlekkenpak af en toe mag dragen. En ook al herken je misschien sommige reservisten niet direct aan het uiterlijk, dan merk je het wel aan de houding en aan het gedrag.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:52 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Hoe denk je over de reservisten van de Luchtmacht dan? We ondersteunen regelmatig de OGRV, jagen vliegers in spe op tijdens de VOTC training, bewaken jullie kisten tijdens open dagen en oefeningen etc..
Het is niet zo dat ik mezelf vergelijk met een beroepsmilitair, maar als we ons vlekkenpak aanhebben zijn we voor de baas net zoveel militair als dat jij bent.
De meeste weten niet eens dat we reservist zijn, het is bij ons nergens aan af te zien (of je moet toevallig ons Sqn kennen)
quote:
Jij vind militairen in opleiding niet fulltime?quote:Je bent pas militair als je dat fulltime bent.
Eens. Ook binnen de Natres is er op sommige vlakken zeker een verschil te merken tussen oud-beroeps/oud-dienstplichtigen en 'nieuwelingen' (uitzonderingen daar gelaten).quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je merkt het vrijwel meteen.
Nee, als je net een paar maandjes in opleiding zit bij defensie vind ik je nog lang geen militair. Ik vind je dan meer een broekie die nog militair moet worden. Dat ben je dan feitelijk ook gewoon, je bent niet voor niets in opleiding tot... Hoe dat ergens eventueel zwart-wit staat boeit me niet, dit is mijn mening.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]
Jij vind militairen in opleiding niet fulltime?
K Duidelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee, als je net een paar maandjes in opleiding zit bij defensie vind ik je nog lang geen militair. Ik vind je dan meer een broekie die nog militair moet worden. Dat ben je dan feitelijk ook gewoon, je bent niet voor niets in opleiding tot... Hoe dat ergens eventueel zwart-wit staat boeit me niet, dit is mijn mening.
niet de complete amo geloof ik, daarnaast als je niet paraat gezeten hebt heb je ook nog niks gezien. en alsof de amo spannend is!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:26 schreef Sloggi het volgende:
Heeft Hoogvlieger niet ook gewoon de eed afgelegd en de AMO doorlopen?
Volgens mij proberen de NATRES mensen hier het helemaal niet spannender te maken dan het is, dat maken jullie ervan. Ik zie alleen maar hoe er altijd gezeken wordt op NATRES personeel. En waar misschien in sommige gevallen terecht, kan ik me helemaal niet voorstellen dat dat op iedere NATRES militair van toepassing is.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
niet de complete amo geloof ik, daarnaast als je niet paraat gezeten hebt heb je ook nog niks gezien. en alsof de amo spannend is!
btw, hoogvlieger niet alleen de natres doet iets met duinbrandenen welk specialisme heeft de natres? juust, wachtlopen, brandjesblussen en 4tonner rijden.
maak t niet spannender dan het is, op een verjaardag stoer praten werkt mss, hier gok ik van niet.
en allen nog een gelukkig nieuwjaar! dat alles beter mag worden en iedereen veilig van een eventuele missie terug komt!
Je moet je nog bewijzen. Punt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee, als je net een paar maandjes in opleiding zit bij defensie vind ik je nog lang geen militair. Ik vind je dan meer een broekie die nog militair moet worden. Dat ben je dan feitelijk ook gewoon, je bent niet voor niets in opleiding tot... Hoe dat ergens eventueel zwart-wit staat boeit me niet, dit is mijn mening.
QFT.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar ik ben maar een domme kutburger.
Die laatste zin was om de post luchtig te houden, niet om dat soort reacties te krijgenquote:
Stront valt naar beneden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die laatste zin was om de post luchtig te houden, niet om dat soort reacties te krijgen.
Maar serieus: wat is die shitstorm op natres personeel altijd?
Werd hij afgestompt. Gasten die op vrijdag na appel met weekend verlof gingen en stiekum de rode baret opdeden buiten de poorten terwijl nog in opleiding zatquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in jouw tijd als er iemand beweerde LMBer te zijn terwijl hij het niet was?
Zinloze verspilling van geld, mankracht, materieel en manoefendagen, vooral in deze tijd.quote:
Bij ons moest je in burger, en werd dat tot op de pendek gecontroleerd.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Werd hij afgestompt. Gasten die op vrijdag na appel met weekend verlof gingen en stiekum de rode baret opdeden buiten de poorten terwijl nog in opleiding zat
Nou nog de nuancering.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zinloze verspilling van geld, mankracht, materieel en manoefendagen, vooral in deze tijd.
Ik snap ook niet dat ze een vergoeding willen met gevolg dat er niets mogelijk is, terwijl als je collectief uit nobele motieven die vergoeding zou weigeren er een voor de NATRES gigantisch potje vrijkomt waardoor je een interessant en uitdagend programma op kan zetten waardoor je er écht iets aan hebt. In plaats van dit houtje-touwtje-kiek-mij-eens-goan-geneuzel.
Maar goed, dat is mijn mening.
Bij LMB krijgen ze nu geloof ik al, echter alleen voor in de PSU kast.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bij ons moest je in burger, en werd dat tot op de pendek gecontroleerd.
De mariniersbaret moest je bij de vooropkomst inleveren nadat je bij het KPU vandaan kwam en kreeg je pas, een paar honderd meter voor het einde van de eindmars op de Van Ghent weer terug, zodat alleen zij die hem daadwerkelijk verdient hadden hem op konden zetten.
En terecht.
Nuancering is voor lui die weten dat hun versie van de waarheid niet in goede aarde zal vallen en zich al proberen in te dekken.quote:
Dan niet, dan hecht ik toch simpel geen waarde aan jouw mening? Vind ik prima.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nuancering is voor lui die weten dat hun versie van de waarheid niet in goede aarde zal vallen en zich al proberen in te dekken.
En dus gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |