Of ladyboys.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:46 schreef Leipo666 het volgende:
je vader is een pedo die jonge thaise jongetjes gaat neuken
jawel, omdat het zijn dochter isquote:Op maandag 2 januari 2012 14:50 schreef Piye het volgende:
Slim van je zusje als hij dan zegt "wat is er nou met jou borsten gebeurd?" hoeft ze alleen maar te zeggen "waarom kijk jij naar mijn borsten" en heeft hij niks te zeggen.
Hij gaat 2 keer per jaar zeevissen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
Dus na de borst vergroting hoeft je vader ook niet meer naar Thailand.
Op de één of andere manier lijkt het altijd raar als mannen richting Thailand gaan.
na die tsunami hebben de overgebleven vissen zich goed vol kunnen vreten aan de lijken en weer voor nakomelingen kunnen zorgenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef Shispeed het volgende:
hoax, in de zeeën rond Thailand zit nauwelijks vis, overbevissing jwz
Zeevissen is een ander soort woordkeuze voor te jonge meisjes of jongetjes bezoekenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:49 schreef classpc het volgende:
Ik heb dat zeevissen in Thailand verhaal al vaker gehoord. Volgens mij is dit weer eens een verzonnen topic.
Zo niet, dan is de TS verplicht om pics van de borsten van z'n zusje te posten.
Ik heb ze gemaakt dus ik mag er ook naar kijken.quote:
Als je van grote borsten houdt ga je niet naar Thailand natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef schommelstoel het volgende:
Dus na de borst vergroting hoeft je vader ook niet meer naar Thailand.
Op de één of andere manier lijkt het altijd raar als mannen richting Thailand gaan.
Laat me raden, er gebeurt altijd iets waardoor de foto's mislukt zijn?quote:Hij gaat 2 keer per jaar zeevissen.
preciesquote:Op maandag 2 januari 2012 14:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaakt dus ik mag er ook naar kijken.
nee het zijn altijd foto's van grote vissen die ze op de kade omhoog houden en zo op de foto gezet worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
guapo:
[..]
Laat me raden, er gebeurt altijd iets waardoor de foto's mislukt zijn?
sickquote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Vader vindt zwangerschapstest van mijn zusje.
Pakje onderschept uit Hulst voor mijn zusje.
Grote stap-avond met maten verpest door zusje.
Het vriendje van mijn zusje eet kiwi's.
Mijn zusje en haar pakketje uit Hulst (deel 2)
Zusjes die zich steeds vreemder gedragen.
Je interesse in je zusje is een tikkeltje obsessief, Guapo.
Wtf!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je interesse in je zusje is een tikkeltje obsessief, guapo.
Dit is dus TS...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit kan inderdaad geen toeval meer zijn Guapo.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat mij opvalt is of dat hij meerdere zusjes heeft of dat zijn zusje meerdere leeftijden kan aannemen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Aandacht trekken...quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Bizar, maar TS is wel consequent. Dus of dit is de beste troll ever.. of zijn zusje heeft vibo's, veel vriendjes en dikke tieten.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Blijkbaar geen dikke tieten, anders was die borstvergroting niet nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bizar, maar TS is wel consequent. Dus of dit is de beste troll ever.. of zijn zusje heeft vibo's, veel vriendjes en dikke tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
Fuck no, je hebt daar ook verschil tussen.quote:
Beste troll ever?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bizar, maar TS is wel consequent. Dus of dit is de beste troll ever.. of zijn zusje heeft vibo's, veel vriendjes en dikke tieten.
sadquote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik wilde net zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef DeRakker. het volgende:
verwijder ze snel bro.. anders krijg je een ban
Hoezo? Ik wil alleen duidelijk maken dat siliconen niet altijd lelijk hoeven te zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef DeRakker. het volgende:
verwijder ze snel bro.. anders krijg je een ban
tieten mogen niet... ik vind t ook onzin maar zijn bang voor de centjesquote:Op maandag 2 januari 2012 15:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo? Ik wil alleen duidelijk maken dat siliconen niet altijd lelijk hoeven te zijn.
zwak zusjequote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef odetje het volgende:
mijn zusje heb ik tenminste wel onder de duim
Ik las "om je duim"quote:Op maandag 2 januari 2012 16:48 schreef odetje het volgende:
mijn zusje heb ik tenminste wel onder de duim
Frient Ricko ik volg jouw diepste zieleroerselen al sedert enige tijd, en zelfs zulks een onovertroffen genialiteit moet aan een moederschoot ontsproten zijn!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef RickoKun het volgende:
Ik wou dat ik zusje had dna zou ik haar elke dag geven en er zou geen greintje liefde gemorst worden
Zij is Japans.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Cucumissativus het volgende:
Je zusje had beter mee kunnen gaan naar Thailand, daar kosten nieuwe tieten niet zo veel!![]()
[ afbeelding ]
mooi he!
dit en anders grote kans dat je pa het geeneens opvaltquote:
Aan de ogen, het gezicht en het haar. Het vergt wel wat oefening.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je dat ziet?Ik kan niet onderscheiden.
Deze man heeft gelijk. Vooral aan de ogen te zien en hoe ze zich kleedtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aan de ogen, het gezicht en het haar. Het vergt wel wat oefening.
Dit maakt het allemaal wel heel ongeloofwaardigquote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef guapo het volgende:
Gisteren is mijn vader dus voor een maand naar Thailand gegaan om met zijn beste vriend te gaan zeevissen
quote:
wtf. die gast is echt fucking ziek..quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
konijn konijn tonijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:16 schreef HighVolume het volgende:
Ah eindelijk weer eens een goed vis topic.
Bling bling kibbeling
HAHAHAquote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit dus! TS, heb je strafbare gedachtes over jouw zusje?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
hot hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef guapo het volgende:
Vanmiddag mag ik m'n zusje ophalen. Ze hebben haar vanmorgen om 9:00 uur geholpen.
Tjezus,man. Het lijkt net alsof je het over je hond hebt die net gesteriliseerd isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:35 schreef guapo het volgende:
Vanmiddag mag ik m'n zusje ophalen. Ze hebben haar vanmorgen om 9:00 uur geholpen.
"Alles onder de D, telt niet mee" zei mijn opa altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:57 schreef Panzermaus het volgende:
Blegh.Meisjes die geen natural D's hebben.
Een vrouw zonder D's is net je neef Kees.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Alles onder de D, telt niet mee" zei mijn opa altijd.
Bij kleiner dan D zegt mijn jongeheer altijd nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een vrouw zonder D's is net je neef Kees.
Zijn ze kleiner dan D, dan bewegen ze bij tietneuken nooit mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:04 schreef banapples het volgende:
[..]
Bij kleiner dan D zegt mijn jongeheer altijd nee.
quote:
Waarom? Laat die vader lekker in Thailand "vissen". Pics van dat zusje moeten we hebben!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Harry_Bakker het volgende:
Wanneer gaan we met zijn alles TS en zijn vader opzoeken en die vuiligheid uit hun lichamen slaan?
Die vader boeit me niks. Dat zusje daarentegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Harry_Bakker het volgende:
Wanneer gaan we met zijn alles TS en zijn vader opzoeken en die vuiligheid uit hun lichamen slaan?
Djeez, dit is idd niet normaal. Lekker gezin?!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:17 schreef RijstNatie het volgende:
chek die 3e van links hahaha
[ afbeelding ]
winquote:
haha zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:46 schreef Leipo666 het volgende:
De volgende stap is dat hij haar gaat vermoorden zodat niemand haar meer kan neuken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:04 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Trouwens, TS zijn zusje is lekker, maar hij kan haar niet neuken.
Dus bemoeit hij zich gwn de hele dag met haar.. zielig hoor..
en hij nog wel 1x ongestraft...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De volgende stap is dat hij haar gaat vermoorden zodat niemand haar meer kan neuken.
Het verband zit er nog om he dat kan nog niet !. wat een belachelijke slechte topics dit. ik lig echt dubbel van het lachen om dit topic.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:18 schreef grrrbeer het volgende:
Goed, 7 pagina's gelul over de tieten van je zusje.
Wanneer is de after-borstvergroting-borstverloting?
Maak foto en doe stevige kontseks terwijl ze slaaptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef guapo het volgende:
Hey guys!
Mijn zusje heb ik weer afgehaald van de kliniek. Ze is nog een beetje warrig en ze zit nog ingepakt. Ik ga haar zo ff wat te drinken geven.
Je vader een pedo noemenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
Ik zou het pas klachtwaardig vinden as je vader er daadwerkelijk achterkomt!
Waarschijnlijk is je zusje gewoon facking slim, als je pa er wat van zegt, kan ze hem gewoon pedo noemen..
Dit, ze is toch nog "warrig"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maak foto en doe stevige kontseks terwijl ze slaapt
Poëzie zeg ik jullie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef antfukker het volgende:
Pics van haar cupje D. Graag hoe het als een puddinkje ophoog staat als ze op haar rug ligt
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef antfukker het volgende:
Pics van haar cupje D. Graag hoe het als een puddinkje ophoog staat als ze op haar rug ligt
Ze zit nog steeds ingepakt, maar als als het band eraf is dat zal ik proberen om een foto te maken als ze slaapt, want anders zegt ze toch nee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:37 schreef tja77 het volgende:
Het enige klachtwaardige aan dit topic is,
1) het is verzonnen
2) als het niet verzonnen is, is het nutteloos zonder pics van TS zijn zusje.
Dit zou de geloofwaardigheid van je topic enorm doen toenemen, en het aantal views ook. Kun je anders niet alvast een before pic plaatsen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef guapo het volgende:
Ze is nog st
[..]
Ze zit nog steeds ingepakt, maar als als het band eraf is dat zal ik proberen om een foto te maken als ze slaapt, want anders zegt ze toch nee.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef dralion13 het volgende:
TS je vader is nu 13 jarige hoertjes jongetjes aan het neuken
Incest wincestquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef guapo het volgende:
Ik ga vanavond stiekum foto maken als ze zich wast.
Alsjeblieft ja, oh god ja my body is readyquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef guapo het volgende:
Ik ga vanavond stiekum foto maken als ze zich wast.
Wtf inderdaad. Bijna 12.000.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Nog steeds jongetjes die op pics wachtendie views whahaha
Maar jij zit dan ook telkens te F5-en?quote:
Nee, hij duikt steeds op in MyAT en dan klik ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:45 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Maar jij zit dan ook telkens te F5-en?
neequote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waren er al foto's? ik zag tt maar geen zin om te lezen.
we dont care.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
Jongens ik heb nu tering ruzie met men zusje. Ze had in de gaten dat ik een foto van haar tieten wilde maken toen ze zich waste. Ze heeft haar washandje naar men hoofd gegooid. Een natte, dus ik denk dat ze daarmee haar frutje gewassen heeft. Ik kon wel zien dat haar tieten flink groter zijn nu....
Maar ik pak mijn kans nog wel bij haar
Lolwut?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
Jongens ik heb nu tering ruzie met men zusje. Ze had in de gaten dat ik een foto van haar tieten wilde maken toen ze zich waste. Ze heeft haar washandje naar men hoofd gegooid. Een natte, dus ik denk dat ze daarmee haar frutje gewassen heeft. Ik kon wel zien dat haar tieten flink groter zijn nu....
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
Ondanks dat ik er geen reet van geloof , baasquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
Ow slimpie, je had moeten zeggen dat het voor FOK! was, dan had ze nog een uitdagende pose aangenomen ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
Niet in elke gezin heeft 2 kinderen. Ik heb 2 zusters tjap.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:50 schreef KingLysandus het volgende:
In je andere topic was je zusje nog 15 jaar op 18 februari 2010. Hoe kan ze nu dan 18 zijn?
Dikke jopen postten ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:16 schreef RBWO het volgende:
In plaats van hier te ouwehoeren kan je ook wat nuttigs gaan doen!.
More...quote:
Gelulquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:34 schreef LittleLady het volgende:
Wel knap dat jou zusje van 18 net een borstvergroting heeft gedaan terwijl ze zowiezo niets voor je 21ste aan je borsten doen vanwege de groei ervan.
Kan dus wel eerder.quote:Over het algemeen komt een vrouw pas in aanmerking voor een borstvergrotende operatie als de zekerheid bestaat dat er geen verdere spontane borstvorming zal plaatsvinden. Dit zal over het algemeen op zijn vroegst rond het 18e levensjaar beoordeeld kunnen worden.
In de praktijk vragen veel vrouwen om een borstvergroting na voltooiing van het gezin. Dit is op een leeftijd van 30 tot 40 jaar. Borstvergroting komt niet in aanmerking voor vergoeding van behandelingskosten door de ziektekostenverzekering.
Het lichaam van mijn zusje is al volgroeid hoor, neem dat maar van mij aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:39 schreef RBWO het volgende:
[..]
Gelul
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=3261
[..]
Kan dus wel eerder.
zeg hoe oud ben je? Frutje man serieus?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:17 schreef guapo het volgende:
[..]
Het lichaam van mijn zusje is al volgroeid hoor, neem dat maar van mij aan
Zeevissen jahquote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef guapo het volgende:
Gisteren is mijn vader dus voor een maand naar Thailand gegaan om met zijn beste vriend te gaan zeevissen
Dat dus!quote:Op maandag 2 januari 2012 14:46 schreef Leipo666 het volgende:
dude wtf?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:02 schreef guapo het volgende:
Laat me raden; hij hengelt graag op verse, jonge mossel?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:45 schreef guapo het volgende:
Gisteren is mijn vader dus voor een maand naar Thailand gegaan om met zijn beste vriend te gaan zeevissen en vroeg mijn zusje mij of ik haar wilde brengen naar de kliniek.
Leuk voor je.quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef guapo het volgende:
Ze zijn uit het verband, maar ik moet zeggen dat de operatie goed gelukt is. Ze zijn nu idd goed vol en strak.
waar heb je t over? de borsten of?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef guapo het volgende:
Ze zijn uit het verband, maar ik moet zeggen dat de operatie goed gelukt is. Ze zijn nu idd goed vol en strak.
Maak nou maar gewoon een fotoquote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef guapo het volgende:
Zelf even gevoeld ook?quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef guapo het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:04 schreef guapo het volgende:
Dit soort opmerkingen posten om mensen hier te laten kijken, hoe sneu manquote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:17 schreef guapo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 9 januari 2012 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen posten om mensen hier te laten kijken, hoe sneu manGelukkig kan je nu topics uit myat verwijderen, dat voelt dan net alsof ik TS en zijn kuttopic banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
Als je straks over haar tieten blaft, doe het dan niet op de hechtingen, dat gaat vast ontsteken en dan krijg je daar vragen over van je shemales-pakkende pa.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 10:17 schreef guapo het volgende:
[..]
PMquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef guapo het volgende:
Ok stel dat ik nou een foto heb van mijn zusjes tieten mag ik deze dan hier nu posten of verbannen ze mij?
NEE!quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef guapo het volgende:
Ik kan ook vragen of ze pleistertjes over haar nippels plakt?
Doe dat maar dan, is iedereen weer blij.quote:Op maandag 9 januari 2012 11:50 schreef guapo het volgende:
Ik kan ook vragen of ze pleistertjes over haar nippels plakt?
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:48 schreef BoemBats het volgende:
Ah zeevissen, die smoes had ik nog niet gehoord.
Pmaarquote:Op maandag 9 januari 2012 11:47 schreef guapo het volgende:
Ok stel dat ik nou een foto heb van mijn zusjes tieten mag ik deze dan hier nu posten of verbannen ze mij?
Ik denk dat je dan wel een ban krijgt, maar PM ze mij ook maar even door want ook ik ben nieuwsgierigquote:Op maandag 9 januari 2012 12:02 schreef guapo het volgende:
Onder de spoiler kan ik wel een foto plaatsen? ALs dat mag dan mag ik van mijn zusje een onherkenbare foto van haar plaatsen.
Ja, zo is hij er tenslotte ook aan gekomen. Maar alsnog benieuwd met wat hij aan komt zetten.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iedereen die wanhopig op de pics wacht.
Google op tieten, dan afbeeldingen, klaar.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, zo is hij er tenslotte ook aan gekomen. Maar alsnog benieuwd met wat hij aan komt zetten.
Al is het maar om uit te zoeken of TS niet gewoon 'full of shit' is.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iedereen die wanhopig op de pics wacht.
Google op tieten, dan afbeeldingen, klaar.
Okey man, is gelukt ben al aan het versturen voor jullie. Ik krijg al berichten over die tieten.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zet de foto ergens op een imagehost (denk imgur.com) en stuur die link via de pm. Idee?
Al gedaan. Is fake.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:03 schreef mytec het volgende:
wel allemaal op echtheid checken he , dat het niet 1 of andere web foto is. pm anders maar geloof niet dat het guapa is.
Schei eens uit man, je wil die foto alleen voor jou he.quote:
Tinyeye geeft nog iets van 3 hits ofzo, dus niet echt een plaatje van je zusje lijkt me.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:09 schreef guapo het volgende:
[..]
Schei eens uit man, je wil die foto alleen voor jou he.![]()
Of wil je een foto van mij?
Inclusief Getty Images.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tinyeye geeft nog iets van 3 hits ofzo, dus niet echt een plaatje van je zusje lijkt me.
Die van hemzelf? wees blijquote:Op maandag 9 januari 2012 15:10 schreef Arriviste het volgende:
de link werd voor mn neus weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |