Okay, ik schrijf dit nu omdat ik verschrikkelijk boos ben over wat zojuist gebeurd is en dat moet ik ff van me af schrijven.
Vanmiddag belde een maat van me op om te vragen of we met een groepje gingen stappen vanavond. Dus ik bel een paar andere maten van me op om te vragen of ze ook mee gaan. Met een groepje is het altijd leuker.
Eén van hun, laat ik hem maar Sjoerd noemen zou eerder naar mij toekomen om vast in te drinken.
Dus ongeveer een half uur geleden was hij hier en we dronken samen een biertje.
Ondertussen kwam mijn zusje ook thuis en ik zag Sjoerd al "op een manier" naar mijn zusje kijken, maar ik schonk er verder geen aandacht aan. Ik snap best dat andere jongens anders naar mijn zusje kijken dan ik zelf.
Zonet moest ik ff schijten en ging daarvoor boven naar het toilet. (schijten doe ik altijd boven).
Maar ik ben heel stilletjes, dus toen ik klaar was liep ik rustig naar beneden en wat ik daar aantrof...mijn maag draaide 3 keer om.
Ik zag Sjoerd (1 van mijn beste maten) kussen met mijn zusje en zag ook hoe zij met haar handen onder zijn blouse zat.
Ik zei gvd Sjoerd wat maak je me nou? Ze schrokken en Sjoerd zei dat hij het mij al eerder had willen vertellen.
Mijn zusje zei dat ze al sinds een paar dagen wat hadden.
Sjoerd zei dat de vonk inderdaad een paar dagen geleden was overgeslagen en dat ze het nu nog stiekum afspraken omdat ze onze vrienden niet wilden afschrikken.
Maar nu wilde mijn zusje ook mee met haar vriendin vanavond en ze wilden het ook bekend maken aan mijn andere maten.
Nu ben ik dus bang dat mijn zusje zich teveel gaat inmengen in mijn vriendengroep en dat wil ik eigenlijk gescheiden houden.
Het zal nooit meer als vroeger worden.