Zoals jullie allen weten heb ik dus een zus. Ze is wel wat jonger als mij.
Vroeger deden we veel dingen samen en konden goed met elkaar. We wisten dus precies wat we aan elkaar hadden.
Maar sinds een lange tijd begint ze zich steeds vreemder en afstandelijker te gedragen.
Okay ze heeft in korte tijd een aantal vriendjes gehad en daar zijn de nodige dingen afgespeeld en gebeurd. Ik zal hier verder niet op in gaan nu maar velen weten wel wat zich heeft afgspeeld.
De laatste weken begint ze zich meer en meer donkereder te kleden en heeft nu ook haar haar zwart geverfd wat er dus niet uit ziet vind ik.
Mijn vader en ik proberen haar subtiel hints te geven dat ze zich aan het veranderen is en niet in de goeie zin zeg maar. Hier trekt ze zich weinig van aan.
Ze heeft dus ook een pony, Bram. En Bram daar brengt ze de laatste tijd veel tijd mee door. Het is een verzorgpony op een manage.
Ze is er bijna dagelijks te vinden en ze zegt dat ze goed met Bram kan praten en dat die pony haar begrijpt als ze ergens mee zit. Haar laatste vriendje heeft het laatst uitgemaakt dus praat ze veel tegen die pony.
Ik heb meerdere vrienden die ook al zeggen dat ze wel heel erg aan het veranderen is van een leuke meid naar een emo?
Ik hoop dat het zeg maar een periode is en dat ze hier snel weer uit komt want dit is niks.
Jonge meiden moeten gewoon normaal doen en normaal door het leven gaan.