De bom is gebarsten.
Lees hieronder het verhaal wat zich vanmiddag heeft afgespeeld:
linkje naar vorig deelquote:
Op donderdag 19 november 2009 12:12 schreef guapo het volgende:Er moet mij toch even iets van het hart.
Afgelopen maandag zat ik thuis toen de deurbel ging. Ik sprong op en liep nonchalant naar de voordeur.
Ik deed open en zag een persoon staan met een pakje. Het pakje was voor mijn zusje maar goed ik nam het aan.
Ik weer naar de kamer gelopen en kijk op het pakje en zie een afzender uit Hulst staan. Op dat moment draaide mijn maag al om, want het zou toch niet waar zijn dat.............?
Ik weet dat het niet mag maar omdat ik toch wel erg nieuwgierig was heb ik met een paar Inspector Gadget tools stiekum het pakje kunnen openen zonder het te beschadigen.
Ik moest wel even slikken toen ik zag wat er in zat. Een roze viborator
Wat moet mijn zusje van 15 nou met zo'n ding? Meisjes van 15 zijn hier toch nog niet aan toe?
Wat moest ik nu? Ik kan haar toch niet meer recht in de ogen aankijken zonder dat ik aan dat roze geval moet denken?
Het pakje heb ik weer netjes dichtgemaakt zonder dat het opviel dat het geopend was en ga het vanmiddag als ze thuiskomt aan haar geven. Ik hoop dat ze het niet opmerkt anders zal onze sterke band ineens een stuk minder worden.
Ik heb dus meerdere klachten:
1. Zusjes van 15 horen geen viborators te hebben.
2. Waarom moet ik er toch op deze manier achterkomen?
3. Ik kan haar niet meer normaal aankijken als broer en zus.
O ja, ik plaats geen pics van men zusje

Hier gaat het verder:
Toenstraks tijdens de reclame bij GTST kwam mijn zusje naar beneden en vroeg tussen neus en lippen door aan mijn vader of er nog batterijen in huis waren.
Dus ik zo van ....huh batterijen? mmmmmm hier klopt iets niet.
Dus toen ze weer naar boven ging ben ik achter haar aangelopen dus toen ik boven was heb ik met een grijns gevraagd waarvoor de batterijen zijn en of het toevallig te maken had met het pakketje uit Hulst?
Toen ik het woord/plaats Hulst zei barste ik in lachen uit.
Ik zag haar schrikken en kon aan haar zien dat ze wist dat ik het wist........
Slaat ze de deur voor me neus dicht en begint ze keihard te schreeuwen tegen me dat ik kinderachtig was en andere onzin.
Dus nu weet ik het zeker dat ze die viborator dus zelf voor haar is.
Ik ben hier dus niet blij mee en ga dat ding sabboteren als ik hem vindt.
Meisjes van 15 horen geen vibo te hebben