Kut, waar zijn mijn autosleutels.quote:
Dat had ik nu echt nooit gedacht door die namen.quote:
Ja, het is wel een grappige combi idd.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat had ik nu echt nooit gedacht door die namen.
Schijnt wel goed te zijn begreep ik. Maar eerst maar eens Alcatraz en Spartacus kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Erasmo het volgende:
Kijktip: Vanavond is Breaking Bad op Ned3.
Andere taken delegeren natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
@Croba, ben niet verantwoordelijk voor je nominaties... maar waar haal je in godsnaam de tijd vandaan om dat allemaal door te lezen
Enne Braam, je moet je melden in CUL... [DEF]SC#316 Wat ben ik toch een kanjer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
@Croba, ben niet verantwoordelijk voor je nominaties... maar waar haal je in godsnaam de tijd vandaan om dat allemaal door te lezen
Heb ff braaf via de PM de desbetreffende dame een heel gelukig nieuwjaar toegewenst, en tevens laten weten waarom ik mijn gezicht niet meer laat zien in de CUL-SC. Denk dat ze het daar wel mee mogen doen, enne.... ik kreeg begripquote:Op maandag 2 januari 2012 19:49 schreef AchJa het volgende:
Enne Braam, je moet je melden in CUL... [DEF]SC#316 Wat ben ik toch een kanjer.
Roger.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ff braaf via de PM de desbetreffende dame een heel gelukig nieuwjaar toegewenst, en tevens laten weten waarom ik mijn gezicht niet meer laat zien in de CUL-SC. Denk dat ze het daar wel mee mogen doen, enne.... ik kreeg begrip
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk niks, kwam daar voorbij zappen. Die repo lui.
[ afbeelding ]
SBS6, RTL7 etc, allemaal prut zendersquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je denkt dat het niet slechter kan... Nou, stiekem toch.
Dat zal vast ja, is immers "sensatie TV"quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Erasmo het volgende:
En het zieligste is dat het gewoon nog gespeeld is ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |